Αποτελέσματα αναζήτησης

Το θέατρο ως μέσο αυτογνωσίας και επικοινωνίας

Ηράκλειο, 7-9/5/2004, Εργαστήρια για εκπαιδευτικούς

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 7/5/2004 5:00 μμ - 9/5/2004 8:00 μμ Export event

Η Θεατρική Αγωγή στην Εκπαίδευση

4η Συνάντηση Ηράκλειο Κρήτης 7-8-9 Μαΐου 2004

«ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΩΣ ΜΕΣΟ ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ»

Φοιτητικό Κέντρο Πανεπιστηµίου Κρήτης
36ο ∆ηµοτικό Σχολείο Ηρακλείου

Οργάνωση:
Περιφερειακή ∆/νση Π/θµιας & ∆/θµιας Εκπ/σης Κρήτης
∆ιεύθυνση ∆ευτεροβάθµιας Εκπαίδευσης Ν. Ηρακλείου
Ένωση Λειτουργών Μέσης Εκπαίδευσης Ν. Ηρακλείου
Ένωση Φιλολόγων Ν. Ηρακλείου
Θεατρική Οµάδα Καθηγητών Ν. Ηρακλείου

Σε συνεργασία µε: Πανελλήνιο Δίκτυο Εκπαιδευτικών για το Θέατρο στην Εκπαίδευση

Οργανωτική Επιτροπή:
Γρηγόρης Σµυρνάκης, Περιφερειακός ∆/ντης Π/θµιας & ∆/θµιας Εκπ/σης Κρήτης
Παντελής Μπικάκης, ∆/ντής ∆/θµιας Εκπαίδευσης Ν. Ηρακλείου
Νίκος Αλεξάκης, ∆/ντής 4ου ΤΕΕ Ηρακλείου, πρόεδρος ΕΛΜΕ Ν. Ηρακλείου
Τηλέµαχος Μουδατσάκις, Σκηνοθέτης, Αναπλ. Καθηγητής Θεατρολογίας, Παιδαγωγικό Τµήµα
∆ηµοτικής Εκπαίδευσης Πανεπιστηµίου Κρήτης
Μαρία Φραγκιαδάκη, Φιλόλογος, πρόεδρος ΕΦΝΗ
Αγγελική Ζαχαράτου, καθηγήτρια Αγγλικής Γλώσσας, Θεατρολόγος
Αντώνης Περαντωνάκης, καθηγητής Γαλλικής Γλώσσας, µέλος ΘΟΚΝΗ
Ζαχαρίας Κατσακός, Φιλόλογος, DEA Νεοελληνικής Φιλολογίας, αντιπρόεδρος ΕΛΜΕ Ν. Ηρακλείου
Μαρία Τσικανδηλάκη, Φιλόλογος, µέλος ΘΟΚΝΗ

Συµβουλευτική επιτροπή:
Τηλέµαχος Μουδατσάκις, Σκηνοθέτης, Αναπλ. Καθηγητής Θεατρολογίας, Παιδαγωγικό Τµήµα ∆ηµοτικής Εκπαίδευσης Πανεπιστηµίου Κρήτης
Υπεύθυνοι Συντονισµού 4ης Συνάντησης
Αγγελική Ζαχαράτου, καθηγήτρια Αγγλικής Γλώσσας, Θεατρολόγος
Αντώνης Περαντωνάκης, καθηγητής Γαλλικής Γλώσσας, µέλος ΘΟΚΝΗ
Επίσης στήριξαν οι συνάδελφοι µέλη της ΘΟΚΝΗ: Μάρθα Γιαµαλάκη, Μαρία Καλουδιώτη, Γιώργος Μιχελουδάκης, Γιάννης Νερολαδάκης, Σοφία Παρασκευαϊδου, Μαρία Πρωτογεράκη, Ζαχαρίας Ρηγάκης, Κατερίνα Σαβουλίδη

Χορηγοί: ´Βιβλιοπωλείο ∆οκιµάκηςª

Γραµµατεία: Ειρήνη Κουρλετάκη, Άννα Μανουκάκη, Άννα Μαυροµµάτη, Ευαγγελία, Πετρουγάκη, Ζαχαρίας Ρηγάκης, Κατερίνα Σαβουλίδη, Μαρία Τσικανδηλάκη, Μαρία Φραγκιαδάκη

Πληρ.: Αγγελική Ζαχαράτου ( Τηλ. 2810-302458 / Φαξ. 2810-302454 ) και Μαρία Τσικανδηλάκη (Τηλ.2810-333733 / Φαξ. 2810-224210 ).

Ευχαριστούµε: Τον Πρύτανη του Πανεπιστηµίου Κρήτης, καθηγητή κ. Χρήστο Νικολάου, τον Αντιπρύτανη του Πανεπιστηµίου Κρήτης, καθηγητή κ. Νικόλαο Σιαφάκα, την Υπεύθυνη του Φοιτητικού Κέντρου Πανεπιστηµίου Κρήτης κα Αντωνία Κωνσταντέλη, το βιβλιοπωλείο ´∆οκιµάκηςª και τον κ. Αλέκο ∆οκιµάκη, τον Πρόεδρο του ∆ικτύου Εκπαιδευτικών για το Θέατρο στην Εκπαίδευση κ. Νίκο Γκόβα, τον τεχνικό του Φοιτητικού Κέντρου κ. Μανόλη Ψυχογιουδάκη
Ευχαριστούµε επίσης όλους τους συναδέλφους που στήριξαν και στηρίζουν τις προσπάθειές µας και βοηθούν ώστε να πραγµατοποιούνται οι Θεατρικές Συναντήσεις. 


ΩΡΟΛΟΓΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 7 ΜΑΪΟΥ 2004
(ΦΟΙΤΗΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ñ ΠΑΝ/ΜΙΟΥ ΚΡΗΤΗΣ)
17:00 - 18:00 Παραλαβή φακέλων, εγγραφές στα εργαστήρια
18:00 - 18:30 Έναρξη - Χαιρετισµοί (στο θέατρο)
18:30 - 20:00 Πρώτη Ολοµέλεια: Εισηγήσεις (στο θέατρο)
20:00 - 20:15 Συζήτηση ñ παρεµβάσεις
20:15 - 20:30 Κλείσιµο των εργασιών - ανακοινώσεις
20:30 - 21:00 ∆ιάλειµµα
21:00 - 22:30 Μουσική Παράσταση ´Άδεια Ποδηλάτουª µε την ηθοποιό Κερασία Σαµαρά και το µουσικό Γιώργο Κοµπογιάννη, σε σκηνοθεσία ñ µουσική επιµέλεια Βασίλη Νικολαϊδη, σχεδιασµό φωτισµών ∆ήµου Αβδελιώδη, επιµέλεια κίνησης Έλενας Γεροδήµου ( στο θέατρο )

