"Εκπαίδευση & Θέατρο", Τεύχος 5, 2005 Εισαγωγικό σημείωμα
Το "Θέατρο των Ανθρώπων" ως ιδέα του IDEA Jonothan Neelands, Warwick University, UK
Το δραματικό παιχνίδι: μια θεωρητική προσέγγιση Κατερίνα Παπλωματά, θεατροπαιδαγωγός
Ο μύθος σε δράση: η ελληνική κληρονομιά στο πολωνικό θέατρο Miroslaw Kocur, University of Wroclaw, Poland
Ο διεθνής οργανισμός IDEA: νέες ιδέες και νέα μέλη Dan Baron Cohen, πρόεδρος του IDEA σε συνέντευξη με τη Νάσια Χολέβα
Το Θέατρο Complicite: αναζητώντας μια κοινή γλώσσα Lilo Baur, ηθοποιός, σκηνοθέτης σε συνέντευξη με τη Μαίρη Καλδή
Ο "Πορφυρός Κώδικας της Πετρούπολης": η χρήση του εκπαιδευτικού δράματος στη μουσειοπαιδαγωγική πρακτική Αυρα Αβδή, φιλόλογος, εκπαιδευτικός δράματος/θεάτρου Μελίνα Χατζηγεωργίου, δασκάλα, εκπαιδευτικός δράματος/θεάτρου
Το όνειρο συνεχίζεται: ένα θεατροπαιδαγωγικό πρόγραμμα σε εξέλιξη Sharon Muiruri, Bournemouth TiE, UK
Θεατρικό Παιχνίδι και διδακτικό αντικείμενο: μια εφαρμογή για την επίτευξη ενός γνωστικού στόχου Στέλιος Βγαγκές, εμψυχωτής θεατρικού παιχνιδιού
Δημιουργικότητα και Συνοχή: εξερευνώντας τη φύση της τέχνης και τη ζωή των προσφύγων Stancil Cambell, American University of Cairo
Διδακτορικές Διατριβές
Η διδακτική αξιοποίηση της δραματοποίησης στο μάθημα της Γλώσσας στο Δημοτικό σχολείο Σίμος Παπαδόπουλος, εμψυχωτής θεάτρου.
Από το "νεανικό κοινό" σε "κάθε κοινό": ανάλυση του γαλλόφωνου θεατρικού ρεπερτορίου για νέους Nicolas Faure, France
Βιβλιοπαρουσιάσεις
"Body, Space, Image" Miranda Tufnell, Chris Crickmay, από τη Μαίρη Καλδή "House of Games: making theatre from everyday life" Chris Johnston, από τη Νάσια Χολέβα "Εξελίξεις και προοπτικές του παιχνιδιού και του θεάτρου στην εκπαίδευση. Αφιέρωμα στον Hans-Wolfgang Nickel" Urlike Hentschel, Martin Ritter (επιμ.), από τον Αντώνη Λενακάκη
Number of views (3676)/Σχόλια (0)
Γραφείο Ηρακλείου-Λασιθίου - εκλογές για Τοπική Συντονιστική Ομάδα
Bucharest and Online, 30/10 - 1/11/2025
Διαδικτυακά, 30/10/2025
Θεσσαλονίκη, 30/10/2025, Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση
Διαδικτυακά, 31/10/2025, σεμινάρια για εκπαιδευτικούς, Γιώργος Μόσχος
Θεσσαλονίκη, 31/10-1/11/2025 εργαστήριo για εκπαιδευτικούς, Ειρήνη Μαρνά, Αγλαΐα Νάκα
Θεσσαλονίκη, 1/11/2025 εργαστήρια για εκπαιδευτικούς, Άβρα Αυδή, Μελίνα Χατζηγεωργίου
Θεσσαλονίκη & Διαδικτυακά 1/11/2025
Καλαμάτα, 1/11/2025, Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση
TiM2-Theatre in Mathematics2
«Βιωματική μάθηση με τη μέθοδο Εκπαιδευτικού Δράματος»
Πάμε θέατρο ‘Εχθρός του λαού’
Αθήνα 7-9/11/2025, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Ολγα Ορφανίδου, Αρετή Τζελέπη
Διαδικτυακά 7/11/2025, Παιδαγωγική-Οργανωτική συνάντηση προγράμματος «κι αν ήσουν εσύ;» (Αττική Βοιωτία, Εύβοια)
Το «Πρόγραμμα TIM2 (Θέατρο και Μαθηματικά): Αξιοποιώντας τεχνικές του θεάτρου για τη διδασκαλία των μαθηματικών»
Αθήνα, 9/11/2025 παιδαγωγική-συντονιστική συνάντηση Γραφείου Αττικής
Σάμος 9/11/2025, Παιδαγωγική-Οργανωτική συνάντηση προγράμματος «κι αν ήσουν εσύ;»
«Το όνομά μου είναι ...δικό μου!»
"Τα παιδιά που τους έκλεψαν το χαμόγελο"
Ικαρία 13/11/2025, Εργαστήριο για μαθητές/μαθήτριες, ΓΕΛ Ευδήλου Ικαρίας
Διαδικτυακά 13/11/2025,Σεμινάριο για εκπαιδευτικούς, Γιώργος Μπεκιάρης
«Η τέχνη αντίδοτο στη βία»
ΠΑΤΡΑ - Παγκόσμια Ημέρα Θεάτρου στην Εκπαίδευση 2025
"Μαθαίνουμε για τους πρόσφυγες» -Συζητώντας για το φαινόμενο του αναγκαστικού εκτοπισμού και τους πρόσφυγες στη σχολική τάξη"
Θεσσαλονίκη 21-23/11/2025, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Χριστίνα Ζουρνά, Αντιγόνη Τσαρμποπούλου
Πάτρα 21-23/11/2025, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Γιώργος Μπεκιάρης, Δημήτρης Κονετάς
«Διαπολιτισμική εκπαίδευση: αποσαφηνίζοντας τις έννοιες και αποφεύγοντας τις ‘παγίδες’»
ΖΑΚΥΝΘΟΣ - Παγκόσμια Ημέρα Θεάτρου στην Εκπαίδευση 2025
«Ειρήνη - Η ιστορία ενός παιδιού πρόσφυγα»
Αθήνα 29/11/2025 ΗΜΕΡΙΔΑ
Θεσσαλονίκη, 29/11/2025 εργαστήρια για εκπαιδευτικούς,
Πάμε θέατρο ‘Φάουστ’ (σκην. Άρη Μπινιάρη)