Αποτελέσματα αναζήτησης

Τεύχος 21 (2020)

Τεύχος 21 (2020)

"Εκπαίδευση & Θέατρο", Τεύχος 21,  2020
Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση.
 journal@theatroedu.gr / info@theatroedu.gr / 2106541600
 ISSN 1109-821X​
 
ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΑΡΘΡΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ

ΞΕΦΥΛΙΣΤΕ ΩΣ e-book ΕΔΩ

Κατεβάστε όλο το τεύχος 21 σε ένα pdf εδώ!

 

Εισαγωγή - Περιεχόμενα

Σημείωμα της Συντακτικής Επιτροπής

Θα υπάρχει πάντα διαφωνία! Θέατρο, δημοκρατία και η πιο σπουδαίότερη δεξιότητα που μπορούμε να διδάξουμε στα παιδιά μας
Brendon Burns

 "Ένας τρόπος για να τα βγάλεις πέρα με την ύπαρξη" - θέατρο και παιδαγωγική: πρωτόκολλα, τεχνικές και εμπειρία
Guido di Palma

Η αισθητική του θεάτρου του Μπρέχτ: η τέχνη της ζωής
Tim Prentki

Η Αντιγόνη στην Καλκούτα: το έργο του Σοφοκλή ως παράσταση θέατρο φόρουμ από τους Τζάνα Σανσκρίτι
Νίκος Γκόβας

Η Δραματική Τέχνη στην Εκπαίδευση ως μέσο προώθησης και ενίσχυσης των δημοκρατικών αξιών σε εκπαιδευτικούς.
Νάντια Κατή, Αστέριος Τσιάρας

Η Δραματική Τέχνη σε χώρους εγκλεισμού: διερεύνηση αντιλήψεων των εμψυχωτών στα Καταστήματα Κράτησης Τίρυνθας και Ναυπλίου
Μάγδα Βίτσου, Άλκηστις Κοντογιάννη, Κώστας Μάγος,

Επαναπροσδιορισμός επαγγελματικής κατεύθυνσης και ανάδειξη ενδιαφερόντων καριέρας μέσω των τεχνικών της Δραματικής Τέχνης στην Εκπαίδευση σε ομάδες έγκλειστων
Αικατερίνη Δήμα, Βαλεντίνα Μιχαήλ

Η Θεατρική αγωγή ως μέσο καλλιέργειας της διερευνητικής μάθησης
Ελισσάβετ Γιαννοπούλου, Αστέριος Τσιάρας , Θεοδώρα Παπαϊωάννου

Το πρόγραμμα «Έφυγα, φεύγω, θα φύγω… ήρθα για να μείνω»: αφηγήσεις ενός παιδιού-πρόσφυγα
Δήμητρα Σωκράτους 

 

Θέατρο & πανδημία (ένθετο)
 

Να θυμόμαστε την ουσία του Θεάτρου
Robin Pascoe

Όταν τα δημόσια εκπαιδευτικά συστήματα αλλάζουν ή υπόκεινται σε περιορισμούς, πώς μπορεί το θέατρο να συνεχίσει να έχει αξία στην εκπαίδευση; «Πραγματική» και ψηφιακή θεατρική εκπαίδευση στη Γερμανία το 2020 
Joachim Reiss

«Ποίηση» και «πράξη» στην εκπαίδευση εκπαιδευτικών μέσω θεάτρου σκιών: η δοκιμασία της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης
Αντιγόνη Παρούση

Μία ψηφιακή Αντιγόνη για τα αγγλικά: αξιοποιώντας το Ψηφιακό Θέατρο για τον αγγλικό γραμματισμό σε Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας
Αικατερίνη Δεληκωνσταντινίδου

Αξιοποιώντας τις παραστατικές τέχνες στην ασύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση: διδακτικές προτάσεις για τα σχολεία πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης στον νομό Σερρών
Ιωάννης Πούλιος

Ποιος θα θυσιαστεί για την άρρωστη πατρίδα;
Ο Γιάννης Λεοντάρης σε συνομιλία με  τη Χριστίνα Ζώνιου

2100: Μια ιστορία για την Άσκα ή πως προβλέψαμε το μέλλον
Η Sanja Krsmanović Tasić σε συνομιλία με τη Μαίρη Καλδή

ISBN ISSN 1109-821X​
Έτος Έκδοσης2020
ΕκδότηςΠανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση
Print

Number of views (8092)/Σχόλια (0)

Αρχείο

«Ιανουάριος 2025»
ΔευΤριΤετΠεμΠαρΣαβΚυρ
303112345
6789101112
«Ο εαυτός μου ως ντοκουμέντο»

«Ο εαυτός μου ως ντοκουμέντο»

Διαδικτυακά, 12/1/2025, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Τζωρτζίνα Κακουδάκη,
1314
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά 14/1/2025, Παιδαγωγική-Οργανωτική συνάντηση προγράμματος «κι αν ήσουν εσύ;» (Αχαΐα)
1516
17
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά 17/1/2025 Παιδαγωγική-Οργανωτική συνάντηση προγράμματος «κι αν ήσουν εσύ;» (Θεσσαλονίκη)
18
19
20212223
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά 23/1/2025, Παιδαγωγική-Οργανωτική συνάντηση προγράμματος «κι αν ήσουν εσύ;» (Αττική Βοιωτία, Εύβοια)
24
25
26
2728
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά 28/1/2025, Παιδαγωγική-Οργανωτική συνάντηση προγράμματος «κι αν ήσουν εσύ;» (Σέρρες, Δράμα, Καβάλα, Κιλκίς)
293031
Το "Πρόγραμμα TIM2" (Θέατρο και Μαθηματικά): Διδάσκοντας μαθηματικά  με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

Το "Πρόγραμμα TIM2" (Θέατρο και Μαθηματικά): Διδάσκοντας μαθηματικά με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

Θεσσαλονίκη 31/1 & 1-2/2/2025, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Χριστίνα Ζουρνά, Αντιγόνη Τσαρμποπούλου
1
Το "Πρόγραμμα TIM2" (Θέατρο και Μαθηματικά): Διδάσκοντας μαθηματικά  με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

Το "Πρόγραμμα TIM2" (Θέατρο και Μαθηματικά): Διδάσκοντας μαθηματικά με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

Θεσσαλονίκη 31/1 & 1-2/2/2025, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Χριστίνα Ζουρνά, Αντιγόνη Τσαρμποπούλου
2
3
«Να τους πάρετε στα σπίτια σας!» - Διαδραστική παράσταση θεάτρου φόρουμ & θεατροπαιδαγωγικό πρόγραμμα

«Να τους πάρετε στα σπίτια σας!» - Διαδραστική παράσταση θεάτρου φόρουμ & θεατροπαιδαγωγικό πρόγραμμα

Διαδικτυακά, 3/2/2025, Γιώργος Μπεκιάρης, Λάμπρος Αραπάκος, Νίκος Γκόβας, Χριστίνα Κρίθαρη, Γιώργος Μόσχος, Διονύσης Παύλου, Ευγενία Ζάγουρα
45678
9

Κατηγορίες

Αναζήτηση με φίλτρα

Αναζήτηση με λέξεις κλειδιά