ΣΑΒΒΑΤΟ 8 ΜΑΪΟΥ 2004
(36Ο ∆ΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ)
09:00 - 09:30 Προσέλευση
09:30 - 11:00 ∆εύτερη Ολοµέλεια: εισηγήσεις - συζήτηση ( αίθουσα πολλαπλών χρήσεων )
11:00 - 11:30 ∆ιάλειµµα
11:30 - 14:00 Παράλληλα Εργαστήρια (σε διάφορες αίθουσες)
17:00 - 20:30 Παράλληλα Εργαστήρια (σε διάφορες αίθουσες)

ΚΥΡΙΑΚΗ 9 ΜΑΪΟΥ 2004
(36Ο ∆ΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ)
09:00 - 09:30 Προσέλευση
09:30 - 13:30 Παράλληλα Εργαστήρια (σε διάφορες αίθουσες)
13:30 - 13:45 ∆ιάλειµµα
13:45 - 14:30 Ανοιχτές παρουσιάσεις ( αίθουσα πολλαπλών χρήσεων )
14:30 - 14:45 Κλείσιµο των εργασιών της 4ης Συνάντησης

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 7 ΜΑΪΟΥ 2004
ΟΛΟΜΕΛΕΙΑ ΣΤΟ ΘΕΑΤΡΟ
Συντονιστής: Αντώνης Σανουδάκης, Προϊστάµενος Επιστηµονικής - Παιδαγωγικής Καθοδήγησης ∆.Ε. Περιφέρειας Κρήτης
1. Γιάννης Σµαραγδής , Σκηνοθέτης Θέατρο: Μια αρχετυπική σχέση
Πως το θέατρο, τέχνη µε αρχαίες θρησκευτικές καταβολές, λειτουργεί ως ενδιάµεσο µεταξύ του ανθρώπου µε το θείο.
2. Τηλέµαχος Μουδατσάκις, Σκηνοθέτης, Αναπλ. Καθηγητής Θεατρολογίας Πανεπιστηµίου Κρήτης
Αρχές οικονοµίας του κωµικού - οριστική αποστροφή στον Αριστοφάνη
Μέσα από ποιά στοιχεία, ποιές ενώσεις οικονοµείται το κωµικό; Εις τι έγκειται η διαχρονικότητά του; Πώς µπορεί να διαβαστεί σήµερα ο Αριστοφάνης στο σχολείο; Τι προέχει στις προσεγγίσεις του; Ποιά η έννοια του ζωοµορφισµού του χορού; Η κωµωδία ως σχήµα και ως σχίσµα. Τα πρόσωπα και ο µύθος. Ο χώρος και η ουτοπία ñ ρήγµα στην φαντασία, αντίδραση και πρόοδος. 
3. Ελένη Τσεφαλά, Καθηγήτρια Αγγλικής Φιλολογίας Παν/µιου Θεσσαλίας και Drama in EFL
Η ∆ραµατοποίηση στην Εκπαίδευση ως εργαλείο αντιµετώπισης της πολιτισµικής ετερότητας
Η ∆ραµατοποίηση στην εκπαίδευση µπορεί να γίνει εργαλείο µε τεράστιες δυνατότητες στην αντιµετώπιση του ρατσισµού. Μέσω της δραµατοποίησης και του αυτοσχεδιασµού µπορεί κάποιος να ´ξεπεράσειª τον εαυτό του, ιδιαίτερα στο πλαίσιο µιας τάξης µε µαθητές από διαφορετικά πολιτισµικά περιβάλλοντα, όπου µπορούν να διερευνηθούν καταστάσεις περισσότερες της µιας προοπτικής. Οι δάσκαλοι µπορούν να ενηµερώσουν τους µαθητές τους για τις ιστορικές ρίζες και διαδροµές των λαών, τα σύγχρονα δείγµατα ρατσισµού καθώς και τις συνέπειες του να ζει κανείς σε µια πολυπολιτισµική και ρατσιστική κοινωνία. Οι κοινωνίες µας συνεχίζουν να ανέχονται την περιθωριοποίηση της προσέγγισης των άλλων γλωσσών και πολιτισµών στην εκπαίδευση. Το µονόγλωσσο σχολείο συνεχίζει να κυριαρχεί ως εκπαιδευτική αντίληψη.

ΣΑΒΒΑΤΟ 8 ΜΑΪΟΥ 2004
ΟΛΟΜΕΛΕΙΑ ΣΤΗΝ ΑΙΘΟΥΣΑ ΠΟΛΛΑΠΛΩΝ ΧΡΗΣΕΩΝ
Συντονιστής: Τηλέµαχος Μουδατσάκις, Σκηνοθέτης, Αναπλ. Καθηγητής Θεατρολογίας Πανεπιστηµίου Κρήτης
1. Μαρία Καλουδιώτη, Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής, ειδικότητα ´Παραδοσιακών Χορών', µέλος Θ.Ο.Κ.Ν.Η., ∆ιευθύντρια Καλλιτεχνικού Σχολείου
Ο χορός ως µέσο επικοινωνίας και αυτογνωσίας
O χορευτής-τρια , εκτελώντας µια σειρά βηµάτων, µπορεί να πει κάτι; Ο θεατής µπορεί να το καταλάβει; Πως για παράδειγµα, ένα χάδι, ένα λίκνισµα, ένα πέταγµα, µια στροφή , ένα πέσιµο, µπορούν να γίνουν εικόνα; Να µετασχηµατιστούν, να αλλάξουν τη γραµµή του σώµατος, τονίζοντάς το διαφορετικά κάθε φορά και µεταδίδοντας άλλο συναίσθηµα, ανάλογα τη χώρα, το λαό, την κατάσταση, το ρυθµό. Είναι δυνατόν όµοιες κινήσεις να εκλαµβάνονται από το θεατή διαφορετικά ανάλογα και της ψυχικής του διάθεσης; Ο χορός αποτελεί µέσο επικοινωνίας συνόλων, κοινωνιών, ανθρώπων; Όλα τούτα µπορεί να τα ´εισπράξει' ο θεατής
αν προηγουµένως ο ποµπός δεν έχει επεξεργαστεί καλά τον ανθρώπινο δυϊσµό; ∆ηλαδή να επεξεργαστεί νοητικά και σωµατικά το ερέθισµα, να το αφοµοιώσει και να το αποδώσει ως εικόνα; Ο ρυθµός και η κίνηση είναι κάτι έξω από εµάς; Ή είναι φυσιολογική διέγερση ; Τελικά ο χορός αποτελεί βασική µέθοδο για την αυτογνωσία;
2. Κορίννα Βαφειάδου, Ηθοποιός, Θεατρολόγος M. Phl
Πήτερ Μπρουκ: Ο δάσκαλος της επικοινωνίας και της αυτογνωσίας
3. Μαρία Παναγιωτάκη, Κοινωνιολόγος
´Ο,τι µας ενώνει...' (Στιγµές από το τριήµερο αντιρατσιστικό φεστιβάλ που πραγµατοποίησαν το 7ο Ε.Λ.Η. και το 8ο Γυµνάσιο Ηρακλείου το Μάρτη του 2003)
Τρεις µέρες στην αίθουσα του Επιµελητηρίου Ηρακλείου (21,22,23 Μαρτίου 2003), το 7ο Ε.Λ.Η. και το 8ο Γυµνάσιο Ηρακλείου άνοιξαν πόρτες, ψυχή, ορίζοντες και καλωσόρισαν έθνη και φυλές, κουλτούρες και θρησκείες. Μίλησαν για την κοινωνική τους έρευνα, τραγούδησαν, χόρεψαν, έπαιξαν θέατρο, είδαν σινεµά, ζωγράφισαν, φωτογράφισαν, κουβέντιασαν, έγραψαν παραµύθια και µε τις δάδες τους ñ αντί για σβηστά λυχνάρια του Αλλαντίν ñ διέσχισαν την πόλη µας. ´Η δική µας κοινωνία µας χωράει όλους' ήταν το σύνθηµα σí αυτό το αντιρατσιστικό φεστιβάλ που µας έδωσε µια πολύχρωµη, πολύτεχνη διάσταση της πραγµατικότητας. Ό,τι µας ενώνει, βγήκε στο φως σí ετούτη την τριήµερη πολυεθνική γιορτή. Κι αν δεν µπορούµε να σπάσουµε τα σύνορα του κόσµου, µπορούµε τουλάχιστον να ροκανίσουµε αυτά που στήνουµε στις ψυχές µας... 


