Ημ/νίες Εκδήλωσης: 8/12/2001 11:30 πμ - 2:00 μμ Export event
Vita nova: παλεύοντας με τις εξαρτήσεις
Sharon Muiruri, Bournemouth Center of Community Arts UK 2,5 ώρες, Αγγλικά με ελληνική βοήθεια
Σ' αυτό το εργαστήριο θα δούμε, με τη βοήθεια του θεάτρου, μερικούς πρακτικούς τρόπους για το ξεκίνημα μιας συζήτησης με νέους γύρω από το θέμα των εξαρτήσεων. Θα δούμε "σημεία αφετηρίας" αλλά και τη σημασία της αισθητικής σε τέτοιου είδους δουλειά. Θα διερευνηθούν τρόποι με τους οποίους μπορούν "προβληματικοί" νέοι να ενταχθούν σε παρόμοια θεατρικά προγράμματα καθώς και η μεγάλη σημασία της συμμετοχής νεαρών ατόμων ως καθοδηγητών / εμψυχωτών στην αντιμετώπιση του προβλήματος των εξαρτήσεων (peer led model). Η δουλειά αυτή θα στηριχθεί στο μοντέλο που ανέπτυξε η Sharon με την Θεατροπαιδαγωγική Ομάδα (Theatre-In-Education) του Bournemouth UK το οποίο, ανάμεσα στα άλλα, προβλέπει τη συγγραφή έργου μαζί με νέους και την παρουσίασή του σε σχολεία "υψηλού κινδύνου". Η Sharon Muiruri είναι μια από τους σκηνοθέτες και καλλιτεχνικούς υπεύθυνους της Θεατροπαιδαγωγικής Ομάδας Bournemouth Theatre-in-Education η οποία ασχολείται με θέματα κοινωνικού αποκλεισμού. Πριν τρία χρόνια ίδρυσε την ομάδα Vita Nova (Νέα Ζωή) με νέους που βρίσκονται στο στάδιο της απεξάρτησης. Ήδη πάνω από 8000 άτομα έχουν δει το έργο τους Scratchin` the Surface με το οποίο η ομάδα περιοδεύει σε σχολεία. Η Sharon εργάζεται επίσης με πρόσφυγες και μετανάστες, έχει γράψει το έργο Child of The World και έχει παρουσιάσει τη δουλειά της στα παγκόσμια συνέδρια της IDEA (International Drama Education Association) στην Κένυα (1998) και στη Νορβηγία (2001). Είναι υποψήφια διδάκτωρ και ερευνήτρια στο Exeter University και συνεργάζεται με το Arts Council England (ΥΠΠΟ) σε θέματα κοινωνικού αποκλεισμού.
Σ' αυτό το εργαστήριο θα δούμε, με τη βοήθεια του θεάτρου, μερικούς πρακτικούς τρόπους για το ξεκίνημα μιας συζήτησης με νέους γύρω από το θέμα των εξαρτήσεων. Θα δούμε "σημεία αφετηρίας" αλλά και τη σημασία της αισθητικής σε τέτοιου είδους δουλειά. Θα διερευνηθούν τρόποι με τους οποίους μπορούν "προβληματικοί" νέοι να ενταχθούν σε παρόμοια θεατρικά προγράμματα καθώς και η μεγάλη σημασία της συμμετοχής νεαρών ατόμων ως καθοδηγητών / εμψυχωτών στην αντιμετώπιση του προβλήματος των εξαρτήσεων (peer led model). Η δουλειά αυτή θα στηριχθεί στο μοντέλο που ανέπτυξε η Sharon με την Θεατροπαιδαγωγική Ομάδα (Theatre-In-Education) του Bournemouth UK το οποίο, ανάμεσα στα άλλα, προβλέπει τη συγγραφή έργου μαζί με νέους και την παρουσίασή του σε σχολεία "υψηλού κινδύνου".
Η Sharon Muiruri είναι μια από τους σκηνοθέτες και καλλιτεχνικούς υπεύθυνους της Θεατροπαιδαγωγικής Ομάδας Bournemouth Theatre-in-Education η οποία ασχολείται με θέματα κοινωνικού αποκλεισμού. Πριν τρία χρόνια ίδρυσε την ομάδα Vita Nova (Νέα Ζωή) με νέους που βρίσκονται στο στάδιο της απεξάρτησης. Ήδη πάνω από 8000 άτομα έχουν δει το έργο τους Scratchin` the Surface με το οποίο η ομάδα περιοδεύει σε σχολεία. Η Sharon εργάζεται επίσης με πρόσφυγες και μετανάστες, έχει γράψει το έργο Child of The World και έχει παρουσιάσει τη δουλειά της στα παγκόσμια συνέδρια της IDEA (International Drama Education Association) στην Κένυα (1998) και στη Νορβηγία (2001). Είναι υποψήφια διδάκτωρ και ερευνήτρια στο Exeter University και συνεργάζεται με το Arts Council England (ΥΠΠΟ) σε θέματα κοινωνικού αποκλεισμού.
