Αποτελέσματα αναζήτησης

TiM2-Theatre in Mathematics2  Διδάσκοντας μαθηματικά  με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

TiM2-Theatre in Mathematics2 Διδάσκοντας μαθηματικά  με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

Ηράκλειο, 21-23 Φεβρουαρίου 2025 σεμιναριο εκπαιδευτικών. Ιωάννα Μούντριζα, Θοδωρής Παράσχου

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 21/2/2025 5:00 μμ - 23/2/2025 3:00 μμ Export event

 

Theatre in Mathematics ^2

Greek Teachers Seminar
Herakleiom Crete 21-22-23/2/2025

Δωρεάν σεμινάριο/εργαστήριο για εκπαιδευτικούς

TiM^2 - Διδάσκοντας μαθηματικά 
με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

Εμψύχωση: Ιωάννα Μούντριζα, Θοδωρής Παράσχου

Ηράκλειο, 21-23 Φεβρουαρίου 2025
Ώρες: Παρασκευή 21/2 17:00-21:00 (προσέλευση 16:45), Σάββατο 22/2 & Κυριακή 23/2 9:30-15:00
Χώρος: 7ο Γυμνάσιο Ηρακλείου Κρήτης, Κλεάνθη Φάνη 4, Ηράκλειο 71409

Απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας, σε εκπαιδευτικούς δευτεροβάθμιας που διδάσκουν μαθηματικά και σε φοιτητές/φοιτήτριες παιδαγωγικών τμημάτων

Η συμμετοχή είναι δωρεάν. Θέσεις περιορισμένες. Απαραίτητη η κράτηση.

Το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση στο πλαίσιο του έργου  TiM^2 - Teaching Mathematics Using Drama (Erasmus Plus, κωδικός αναφοράς 2023-1-IT02-KA220-SCH-000159429), διοργανώνει επιμορφωτικό βιωματικό σεμινάριο/εργαστήριο για τη διδασκαλία των μαθηματικών σε μαθητές/μαθήτριες Δημοτικού και Γυμνασίου (8-14 ετών) με τη χρήση τεχνικών του θεάτρου και του εκπαιδευτικού δράματος.

Σύντομη περιγραφή σεμιναρίου: Στόχος του εργαστηρίου είναι η επιμόρφωση των συμμετεχόντων εκπαιδευτικών πάνω στη χρήση τεχνικών του θεάτρου και του εκπαιδευτικού δράματος για τη διδασκαλία των μαθηματικών παιδιά Δημοτικού και Γυμνασίου (8-14 ετών). Οι συμμετέχοντες/ουσες θα επιμορφωθούν στη μεθοδολογία που σχεδιάστηκε στο πλαίσιο του έργου TiM^2 - Teaching Mathematics Using Drama, η οποία περιλαμβάνει στοιχεία των μεθόδων MathemArt & Process Drama. Μετά το πέρας του σεμιναρίου, οι συμμετέχοντες/ουσες θα κληθούν να εφαρμόσουν μέρος των τεχνικών που θα γνωρίσουν στις τάξεις τους.

Σημείωση: Το σεμινάριο είναι βιωματικό, συμμετοχικό, έχει τη μορφή θεατρικού εργαστηρίου, περιλαμβάνει δραστηριότητες με σωματική επαφή και κίνηση στο χώρο και στο έδαφος. Γι’ αυτό οι συμμετέχοντες/συμμετέχουσες είναι απαραίτητο:
να φορούν άνετα ρούχα και παπούτσια για κινητικές ασκήσεις στον χώρο
να παρακολουθήσουν το σεμινάριο στο σύνολό του
να φέρουν μαζί τους … κέφι και όρεξη για πειραματισμούς!

Αιτήσεις συμμετοχής: Οι θέσεις είναι περιορισμένες. Προτεραιότητα έχουν τα μέλη του Πανελληνίου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση.
Οι ενδιαφερόμενοι/ενδιαφερόμενες πρέπει να συμπληρώσουν τη ΦΟΡΜΑ ΑΙΤΗΣΗΣ ΕΔΩ έως τις 17 Φεβρουαρίου 2025 και θα ειδοποιηθούν για τη συμμετοχή τους στο προσωπικό τους email. 

Θα δοθούν βεβαιώσεις συμμετοχής στο έργο Erasmus Plus “TiM - Teaching Mathematics Using Drama” (όταν ολοκληρωθεί η εφαρμογή της μεθοδολογίας στην τάξη).

Το έργο “TiM^2 - Teaching Mathematics Using Drama” σχεδιάστηκε και υλοποιείται από σύμπραξη εταίρων στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού προγράμματος Erasmus Plus (κωδικός αναφοράς 2023-1-IT02-KA220-SCH-000159429). Συντονιστής φορέας: SCT - Social Community Theatre Centre | COREP - Consorzio per la Ricerca e l'Educazione Permanente (Ιταλία). Εταίροι: Western Norway University of Applied Sciences - HVL (Νορβηγία), CNR - National Research Council of Italy (Ιταλία), ASTA Theatre (Πορτογαλία), TUC - Πολυτεχνείο Κρήτης (Ελλάδα), Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση (Ελλάδα)