ΣΑΒΒΑΤΟ 8 ΜΑΪΟΥ 2004
(36o ∆ΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ )
ΤΑ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ

Αίθουσα: Θεατρικού Παιχνιδιού ( Υπόγειο )
11:30 - 14:00 Βάσω Μπαρµπούση, Επίκουρη Καθηγήτρια , Τµήµα Προσχολικής Εκπαίδευσης, Πανεπιστηµίου Θεσσαλίας
Βιωµατική άσκηση µέσα από την ιδεοκινητική προσέγγιση
Στο εργαστήριο θα δοθούν στοιχεία ιδεοκίνησης (είναι µια µέθοδος εκπαίδευσης του σώµατος κατά την οποία µε χρήση εικόνων κίνησης που φανταζόµαστε πως συµβαίνουν στο σώµα προσπαθούµε να αλλάξουµε την κινητική µας συµπεριφορά στην πράξη). Επίσης θα δοθούν στοιχεία αυτοσχεδιασµού µε επαφή σε συνδυασµό µε τις αρχές της ιδεοκίνησης.

Αίθουσα: Κλειστό Γυµναστήριο ( Υπόγειο )
11:30 - 13:30 Μαρία Καλουδιώτη, Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής, ειδικότητα ´Παραδοσιακών Χορών', µέλος ΘΟΚΝΗ, ∆ιευθύντρια Καλλιτεχνικού Σχολείου
Το τσιφτετέλι
Μάθηµα βασισµένο στην εισήγηση που προηγείται, µε σκοπό να αναδειχθούν οι αρχές της επικοινωνίας και της αυτογνωσίας µεταξύ των µελών που θα παρακολουθήσουν το εργαστήριο.

Αίθουσα: Βιβλιοθήκη ( Υπόγειο )
11:30 - 14:00 Γιάννα Κεφάλα, Ηθοποιός, Σκηνοθέτης
Σίµος Χριστοδούλου, Ηθοποιός
Αυτοσχεδιασµός: παιχνίδι, επικοινωνία, µάθηση
Ο ρόλος του αυτοσχεδιασµού στη ζωή και το θέατρο. Αυτοσχεδιασµός οµαδικός, ατοµικός, λεκτικός ή µη, αυτοσχεδιασµός µε σωµατική έκφραση. Αυτοσχεδιασµός µε διάφορα ερεθίσµατα: ένα αντικείµενο, µια λέξη, ένα συναίσθηµα, ένα µουσικό κοµµάτι, ένα ζωγραφικό πίνακα, κ.α.

Αίθουσα: Μουσικής ( Υπόγειο )
11:30 - 14:00 Ζαχαρίας Κατσακός, Φιλόλογος, DEA Νεοελληνικής Φιλολογίας, Αντιπρόεδρος ΕΛΜΕ Ν. Ηρακλείου
Πως να µιλάµε σωστά και να υποκρινόµαστε µε τέχνη
Βασικές αρχές της ορθοφωνίας και της υποκριτικής Στην εργαστηριακή αυτή άσκηση και µελέτη επιχειρούµε µια πρακτική εισαγωγή στις πιο βασικές έννοιες της ορθοφωνίας και της υποκριτικής. Μέσα από ασκήσεις µε χρήση φελλού, γλώσσας, αναπνοής, χαλάρωσης, κ.λ.π., προετοιµάζουµε τους µηχανισµούς δράσης µας για την πρώτη µας ´δραµατική ερµηνεία'. Να υποκριθούµε δηλαδή µέσα από επιλεγµένα κείµενα και κείµενα αυτοσχεδιασµού. Αυτό είναι το πρώτο βήµα. Το δεύτερο µάς ανοίγει τους δρόµους για την πολύτυπική ερµηνεία.

Αίθουσα: Κλειστό Γυµναστήριο (Υπόγειο)
17:00 - 20:30 Lilo Baur, Ηθοποιός, ∆ασκάλα Theatre Complicite
Le Jeu / Το Παιχνίδι
Σε όλο τον κόσµο κάνουµε θέατρο µε χίλιους διαφορετικούς τρόπους και σε χιλιάδες διαφορετικά µέρη. Τι είναι εκείνο που µε τραβάει σε ένα έργο περισσότερο από ότι σε κάποιο άλλο, ειδικά όταν δεν µιλώ τη γλώσσα; Τι βρίσκεται πιο βαθιά από την πολιτισµική "γλώσσα"; Ποιό είναι το "κοινό" που όλοι µοιραζόµαστε; Τι είναι αυτό που διαρκεί για πάντα και βρίσκεται παντού; Υπάρχει µια παγκόσµια γλώσσα και αυτή είναι η γλώσσα του σώµατος. Παιδιά από διαφορετικούς
πολιτισµούς, όταν βρεθούν µαζί επικοινωνούν αµέσως και παίζουν χωρίς δισταγµούς. Εµείς οι ενήλικες δυσκολευόµαστε να ξαναβρούµε τον αυθορµητισµό στην κίνηση και στο λόγο. Αυτή είναι για µένα η βάση προσέγγισης του θεάτρου. Ας ξαναβρούµε λοιπόν "το παιχνίδι". Κι όπως έλεγε ένας δάσκαλός µου: ´η λέξη είναι το στέµµα, αλλά χρειάζεται να υπάρχει και το σώµα που θα το φορέσει'. 