Number of views (1508)/Σχόλια (0)
Theatre Makes Politics (TMP)
«Τεχνικές αφήγησης μέσω της φωτογραφίας - Οπτικοακουστική παιδεία για όλους» - Τεχνικές βιωματικής μάθησης για τα ανθρώπινα δικαιώματα και για θέματα προσφύγων
Πατάμε γερά! – εισαγωγή στα δικαιώματα. Η στάση μας απέναντι στον ρατσισμό
Ναύπλιο 2-3 Νοεμβρίου 2024, Δράσεις για εφήβους/εφηβες
Ιωάννινα 2/11/2024, Σεμινάριο για εκπαιδευτικούς Γιώργος Μπεκιάρης,
Ιωάννινα, 2/11/2024, βιωματικό παιχνίδι προσομοίωσης
Θεσσαλονίκη, 3/11/2024, διαδραστικό παιχνίδι προσομοίωσης
«Βιωματική μάθηση με τη μέθοδο Εκπαιδευτικού Δράματος»
Διαδικτυακά, 7/11/2024 , Σεμινάριo για εκπαιδευτικούς, Αντιγόνη Τσαρμποπούλου
Διαδικτυακά, 7/11/2024 (Σέρρες, Δράμα, Καβάλα, Κιλκίς, Θράκη), Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση
Πάτρα 9/11/2024, Σεμινάριο για εκπαιδευτικούς, Γιούλη Δούβου, Γιώργος Μπεκιάρης
Τρίπολη, 9/11/2024, Σεμινάρια για εκπαιδευτικούς, Γλυκερία Αράπη
Θεσσαλονίκη 9/11/2024, Πάμε Θέατρο
Πάτρα, 9&10/11/2024 θεατρική παράσταση
Καλαμάτα, 10/11/2024, Σεμινάρια για εκπαιδευτικούς, Γλυκερία Αράπη
«Μαθήματα Εφηβείας»
«Ειδήσεις... αλλιώς» - Τεχνικές θεάτρου και βιωματικής μάθησης για τα ανθρώπινα δικαιώματα και για θέματα προσφύγων
"Μαθαίνουμε για τους πρόσφυγες» -Συζητώντας για το φαινόμενο του αναγκαστικού εκτοπισμού και τους πρόσφυγες στη σχολική τάξη"
«Ειρήνη - Η ιστορία ενός παιδιού πρόσφυγα»
D.I.S.C. - ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ
Πάτρα 21/11/2024, Σεμινάριο για φοιτητές/φοιτήτριες, Γιώργος Μπεκιάρης (α' μέρος)
Διαδικτυακά, 21/11/2024, Διάλεξη-συζήτηση Κώστας Μάγος
«Και ο Βυσσινόκηπός μας είναι θαυμάσιος!»
«Tα χέρια έχουν φωνή»
Αμφιλοχία, 24/11/2024, Σεμιναριο για εκπαιδευτικούς, Γιώργος Μπεκιάρης
«Με λογισμό και μ’ όνειρο» - Τεχνικές θεάτρου και βιωματικής μάθησης για τα ανθρώπινα δικαιώματα και για θέματα προσφύγων
Παγκόσμια Ημέρα Θεάτρου στην Εκπαίδευση 2024
«Πες το δυναμικά με εικόνες»
Κέρκυρα, 30/11/-1/12/2024, Δι-Ημερίδα, συζητήσεις, εργαστήρια
Λάρισα 30/11/2024, Σεμινάριο για εκπαιδευτικούς, Χριστίνα Ζώνιου, Νίκος Γκόβας
Θεσσαλονίκη 30/11/2024 σεμινάριο για εκπαιδευτικούς
Κέρκυρα, 30/11/2024, διαδραστικό παιχνίδι προσομοίωσης
Αθήνα 1/12/2024, Ημερίδα
Κέρκυρα, 1/12/2024,Σεμινάρια για εκπαιδευτικούς, Χριστίνα Κρίθαρη,
Αθήνα, 5/12/2024, Εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Στέλιος Βγαγκές, Χριστίνα Στουραΐτη
Διαδικτυακά, 5/12/2024, Σεμινάριο για εκπαιδευτικούς, Ιωάννης Πούλιος
ΘΗΒΑ 7/12/2024, Σεμινάριο για εκπαιδευτικούς, Χριστίνα Ζώνιου, Νίκος Γκόβας
Ζάκυνθος 7/12/2024, Σεμινάριο για εκπαιδευτικούς Γιώργος Μπεκιάρης,