Όλες οι δράσεις στην Βόρεια Ελλάδα

«Το παντοδύναμο πλάσμα»

Θεσσαλονίκη, 1/12/2019, Εργαστήρια για εκπαιδευτικούς, Ρένα Αθανασοπούλου

«Άτομο και ομάδα, Δημοκρατία και συλλογική δημιουργία»

Θεσσαλονίκη, 1/12/2019, Εργαστήρια για εκπαιδευτικούς, Έλενα Σταματοπούλου

«Το ξύπνημα της Άνοιξης»

Θεσσαλονίκη 30/11/2019, Λέσχη Ανάγνωσης Θεατρικών Κειμένων

«Συνύπαρξη και κοινότητα: η περίπτωση του Ειρηνοποιού του David Holman»

Δράμα, 30/11/2019, Εργαστήρια για εκπαιδευτικούς, Ειρήνη Ζώη, Ανέτα Λιάπτση

Τεχνικές θεάτρου και βιωματικής μάθησης για τα ανθρώπινα δικαιώματα και για θέματα προσφύγων

Δράμα, 30/11/2019, Σεμινάρια για εκπαιδευτικούς (Σ2), Μαρία Ζωγραφάκη, Αντιγόνη Τσαρμποπούλου

"Γιατί οι νυχτερίδες κρέμονται ανάποδα;"

Δράμα, 28/11/2019, Εργαστήριο για μαθητές, 5ο Νηπιαγωγείο Δράμας

"Γιατί οι νυχτερίδες κρέμονται ανάποδα;"

Δράμα, 27/11/2019, Εργαστήριο για μαθητές, 5ο Νηπιαγωγείο Δράμας

"Σκληρό Καρύδι"

Κιλκίς, 26/11/2019, Εργαστήριο για μαθητές, 1ο Γυμνάσιο Κιλκίς

"Σκληρό Καρύδι"

Κιλκίς, 26/11/2019, Εργαστήριο για μαθητές, 1ο Γυμνάσιο Κιλκίς

"Σκληρό Καρύδι"

Κιλκίς, 25/11/2019, Εργαστήριο για μαθητές, 1ο Γυμνάσιο Κιλκίς

"Σκληρό Καρύδι"

Κιλκίς, 25/11/2019, Εργαστήριο για μαθητές, 1ο Γυμνάσιο Κιλκίς

Τεχνικές θεάτρου και βιωματικής μάθησης για τα ανθρώπινα δικαιώματα και για θέματα προσφύγων

Θεσσαλονίκη, 23/11/2019, Σεμινάρια για εκπαιδευτικούς (Σ2), Ειρήνη Μαρνά, Αντιγόνη Τσαρμποπούλου

"Γιατί οι νυχτερίδες κρέμονται ανάποδα;"

Δράμα, 22/11/2019, Εργαστήριο για μαθητές, 17ο Νηπιαγωγείο Δράμας

"Γιατί οι νυχτερίδες κρέμονται ανάποδα;"

Δράμα, 20/11/2019, Εργαστήριο για μαθητές, 17ο Νηπιαγωγείο Δράμας
First2324252628303132Last

Βόρεια Ελλάδα - Ημερολόγιο δράσεων

«Φεβρουάριος 2025»
ΔευΤριΤετΠεμΠαρΣαβΚυρ
2728
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά 28/1/2025, Παιδαγωγική-Οργανωτική συνάντηση προγράμματος «κι αν ήσουν εσύ;» (Σέρρες, Δράμα, Καβάλα, Κιλκίς)
293031
Το "Πρόγραμμα TIM2" (Θέατρο και Μαθηματικά): Διδάσκοντας μαθηματικά  με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

Το "Πρόγραμμα TIM2" (Θέατρο και Μαθηματικά): Διδάσκοντας μαθηματικά με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

Θεσσαλονίκη 31/1 & 1-2/2/2025, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Χριστίνα Ζουρνά, Αντιγόνη Τσαρμποπούλου
1
Το "Πρόγραμμα TIM2" (Θέατρο και Μαθηματικά): Διδάσκοντας μαθηματικά  με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

Το "Πρόγραμμα TIM2" (Θέατρο και Μαθηματικά): Διδάσκοντας μαθηματικά με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

Θεσσαλονίκη 31/1 & 1-2/2/2025, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Χριστίνα Ζουρνά, Αντιγόνη Τσαρμποπούλου
2
Το "Πρόγραμμα TIM2" (Θέατρο και Μαθηματικά): Διδάσκοντας μαθηματικά  με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

Το "Πρόγραμμα TIM2" (Θέατρο και Μαθηματικά): Διδάσκοντας μαθηματικά με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

Θεσσαλονίκη 31/1 & 1-2/2/2025, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Χριστίνα Ζουρνά, Αντιγόνη Τσαρμποπούλου
345678
9
10111213141516
17181920212223
242526272812
3456789

Αναζήτηση