"Εκπαίδευση & Θέατρο", Τεύχος 6, 2006
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ
Εισαγωγικό σημείωμα
Από το αληθές στο αληθοφανές: Συνομιλία με τη Dorothy Heathcote Συνέντευξη στη Φλώρα Πετράκου
«Θεατρο-παιδαγωγικά προγράμματα στα σχολεία» Περσεφόνη Σέξτου
«Miguel Demuynck, Théâtre de la Clairière» Christiane Page
«Οι Βάκχες στο Bondi:Το ελληνικό θέατρο στην εκπαίδευση και στον πολιτισμό της Αυστραλίας» Michael Anderson - Steve Georgakis
«Θέατρο και λογοτεχνία» Μαρία Αλεξάκη
Η επιμόρφωση του εκπαιδευτικού στο αντικείμενο της θεατρικής αγωγής» Μαρία Φραγκή
«Η συμβολή της δραματικής τέχνης στην εκμάθηση της αγγλικής γλώσσας στο δημοτικό σχολείο» Βασιλική Αρβανιταντώνη
«Ελευθερία για αλλαγή» Alex Mavrocordatos
«Θέατρο για τη φιλία: Ένα εργαστήριο με παιδιά στην πρώιμη εφηβική ηλικία» Χριστίνα Μουρατίδου
«Θέατρο/δράμα και αλλαγή συμπεριφοράς: μια παρέμβαση σε χώρο ψυχικής υγείας» Parasuram Ramamoorthi Ανταποκρισεις
Αγγλία Το θέατρο ως εργαλείο κοινωνικής παρέμβασης - Διεθνές Συνέδριο Έξετερ Νάσια Χολέβα
Οι Ενέργειες Της Φαντασίας – Διεθνές Συνέδριο NATD Μάντσεστερ Φλώρα Πετράκου
Πολωνία Ένα νέο φυσικό περιβάλλον για το θέατρο- διεθνές εργαστήριο Kosmos 2005 Gardzienice Τζωρτζίνα Κακουδάκη
Γερμανία Θέατρο και δράμα: συγκοινωνούντα δοχεία Διεθνές Συνέδριο «Γενεές σε διάλογο» Λίνγκεν Τζωρτζίνα Κακουδάκη
Διδακτορικες διατριβες
Ελένη Mέλλου, H σχέση ανάμεσα στο θεατρικό παιχνίδι και στη δημιουργικότητα στα νήπια, Τμήμα Εκπαίδευσης, Πανεπιστήμιο του Bristol, Ιούνιος 1993, Μεγάλη Βρετανία.
Vida Kazragyte, Η ανάπτυξη των υποκριτικών δεξιοτήτων σε παιδιά 5-7 ετών, Vilnius Pedagogical University, Δεκέμβριος 2000, Λιθουανία
Duatepe Asuman, Η επίδραση της διδασκαλίας Δράματος/Θεάτρου στους μαθητές της α’ Γυμνασίου σε σχέση με τις επιδόσεις τους στη γεωμετρία, στα επίπεδα γεωμετρικής σκέψης van Hiele και στη στάση τους απέναντι στα μαθηματικά και τη γεωμετρία, Τμήμα Επιστήμης και Μαθηματικής Εκπαίδευσης, Middle East Technical University, Αύγουστος 2004, Τουρκία
Αντώνης Λενακάκης, Paedagogus ludens. Διεύρυνση των τρόπων δράσης των εκπαιδευτικών μέσω της Θεατροπαιδαγωγικής, Πανεπιστήμιο Καλών Τεχνών του Βερολίνου, Ιούνιος 2003, Γερμανία
Βιβλιοπαρουσιασεις
Robin Renucci, 11 rendez-vous en compagnie de Robin Renucci (11 ραντεβού με τη συντροφιά του Robin Renucci) α πό την Helene Grave