Αίθουσα: Βιβλιοθήκη (Υπόγειο)
17:00 - 19:00 Χριστιάνα Λαναρά, Εκπαιδευτικός, Πρόγραµµα ´Μουσείο Εκπαίδευση', ΔΔΕ Αν. Αττικής
Σκηνικά αντικείµενα και εικαστικά πρόσωπα: Μεταµορφώσεις ιδεών από την Αναγέννηση στο σύγχρονο κόσµο
Μια πλούσια έκθεση για την Αναγέννηση φέτος το χειµώνα στην Εθνική Πινακοθήκη µας υπενθύµισε τη συγκίνηση που µπορεί να προκαλέσει το Ωραίο στη ζωγραφική. Ήταν οι άνθρωποι τέλειοι εκείνη την εποχή; Ή µήπως η τέχνη έδωσε ιδανική µορφή σε καθετί ορατό; Αυτό θα ερευνήσουµε σε τυπικά αναγεννησιακά έργα µπαίνοντας µέσω της δραµατοποίησης στη θέασή τους µε άλλο τρόπο, στη θέση της ουσίας που βρίσκεται πέρα από την αναπαράσταση της ψευδαισθησιακής τελειότητας. Συγκεντρώνοντας παρατηρήσεις, χαρακτηρισµούς και συσχετισµούς µε αντικειµενικές εκτιµήσεις από την ιστορία τέχνης καθώς και σκηνικά αντικείµενα, θα δοκιµάσουµε µέσα από δραµατοποίηση των εικονιζόµενων υπάρξεων της Αναγέννησης, να βρούµε ένα σηµείο επαφής, επικοινωνίας, ανάµεσα στους δύο κόσµους εκείνον της Αναγέννησης και τον σύγχρονο.

Αίθουσα: Πολλαπλών Χρήσεων ( Ισόγειο )
17:00 - 20:30 Αντώνης Περαντωνάκης, Καθηγητής Γαλλικής Γλώσσας, µέλος ΘΟΚΝΗ
Δηµήτρης Χατζάκης, Μουσικός
´Τραγούδι για κουβάρι και φωνή'
Θεατρικό δρώµενο µε ´κουβάρι': ποιήµατα της νεώτερης ελληνικής ποίησης και ´φωνή': τη ρυθµική διδασκαλία του λόγου.

ΚΥΡΙΑΚΗ 9 ΜΑΪΟΥ 2004
( 36o ∆ΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ )
ΤΑ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ

Αίθουσα: Κλειστό Γυµναστήριο ( Υπόγειο )
9:30 – 13:30 Lilo Baur, Ηθοποιός, ∆ασκάλα Theatre Complicite
Le Jeu / Το Παιχνίδι

Αίθουσα: Βιβλιοθήκη ( Υπόγειο )
9:30 - 11:30 Χριστιάνα Λαναρά, Εκπαιδευτικός, Πρόγραµµα ´Μουσείο Εκπαίδευση', ∆∆Ε Αν. Αττικής
Σκηνικά αντικείµενα και εικαστικά πρόσωπα: Μεταµορφώσεις ιδεών από την Αναγέννηση στο σύγχρονο κόσµο

Αίθουσα: Θεατρικού Παιχνιδιού ( Υπόγειο )
9:30 - 11:30 Κωνσταντίνα Πάλλη, Ηθοποιός, Επιµορφώτρια θεάτρου του ΚΕ.ΘΕ.Α.
Το Θέατρο και η Επικοινωνία
Το θέατρο σαν µια κατεξοχήν οµαδική και συντροφική Τέχνη είναι άρρητα συνδεδεµένο µε την επικοινωνία. Το workshop έχει σαν στόχο να διερευνήσει µορφές και
κώδικες επικοινωνίας µέσα από τις τεχνικές και τις πρακτικές του Ψυχολογικού Θεάτρου.
Εισαγωγή: Γνωριµία - ασκήσεις χαλάρωσης
Κυρίως µέρος: Οµαδικές ψυχοσωµατικές ασκήσεις επικοινωνίας, παρατηρητικότητας. Εισαγωγή σε εξωλεκτικές µορφές επικοινωνίας.
Επίλογος: Ψυχοσωµατικές ασκήσεις δυναµικής της Οµάδας - Κλείσιµο.

Αίθουσα: Μουσικής ( Υπόγειο )
9:30 - 11:30 Ελένη Κοντουδάκη, Εκπαιδευτικός, Θεατροπαιδαγωγός, Υπεύθυνη Πολιτιστικών ∆ραστηριοτήτων και Καλλιτεχνικών Αγώνων Ν. Λασιθίου
Το εκπαιδευτικό υλικό Αγωγής Υγείας ΣΤΗΡΙΖΟΜΑΙ ΣΤΑ ΠΟ∆ΙΑ ΜΟΥ µέσα από δραµατικές δραστηριότητες
Το εργαστήριο αυτό θα προσεγγίσει το υλικό του εκπαιδευτικού προγράµµατος Αγωγής Υγείας ´Στηρίζοµαι στα πόδια µου' που υπάρχει ήδη σε όλα τα σχολεία της ∆/θµιας Εκπ/σης, δίνοντας έµφαση στην εφαρµογή δραµατικών δραστηριοτήτων. Το πρόγραµµα αυτό στοχεύει στην πρόληψη της χρήσης ουσιών, βοηθώντας τους µαθητές να αναλάβουν την ευθύνη της υγείας τους και της ζωής τους και πιο συγκεκριµένα να αναπτύξουν την προσωπικότητα, την αυτοεκτίµηση, τις κοινωνικές τους δεξιότητες και τις διαπροσωπικές τους σχέσεις. Όλοι αυτοί οι στόχοι στην ουσία ταυτίζονται µε κείνους του Θεάτρου στην Εκπαίδευση, καθιστώντας έτσι το Θέατρο, και πιο συγκεκριµένα τις δραστηριότητες ∆ραµατικής Έκφρασης, ένα ουσιαστικό εργαλείο αυτογνωσίας και επικοινωνίας.

