Αποτελέσματα αναζήτησης

Τεύχος 5 (2005)

Τεύχος 5 (2005)

"Εκπαίδευση & Θέατρο", Τεύχος 5, 2005


Εισαγωγικό σημείωμα

Το "Θέατρο των Ανθρώπων" ως ιδέα του IDEA
Jonothan Neelands, Warwick University, UK 

Το δραματικό παιχνίδι: μια θεωρητική προσέγγιση
Κατερίνα Παπλωματά, θεατροπαιδαγωγός

Ο μύθος σε δράση: η ελληνική κληρονομιά στο πολωνικό θέατρο
Miroslaw Kocur, University of Wroclaw, Poland

Ο διεθνής οργανισμός IDEA: νέες ιδέες και νέα μέλη
Dan Baron Cohen, πρόεδρος του IDEA σε συνέντευξη με τη Νάσια Χολέβα

Το Θέατρο Complicite: αναζητώντας μια κοινή γλώσσα 
Lilo Baur, ηθοποιός, σκηνοθέτης σε συνέντευξη με τη Μαίρη Καλδή

Ο "Πορφυρός Κώδικας της Πετρούπολης": η χρήση του εκπαιδευτικού δράματος στη μουσειοπαιδαγωγική πρακτική
Αυρα Αβδή, φιλόλογος, εκπαιδευτικός δράματος/θεάτρου
Μελίνα Χατζηγεωργίου, δασκάλα, εκπαιδευτικός δράματος/θεάτρου 

Το όνειρο συνεχίζεται: ένα θεατροπαιδαγωγικό πρόγραμμα σε εξέλιξη
Sharon Muiruri, Bournemouth TiE, UK 

Θεατρικό Παιχνίδι και διδακτικό αντικείμενο: μια εφαρμογή για την επίτευξη ενός γνωστικού στόχου
Στέλιος Βγαγκές, εμψυχωτής θεατρικού παιχνιδιού 

Δημιουργικότητα και Συνοχή: εξερευνώντας τη φύση της τέχνης και τη ζωή των προσφύγων
Stancil Cambell, American University of Cairo

Διδακτορικές Διατριβές 

Η διδακτική αξιοποίηση της δραματοποίησης στο μάθημα της Γλώσσας στο Δημοτικό σχολείο
Σίμος Παπαδόπουλος, εμψυχωτής θεάτρου.

Από το "νεανικό κοινό" σε "κάθε κοινό": ανάλυση του γαλλόφωνου θεατρικού ρεπερτορίου για νέους
Nicolas Faure, France

Βιβλιοπαρουσιάσεις

"Body, Space, Image" Miranda Tufnell, Chris Crickmay,
από τη Μαίρη Καλδή
"House of Games: making theatre from everyday life"  Chris Johnston,
από τη Νάσια Χολέβα
"Εξελίξεις και προοπτικές του παιχνιδιού και του θεάτρου στην εκπαίδευση. Αφιέρωμα στον Hans-Wolfgang Nickel" Urlike Hentschel, Martin Ritter (επιμ.),
από τον Αντώνη Λενακάκη

Έτος Έκδοσης2005
Print

Number of views (2945)/Σχόλια (0)

Αρχείο

«Δεκέμβριος 2024»
ΔευΤριΤετΠεμΠαρΣαβΚυρ
25262728
29
30
1
23
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά (Θεσσαλονίκη, Χαλκιδική, Πέλλα), 3/12/2024 Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση προγράμματος "κι αν ήσουν εσύ;" Συντονίζει η Μαρία Διβανέ και η Βικτώρια Κοεμτζοπούλου
45
6
Το «Πρόγραμμα TIM2 (Θέατρο και Μαθηματικά): Αξιοποιώντας τεχνικές του θεάτρου για τη διδασκαλία των μαθηματικών»

Το «Πρόγραμμα TIM2 (Θέατρο και Μαθηματικά): Αξιοποιώντας τεχνικές του θεάτρου για τη διδασκαλία των μαθηματικών»

Χανιά 6-8/12/2024, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Θοδωρής Παράσχου, Ιωάννα Μούντριζα
7
8
Το «Πρόγραμμα TIM2 (Θέατρο και Μαθηματικά): Αξιοποιώντας τεχνικές του θεάτρου για τη διδασκαλία των μαθηματικών»

Το «Πρόγραμμα TIM2 (Θέατρο και Μαθηματικά): Αξιοποιώντας τεχνικές του θεάτρου για τη διδασκαλία των μαθηματικών»

Χανιά 6-8/12/2024, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Θοδωρής Παράσχου, Ιωάννα Μούντριζα
9101112
13
14
15
16
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά 16/12/2024 Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση (Αττική) προγράμματος "κι αν ήσουν εσύ;" Συντονίζει η Αλεξιάδη Κατερίνα, Δήμητρα Σκέμπη
17
Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Διαδικτυακά, 17/12/2024 (Ηράκλειο, Λασίθι), Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση
18
19
202122
23242526272829
303112345

Κατηγορίες

Αναζήτηση με φίλτρα

Αναζήτηση με λέξεις κλειδιά