Dorothy Heathcote, Gavin Bolton, Drama for Learning: Dorothy Heathcote’s mantle of the expert approach to education (Το θέατρο/δράμα στην υπηρεσία της μάθησης: ο μανδύας του ειδικού της Dorothy Heathcote ως τρόπος προσέγγισης της εκπαίδευσης) από τη Νάντια Τσενέ
Jonothan Neelands, Tony Goode, Sructuring Drama Work (Σχεδιάζοντας τη δομή του Θεάτρου/Δράματος) από τη Νάντια Τσενέ
Number of views (3105)/Σχόλια (0)
Εργαστήριο για μαθητές - Τεχνικές «κι αν ήσουν εσύ;»
Λάρισα 1/4/2025, Εργαστήριο για μαθητές/μαθήτριες, 5o Γυμνάσιο Λάρισας
Λάρισα, 1/4/2025 Εργαστήριο σε ΔΥΕΠ 5ου Γυμνασίου Λάρισας
Πάτρα 2/4/2025 Μαθητικό Καλλιτεχνικό Φεστιβάλ - Ημέρα Δράσης 2025 σχολείων Αχαΐας
Λάρισα 2/4/2025, Εργαστήριο για μαθητές/μαθήτριες, 9ο Γυμνάσιο Λάρισας
Ιωάννινα 2/4/2025 Μαθητικό Καλλιτεχνικό Φεστιβάλ - Ημέρα Δράσης 2025 σχολείων Ιωαννίνων (Γυμνάσια-Λύκεια)
Καλαμπάκα 3/4/2025 Μαθητικό Καλλιτεχνικό Φεστιβάλ - Ημέρα Δράσης 2025 σχολείων Τρικάλων/Καλαμπάκας
Τρίπολη, 3/4/2025, Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση
Λάρισα 4/4/2025, Εργαστήριο για μαθητές/μαθήτριες, 2ο ΣΔΕ Λάρισας (Φυλακής).
Αθήνα, 4-6 Απριλίου 2025, σεμινάριο για εκπαιδευτικούς & γονείς. πρόγραμμα DISC
Κέρκυρα 5/4/2025 5ο Γυμνάσιο Κέρκυρας Κέρκυρας
Σάμος, 6/4/2025, Παιδαγωγική-Οργανωτική συνάντηση προγράμματος «κι αν ήσουν εσύ;»
Ηράκλειο 7/4/2025 Μαθητικό Καλλιτεχνικό Φεστιβάλ - Ημέρα Δράσης 2025 σχολείων Ηρακλείου
Λάρισα, 7/04/2025, Εργαστήριο για μαθητές, Νηπιαγωγείο ΑΚΑΤΑΜΑΚΑΤΑ
Διαδικτυακά, 7/4/2025 σεμινάριο εκπαιδευτικών (Ιωάννινα μέρος 'Δ) Αυδή, Καλλιαντά, Καμπέρη, Χατζηγεωργίου, Χρυσοβιτσινού
"Γιατί οι νυχτερίδες κρέμονται ανάποδα;"
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση
Κέρκυρα 10/4/2025 Μαθητικό Καλλιτεχνικό Φεστιβάλ - Ημέρα Δράσης 2025 σχολείων Κέρκυρας
Λάρισα 10/4/2025 Μαθητικό Καλλιτεχνικό Φεστιβάλ - Ημέρα Δράσης 2025 σχολείων Λάρισας
Ζάκυνθος, 10/4/2025, Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση
"κι αν ήσουν εσύ;" ενα πρόγραμμα για τα ανθρώπινα δικαιώματα, το ρατισμό, τη ξενοφοβία, τους πρόσφυγες
Τέχνη – Αντίσταση – Δικαιοσύνη: Ελλάδα -Παλαιστίνη: Κάνοντας το αίτημα για δικαιοσύνη πράξη μέσα από την τέχνη
Μαθητικό Καλλιτεχνικό Φεστιβάλ - Ημέρα Δράσης 2025 - Μεσσηνία
Μαθητικό Καλλιτεχνικό Φεστιβάλ - Ημέρα Δράσης 2025 - Αρκαδία
Μαθητικό Καλλιτεχνικό Φεστιβάλ - Ημέρες Δράσης 2025 - Σάμος
Σάμος 7-8-9/5/2025 Μαθητικό Καλλιτεχνικό Φεστιβάλ - Ημέρες Δράσης 2025 σχολείων Σάμου
Ηγουμενίτσα 8/5/2025 Μαθητικό Καλλιτεχνικό Φεστιβάλ - Ημέρα Δράσης 2025 σχολείων Θεσπρωτίας