Αίθουσα: Πολλαπλών Χρήσεων
9:30 - 12:30 Κορίννα Βαφειάδου, Ηθοποιός, Θεατρολόγος Μ. Phl
Αυτογνωσία και επικοινωνία µέσα από µια άρνηση ( κόντρα ρόλοι )


ΣΥΝΤΟΜΑ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΑ ΣΗΜΕΙΩΜΑΤΑ
ΕΙΣΗΓΗΤΩΝ/ΕΜΨΥΧΩΤΩΝ

(κατά αλφαβητική σειρά)

LILO BAUR
Ηθοποιός γεννηµένη στην Ελβετία µε Βρετανική υπηκοότητα και διεθνή καριέρα. Έχει δουλέψει µε σκηνοθέτες όπως οι Peter Brook, Simon McBurney, Annabel Arden, Katy Mitchell, Richard Olivier, Peter Yates κ.α. Έχει παίξει στο Εθνικό Θέατρο Λονδίνου, στο Shakespeareís Globe Theatre, στο Theatre Grottesco της Νέας Υόρκης, στο Φεστιβάλ Αβινιόν στη Γαλλία, στη Βαρκελώνη κ.α. Έχει εµφανιστεί σε πολλά φιλµ και στην τηλεόραση BBC και έχει σκηνοθετήσει, χορογραφήσει ή διδάξει στη Βρετανία, Γαλλία, Ελλάδα (Μικρή Πόρτα). Για την ερµηνεία της στη παράσταση "Three lives of Lucie Cabrol" µε την οµάδα Theatre Complicite κατέκτησε τα βραβεία Dora Canadian Award for Best Actress και Manchester Evening News for Best Actress Award. Έχει πάρει µέρος στις περισσότερες παραγωγές της Theatre Complicite και διδάσκει στα σεµινάρια "σωµατικού και επινοητικού θεάτρου" (physical and devised theatre) που οργανώνει σε πολλά µέρη του κόσµου.

ΚΟΡΙΝΝΑ ΒΑΦΕΙΑΔΟΥ
Γεννήθηκε στην Αθήνα και κατέχει την διπλή ιδιότητα : του επαγγελµατία ηθοποιού (απόφοιτος Ανώτερης Σχολής ∆ραµατικής Τέχνης) και ενεργό µέλος του ΣΕΗ από το 1984, και του επιστήµονα Θεατρολόγου (Τµήµα Θεατρικών Σπουδών / Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστηµών Πανεπιστηµίου Πατρών ). Είναι κάτοχος MPh. από το Τµήµα Θεατρικών Σπουδών του Πανεπιστήµιου της Αθήνας και το Τµήµα Μουσικών Σπουδών του Ιονίου Πανεπιστηµίου µε τον τίτλο Το Θέατρο από την Αρχαιότητα έως Σήµερα (Θεωρία &Πράξη - Παράσταση) µε βαθµό Αριστα. Είναι µέλος του Πανελλήνιου Συλλόγου Θεατρολόγων από το 1998. Έχει διδάξει 2 χρόνια Θεωρητικά µαθήµατα σε Ανώτερη Σχολή ∆ραµατικής Τέχνης στην Αθήνα και έχει συνεργασθεί στο θέατρο, τηλεόραση και κινηµατογράφο µε κορυφαίους σκηνοθέτες όπως οι : Αλέξης ∆αµιανός, Γιώργος Μιχαηλίδης, Νίκος Περέλης, Πώλ Σκλάβος κ.α. Έχει συνεργασθεί µε µουσικούς όπως ο Νικηφόρος Ρώτας και ο Κώστας Μυλωνάς. Επίσης έχει διδάξει Θεατρικό Παιχνίδι, Κουκλοθέατρο, Μουσικοκινητική Αγωγή, Ιστορία Τέχνης, Ιστορία Ενδυµασίας, Τεχνικές Θεάµατος και Αnimation για πολλά εξάµηνα στις σχολές του ΟΑΕ∆ (ΙΕΚ, ΚΕΚ) και σε δηµόσια ΙΕΚ στην Αθήνα και την Κρήτη. Έχει διδάξει το µάθηµα του Θεάτρου στο Μουσικό Σχολείο Ηρακλείου και τη Θεατρική Αγωγή στο Πιλοτικό ∆ηµοτικό Σχολείο των Μαλλίων και συνεργάζεται µε τη ΘΟΚΝΗ. Το σχολικό έτος 2004 εργάζεται στα ∆ηµοτικά Σχολεία του Ηρακλείου διδάσκοντας το µάθηµα της Θεατρικής Αγωγής. Τα τελευταία χρόνια ζει στο Ηράκλειο µε το σύζυγό της Κοσµά Παξινό, καθηγητή
του ΤΕΙ Κρήτης στο τµήµα Μηχανολογίας και τα τρία τους παιδιά.

ΜΑΡΙΑ ΚΑΛΟΥΔΙΩΤΗ
Απόφοιτη του ΤΕΦΑΑ Αθήνας µε ειδικότητα στον Παραδοσιακό χορό. Είναι καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής στη ∆ευτεροβάθµια εκπαίδευση από το 1986 µέχρι
σήµερα. Έχει παρακολουθήσει σεµινάρια θεάτρου και χορού του Θεάτρου Τέχνης, του ΥΠΕΠΘ και του Τµήµατος θεατρικών σπουδών του Παν-µίου Αθήνας
Έχει ασχοληθεί µε το θέατρο ως σκηνοθέτης, χορογράφος και ηθοποιός σε σχολικές παραγωγές αλλά και µε τη ΘΟΚΝΗ. ∆ίδαξε σε επιµορφωτικά σεµινάρια χορού και θεατρικής παιδείας. Είναι εν ενεργεία αθλητικός παράγοντας και Γραµµατέας του ∆ηµοτικού Αθλητικού Οργανισµού του ∆ήµου Ηρακλείου. Σήµερα είναι ∆ιευθύντρια του Καλλιτεχνικού Γυµνασίου.