Βιογραφικά σημειώματα εμψυχωτριών

O Θοδωρής Παράσχου σπούδασε Γεωλογία στο ΑΠΘ και εργάζεται ως εκπαιδευτικός στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση δεκαεπτά χρόνια. Έχει διδάξει τόσο φυσικές επιστήμες, όσο και μαθηματικά. Είναι κάτοχος δύο μεταπτυχιακών στα αντικείμενα Γεωγραφία και Περιβάλλον, με υποτροφία του ΙΚΥ και Επιστήμες Αγωγής, Κριτική Παιδαγωγική και Εκπαίδευση Εκπαιδευτικών. Ασχολείται με την έρευνα και αρθρογραφεί σε επιστημονικά περιοδικά. Έχει ασχοληθεί με ερασιτεχνικές, καλλιτεχνικές ομάδες θεάτρου και animation υλοποιώντας αντίστοιχες δράσεις και στα σχολεία που εργάστηκε. Έχει συμμετάσχει στη συγγραφική ομάδα δύο βιβλίων του GraphicNovel «Είδος: Homo- Unhackable» (ISBN:978-618-536-74-8) και του «…με γεύση Μαθηματικών» (ISBN:978-618-5364-85-4) το οποίο αφορά στη διδασκαλία των μαθηματικών με τη μεθοδολογία ΤiΜ (Theatre in Mathematics).

Ιωάννα Μούντριζα  σπούδασε Μαθηματικά στο Πανεπιστήμιο Κρήτης. Πραγματοποίησε μεταπτυχιακές σπουδές, με υποτροφία του ΙΚΥ, στην «Επιστημολογία και Ιστορία των Επιστημών και των Επιστημονικών Ιδρυμάτων»,  στο Université Paris 7- Denis Diderot. Παράλληλα μελέτησε στην École Pratique des Hautes Études την Ελληνική Παλαιογραφία και Κωδικολογία με έμφαση στα μαθηματικά χειρόγραφα. Οι ομιλίες της σε διεθνή συνέδρια και οι δημοσιεύσεις της αφορούν την μαθηματική και χειρόγραφη παράδοση του Αρχιμήδη. Εργάζεται ως καθηγήτρια μαθηματικών στο Καλλιτεχνικό Σχολείο Ηρακλείου. Πριν το διορισμό της στη δημόσια εκπαίδευση, εργάστηκε ως βοηθός ερευνήτρια στο Ινστιτούτο Υπολογιστικών Μαθηματικών του Ι.Τ.Ε. και ως Υπεύθυνη Εκπαίδευσης στο Κέντρο Εκπαίδευσης Ενηλίκων Ηρακλείου. Η ενασχόλησή της με το θέατρο περιλαμβάνει σεμινάρια και δράσεις εκπαιδευτικού δράματος, συμμετοχή σε θεατρικά εργαστήρια και μουσικό-θεατρικές παραστάσεις, καθώς και σεμινάρια μελέτης της ελληνικής και παγκόσμιας δραματουργίας.


Οργάνωση: Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση 
Πληροφορίες: info@theatroedu.gr / 2106541600

Κατηγορία Δράσης
  • Επιμορφωτικά Σεμινάρια - Εργαστήρια
Προγράμματα
  • TiM^2
Έτος
  • 2025 α' τρίμηνο
Πόλεις
  • Ηράκλειο
Εμψυχωτές
  • Παράσχου Θοδωρής
Print

Number of views (213)/Σχόλια (0)

Αρχείο

«Μάρτιος 2025»
ΔευΤριΤετΠεμΠαρΣαβΚυρ
2425
Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Διαδικτυακά 25/2/2025, πρόγραμμα "κι αν ήσουν εσύ;" Συντονιστική Ομάδα και Σύμβουλοι. Συντονίζει Νίκος Γκόβας
26272812
34
Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Διαδικτυακά 4/3/2025, πρόγραμμα "κι αν ήσουν εσύ;" Συντονιστική Ομάδα και Σύμβουλοι. Συντονίζει Νίκος Γκόβας
567
«Ηχορροές»

«Ηχορροές»

Αθήνα, 7/3/2025 εργαστήριο. Φοίβος-Άγγελος Κόλλιας, Χριστίνα Στουραίτη
89
1011
Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Διαδικτυακά 11/3/2025, πρόγραμμα "κι αν ήσουν εσύ;" Συντονιστική Ομάδα και Σύμβουλοι. Συντονίζει Νίκος Γκόβας
12131415
16
«Exploring Contemporary Physical Theatre»

«Exploring Contemporary Physical Theatre»

Ηράκλειο 15-16/3/2025 σεμινάριο. Sanja Krsmanović Tasić
1718
Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Διαδικτυακά 18/3/2025, πρόγραμμα "κι αν ήσουν εσύ;" Συντονιστική Ομάδα και Σύμβουλοι. Συντονίζει Νίκος Γκόβας
19
20
21
22
23
24252627
«Process drama for learning with pleasure, together»

«Process drama for learning with pleasure, together»

Ναύπλιο 27-28/3/2025 εργαστήριο. John O'Toole
28
«Process drama for learning with pleasure, together»

«Process drama for learning with pleasure, together»

Ναύπλιο 27-28/3/2025 εργαστήριο. John O'Toole
29
30
31123456

Κατηγορίες

Αναζήτηση με φίλτρα

Αναζήτηση με λέξεις κλειδιά