ΓΙΑΝΝΑ ΚΕΦΑΛΑ
Γεννήθηκε στο Ηράκλειο της Κρήτης. Απόφοιτος της ∆ραµατικής σχολής του Γ. Θεοδοσιάδη και της σχολής νηπιαγωγών ´Ανδρέας Συγγρόςª. Παράλληλα µε τις σπουδές της παρακολουθεί µαθήµατα χορού στη σχολή της Καίη Χόλντεν και σεµινάρια αυτοσχεδιασµού και σωµατικής έκφρασης από την αλίκη Αλεξανδράκη και τον Ισίδωρο Σιδέρη. Μετά την αποφοίτησή της από τη σχολή, δουλεύει µε διάφορα θεατρικά σχήµατα στην Αθήνα: ´Πινόκιοª, ´Τσατσαµάρω!ª, ´Αυτή την Ελλάδα ποιος θα την πάρειª, ´Κοµµέντιαª, ´Το χρυσό κλειδίª, κ.α. Από το 1990 ζει µόνιµα στο Ηράκλειο. Ιδρύει µε το σύζυγό της Σ. Χριστοδούλου τον κουκλοθεατρικό θίασο ´Μορφέςª, µε θέµατα από τη µυθολογία και την ελληνική παράδοση. Παράλληλα συνεργάζεται µε διάφορες θεατρικές σκηνές και παίρνει µέρος στα έργα: ´Η µικρή γοργόναª, ´Η πεντάµορφη και το Τέραςª ´Πινόκιοª, ´Καραγκιόζηςª, ´Το φιντανάκιª, ´Ζορµπάςª, ´Πειρασµόςª, ´Η Παναγία των Παρισίωνª. Τα τρία τελευταία χρόνια στεγάζονται στο δικό τους χώρο, στο θέατρο ´Μορφέςª.

ΕΛΕΝΗ ΚΟΝΤΟΥΔΑΚΗ
Γεννήθηκε και µεγάλωσε στα Χανιά. Μετά το πτυχίο φιλολογίας του Πανεπιστηµίου Ιωαννίνων συνέχισε τις σπουδές της στο Παρίσι όπου, µαθητεύοντας δίπλα στην Gisele Barret, ειδικεύτηκε στο Θέατρο στην Εκπαίδευση αποκτώντας πτυχίο και µεταπτυχιακό τίτλο του Πανεπιστηµίου Paris III. Επιστηµονικός συνεργάτης από το 1991 του τµήµατος Κοινωνικής Εργασίας του ΤΕΙ Κρήτης, οργάνωσε και λειτουργεί το Εργαστήριο ∆ραµατικής Έκφρασης µε έµφαση στην πρακτική του Εκπαιδευτικού ∆ράµατος. Από το 1994-1997 δίδαξε τα µαθήµατα της Θεατρικής Αγωγής στο τµήµα Προσχολικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστηµίου Κρήτης. Έχει συνεργαστεί σε επιµορφωτικά προγράµµατα και σεµινάρια για το Θέατρο και την Εκπαίδευση µε φορείς όπως το ΠΕΚ Ηρακλείου, τον ∆ήµο Ηρακλείου, το
ΚΕΚ ΤΕΙ Κρήτης κ.ά. Από τον Σεπτέµβριο του 2002 διδάσκει στην ∆ευτεροβάθµια Εκπαίδευση, και είναι Υπεύθυνη Πολιτιστικών Θεµάτων και Μαθητικών Καλλιτεχνικών Αγώνων της ∆ιεύθυνσης ∆ευτεροβάθµιας Εκπαίδευσης Νοµού Λασιθίου.

ΧΡΙΣΤΙΑΝΑ ΛΑΝΑΡΑ
Καθηγήτρια γαλλικών. Σπούδασε στο Πανεπιστήµιο της Αθήνας. Από το 1984 διδάσκει στην ιδιωτική και αργότερα στην δηµόσια εκπαίδευση γαλλικά και θεατρολογία. Παρακολούθησε σεµινάρια για το θέατρο και την ιστορία της τέχνης στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Συµµετέχει από το 1998 στο πρόγραµµα ´Εκπαίδευση και Θέατροª της ∆ιεύθυνσης ∆ευτεροβάθµιας Εκπαίδευσης Ανατολικής Αττικής, είναι µέλος της Οργανωτικής Επιτροπής της ∆ιεθνούς Συνδιάσκεψης της Αθήνας και γραµµατέας του Πανελληνίου ∆ικτύου Εκπαιδευτικών για το Θέατρο στην Εκπαίδευση. Από το 2003 ασχολείται µε την υλοποίηση εκπαιδευτικών προγραµµάτων που αφορούν το πρόγραµµα ´Εκπαίδευση και Μουσείοª στη ∆ιεύθυνση ∆ευτεροβάθµιας Εκπαίδευσης Ανατολικής Αττικής.

ΒΑΣΩ ΜΠΑΡΜΠΟΥΣΗ
Απόφοιτος της σχολής της Ραλλούς Μάνου και τoυ ΤΕΦΑΑ Αθηνών. Στο Columbia University (Teachers College) πήρε Master of Arts. Πήρε το διδακτορικό δίπλωµα από το Πανεπιστήµιο Θεσσαλίας. Είναι επίκουρη καθηγήτρια στο Τµήµα Προσχολικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστηµίου Θεσσαλίας (Βόλος). Συνεργάστηκε µε το Εθνικό Θέατρο και χορογράφησε τις τραγωδίες ´Μήδειαª του Ευριπίδη, ´Οιδίποδαª και ´Αντιγόνηª του Σοφοκλή καθώς και τη ´∆όνια Ροζίταª του Λόρκα. Συνεργάστηκε µε τους σκηνοθέτες Κ. Αρβανιτάκη, Ν. Κοντούρη, Β.Παπαβασιλείου, Ρ. Πατεράκη. ∆ιδάσκει µε το νόµο 407/8 στο τµήµα Θεατρικών Σπουδών του Πανεπιστηµίου Πελοπονήσσου στο Ναύπλιο.

ΤΗΛΕΜΑΧΟΣ ΜΟΥΔΑΤΣΑΚΙΣ
Γεννήθηκε στο Ηράκλειο. Σπούδασε φιλολογία στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήµιο Θεσσαλονίκης και στη Σορβόννη όπου έλαβε το ∆ιδακτορικό του δίπλωµα µε άριστα. Στο ίδιο πανεπιστήµιο σπούδασε Θεατρολογία µε καθηγητές την Α. Ubersfeld και τον B. Dort. Είναι αναπληρωτής καθηγητής θεατρολογίας στη Σχολή Επιστηµών Αγωγής (Παιδαγωγικό Τµήµα ∆ευτεροβάθµιας Εκπαίδευσης) του Πανεπιστηµίου Κρήτης. ∆ιετέλεσε για 7 χρόνια Καλλιτεχνικός ∆ιευθυντής του ∆Η.ΠΕ.ΘΕ Κρήτης. Το 1992 ίδρυσε και έκτοτε διευθύνει το θέατρο των Vivi. Έχει σκηνοθετήσει περισσότερα από 30 έργα, όπως Ευριπίδη, Αριστοφάνη, Β. Κορνάρο, Ι. Α. Τρωίλο, Μολιέρο, Καλντερόν, Κασόνα, Γκολντόνι, Οí Νήλ, Γ. Ξενόπουλο, Ε. Τριβιζά. Έχει δηµοσιεύσει 30 θεατρολογικές µελέτες και πέντε µονογραφίες.´ Θεωρία του δράµατος στη Σχολική Πράξηª ´Η ορθοφωνία στο Θέατρο και στην Εκπαίδευσηª ´Η Θεατρική Σύνταξη ñ Αρχές οικονοµίας της δράσης στην Τραγωδίαª 
Έχει µεταφράσει για το θέατρο των Vivi και τις δικές του σκηνοθεσίες έργα Σαίξπηρ (´Έµπορος της Βενετίαςª κ.α.) Μολιέρου (Φιλάργυρος, Κατά φαντασία ασθενής, κ.α.) Έχει γράψει το λιµπρέτο για την όπερα ´Ο Φρίξος και η Έλληª που ανέβηκε σε δική του σκηνοθεσία και κοστούµια. Επίσης το λιµπρέτο για το χορόδραµα ´Ορφέως Γονυκλισίαª που παίχτηκε σε δική του σκηνοθεσία και κοστούµια στην Ευρώπη (Αµβέρσα, Βαρκελώνη, Μιλάνο). Έχει επίσης ανεβάσει το Minotaurus χορόδραµα σε επτά µέρη στα πλαίσια του προγράµµατος R.I.F. 11 στη Louvain. Ετοιµάζει εκτεταµένη µονογραφία για το ´Θέατρο ως πρακτική τέχνη στην εκπαίδευσηª. Το Μάρτιο/Απρίλιο 2003 θα διδάξει στο Πανεπιστήµιο της Γαλλικής Caen στην Κάτω Νορµανδία, ενώ το καλοκαίρι του 2003 ανέβασε την ´Ειρήνηª του Αριστοφάνη.

ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΠΑΛΛΗ
Σπούδασε µε υποτροφία στην Ρώσικη Ακαδηµία Θεατρικής Τέχνης στο τµήµα ´Ηθοποιών Θεάτρου και κινηµατογράφουª υπό την διεύθυνση σπουδών του Β.Α.Αντρέγιεφ. Εργάστηκε σαν ηθοποιός µε σκηνοθέτες τους Β.Β.Τεπλιακώφ, Β.Ν.Ταρασένκο, Ι.Ι.Σουντακόβα, Ν.Χ.Μπριτάεβα, Μ.Ξενουδάκη, Λ.Λοϊζίδη κ.α.
∆ίδαξε αρχές αυτοσχεδιασµού στην ´Ανώτερη Σχολή ∆ραµατικής Τέχνης ñ ∆ιοµήδη Φωτιάδηª. Οργάνωσε και δίδαξε στο Σεµινάριο ´Οι Αρχές του Ψυχολογικού Θεάτρουª. Εργάζεται σαν Επιµορφώτρια Θεάτρου στο Θεραπευτικό Πρόγραµµα ´Αριάδνηª (ΚΕ.Θ.Ε.Α) και είναι υπεύθυνη της οµώνυµης Θεατρικής Οµάδας. Συνεργάζεται µε το Ε.Ι.Ν Ανωγείων στο Πρόγραµµα Πολιτιστικής Παρέµβασης σαν υπεύθυνη του Παιδικού Θεατρικού Εργαστηρίου. Σκηνοθέτησε τις παραστάσεις: ´Μέσα απíτα µάτια των παιδιώνª (Ε.Ι.Ν Ανωγείων), ´Οι περιπέτειες του Βαρόνου Μινχάουζενª (Θεατρική Οµάδα ´Αριάδνηª), ´O Έρωτας είναι Τυφλόςª (Παράσταση ∆ρόµου, Θεατρική Οµάδα ´Αριάδνηª, ´Φιµωµένα Στόµαταª (Θεατρικό Αναλόγιο, Θεατρική Οµάδα ´Αριάδνηª), ´Κοκκινοσκουφίτσαª (Θεατρική Οµάδα ´Αριάδνηª).

ΜΑΡΙΑ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑΚΗ
Κοινωνιολόγος, έχει κάνει µεταπτυχιακές σπουδές στην Εγκληµατολογία και στην κοινωνική Ανάπτυξη, και σπουδάζει Ψυχολογία στο Πανεπιστήµιο Κρήτης. Έχει εργαστεί στη διαφίµηση και στο ραδιόφωνο και τα τελευταία δέκα χρόνια είναι εκπαιδευτικός στο 8ο Γυµνάσιο Ηρακλείου. Είναι Πρόεδρος του παραρτήµατος Ν. Ηρακλείου του Σθλλόγου Κοινωνιολόγων και µέλος της ΘΟΚΝΗ. Έχει συµµετάσχει στις κοινωνικές έρευνες: ´∆ιαστάσεις της φτώχειας στην Ελλάδαª ( ΕΚΚΕ ) και ´∆ιοίκηση και οργάνωση Πανεπιστηµίων στην εποχή της παραγωγικής αναδιάρθρωσηςª ( Πάντειο Πανεπιστήµιο ). Έχει οργανώσει και πραγµατοποιήσει κοινωνικές έρευνες για το ρόλο της ελληνίδας στην πολιτική ζωή, το άγχος στο σχολείο, τα καταναλωτικά πρότυπα των εφήβων, το ρατσισµό και τη ξενοφοβία, και την αντιµετώπιση ατόµων µε αναπηρίες. Έχει σχεδιάσει και οργανώσει ηµερίδα στο πανεπιστήµιο Κρήτης µε θέµα ´Το παρόν και το µέλλον της Κοινωνιολογίαςεª, το τριήµερο αντιρατσιστικό φεστιβάλ ´Η δική µας κοινωνία µας χωράει όλουςª και ηµερήσιες εκδηλώσεις για τηνπροσέγγιση και την αποδοχή ατόµων µε ειδικές ανάγκες µε τίτλο ´Ζω, αγωνίζοµαι, κατακτώª. ( οι δύο τελευταίες δραστηριότητες έγιναν σε συνεργασία µε τον Υποδιευθυντή του 7ου Ε.Λ.Η. κ. Βασίλη Σασλή).
Σε συνεργασία µε την ΕΛΜΕ Ηρακλείου έχει οργανώσει: Την επιµόρφωση εκπαιδευτικών µέσα από βιωµατικές οµάδες µε στόχο την ενίσχυση του παιδαγωγικού τους ρόλου και την αντιµετώπιση προβληµάτων συµπεριφοράς στο σχολείο. Τη διδασκαλία της Ελληνικής και Αγγλικής Γλώσσας σε µετανάστες. Ως µέλος της ΘΟΚΝΗ έχει συµµετάσχει σε παραστάσεις ( Τρωάδες, Μονόπρακτα ) και καλλιτεχνικές εκδηλώσεις αφιερώµατα σε ποιητές κ.λ.π. ). Έχει πραγµατοποιήσει σχολικές γιορτές και τις παραστάσεις: ´Μια νύχτα στη Βηθλεέµª  ´Είναι στο χέρι µαςª ´Το φτερό του θεραπευτή αητούª. 

ΕΛΕΝΗ ΤΣΕΦΑΛA
Γεννήθηκε στο Μόντρεαλ του Καναδά όπου και ολοκλήρωσε την βασική και µέση εκπαίδευση. Είναι καθηγήτρια αγγλικής φιλολογίας µε µεταπτυχιακές σπουδές στο Πανεπιστήµιο Αθηνών και στο Πανεπιστήµιο του Λονδίνου, στο Institute of Education µε θέµα ëΣυγκριτική Εκπαίδευση και Ανθρώπινα ∆ικαιώµαταí (2000).
Έχει µετεκπαιδευτεί στο Πανεπιστήµιο του Εδιµβούργου στον τοµέα ëDrama and Educationí µέσω προγράµµατος Lingua (υποτροφία του ΙΚΥ), 1994. Έχει αποδόσει στην ελληνική γλώσσα την ποιητική συλλογή ëΉχοιí του Βασίλι Καντίνσκι , εκδ. Ευµουσία. Έχει παρακολουθήσει σεµιναριακούς κύκλους υποκριτικής στο Central School of Speech and Drama (2000). Είναι τελειόφοιτος στην Ανωτέρα ∆ραµατική Σχολή του ∆Η.ΠΕ.ΘΕ. Βόλου (2001). ∆ιδάσκει αγγλική ορολογία στο Πανεπιστήµιο Θεσσαλίας, στο Βόλο.

ΣΙΜΟΣ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥ
Γεννήθηκε στην Αθήνα. Αποφοίτησε το 1983 από τη ∆ραµατική σχολή του Γ. Θεοδοσιάδη. Πήρε µέρος στις παραστάσεις ´Κύκλωπαςª, ´του Κουτρούλη ο γάµοςª, ´Ασυλλόγιστοςª, ´Περιµένοντας το Λέφτυª, ´Αντιγόνηª, ´Αµαντέουςª, ´Πλατεία Οµονοίαςª Ραδιόφωνο ´Κοριολάνοςª, ´Το τέλος του ταξιδιούª, ´Ταξίδι στην παραµυθοχώραª. Επίσης πήρε µέρος σε διάφορες τηλεοπτικές σειρές. Από το 1990 ζει µόνιµα στο Ηράκλειο της Κρήτης µε τη σύζυγό του Γιάννα Κεφάλα.
Ασχολούνται µε το κουκλοθέατρο και παράλληλα συνεργάζονται µε διάφορες θεατρικές σκηνές στην Κρήτη. Τα τελευταία τρία χρόνια, έχουν το δικό τους χώρο, το θέατρο ´Μορφέςª όπου λειτουργεί η παιδική ñ νεανική σκηνή, η κεντρική σκηνή και η µουσικοθεατρική σκηνή στο φουαγιέ του θεάτρου. Έργα που ανέβασαν: ´Ο Μάγος του Οζª, ´Όρνιθεςª, ´Λουµπάγκοª, ´Μαλλιά κουβάριαª, ´Όνειρο Θερινής Νυχτόςª, ´∆εν πληρώνω, δεν πληρώνω!ª. 


Διαβάστε περισσότερα

Κατηγορία Δράσης
  • Επιμορφωτικά Σεμινάρια - Εργαστήρια
Έτος
  • 2004
Πόλεις
  • Ηράκλειο
Εμψυχωτές
  • Μουδατσάκις Τηλέμαχος
  • Τσεφαλά Ελένη
  • Καλουδιώτη Μαρία
  • Παναγιωτάκη Μαρία
  • Σµαραγδής Γιάννης
  • Βαφειάδου Κορίννα
Συνεργαζόμενοι
  • Ένωση Λειτουργών Μέσης Εκπαίδευσης Ηρακλείου
  • Θεατρική Ομάδα Καθηγητών Ηρακλείου
  • Ένωση Φιλολόγων Νομού Ηρακλείου
  • ΠΔΠΕ Κρήτης
  • ΠΔΔΕ Κρήτης
Print

Number of views (1464)/Σχόλια (0)

Σχετικά έγγραφα

Αρχείο

«Δεκέμβριος 2024»
ΔευΤριΤετΠεμΠαρΣαβΚυρ
25262728
29
30
1
23
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά (Θεσσαλονίκη, Χαλκιδική, Πέλλα), 3/12/2024 Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση προγράμματος "κι αν ήσουν εσύ;" Συντονίζει η Μαρία Διβανέ και η Βικτώρια Κοεμτζοπούλου
45
6
Το «Πρόγραμμα TIM2 (Θέατρο και Μαθηματικά): Αξιοποιώντας τεχνικές του θεάτρου για τη διδασκαλία των μαθηματικών»

Το «Πρόγραμμα TIM2 (Θέατρο και Μαθηματικά): Αξιοποιώντας τεχνικές του θεάτρου για τη διδασκαλία των μαθηματικών»

Χανιά 6-8/12/2024, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Θοδωρής Παράσχου, Ιωάννα Μούντριζα
7
8
Το «Πρόγραμμα TIM2 (Θέατρο και Μαθηματικά): Αξιοποιώντας τεχνικές του θεάτρου για τη διδασκαλία των μαθηματικών»

Το «Πρόγραμμα TIM2 (Θέατρο και Μαθηματικά): Αξιοποιώντας τεχνικές του θεάτρου για τη διδασκαλία των μαθηματικών»

Χανιά 6-8/12/2024, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Θοδωρής Παράσχου, Ιωάννα Μούντριζα
9101112
13
14
15
16
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά 16/12/2024 Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση (Αττική) προγράμματος "κι αν ήσουν εσύ;" Συντονίζει η Αλεξιάδη Κατερίνα, Δήμητρα Σκέμπη
17
Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Διαδικτυακά, 17/12/2024 (Ηράκλειο, Λασίθι), Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση
18
19
202122
23242526272829
303112345

Κατηγορίες

Αναζήτηση με φίλτρα

Αναζήτηση με λέξεις κλειδιά