Όλα τα εργαστήρια/σεμινάρια επιμόρφωσης

Δραματοποίηση και σχολικές γιορτές

Δραματοποίηση και σχολικές γιορτές

Θεσσαλονίκη, 25/2/2006, Εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Τάκης Τζαμαργιάς

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 25/2/2006 2:30 μμ - 6:00 μμ Export event

 

4ο ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΘΕΑΤΡΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ

Θεσσαλονίκη 24, 25, 26 Φεβρουαρίου 2006

Η Περιφερειακή Δ/νση Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπ/σης Κεντρικής Μακεδονίας, οι Υπεύθυνοι Πολιτιστικών Θεμάτων και Καλλιτεχνικών Αγώνων των Διευθύνσεων Π.Ε. και Δ.Ε. Ανατολικής Θεσσαλονίκης, Δυτικής Θεσσαλονίκης και Χαλκιδικής και το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση συνδιοργανώνουν το τέταρτο επιμορφωτικό σεμινάριο θεατρικής παιδείας με τίτλο

«Το σχολικό θέατρο στη διδακτική πράξη και στη σχολική ζωή»

Το σεμινάριο  θα πραγματοποιηθεί  την Παρασκευή 24, στο Κλειστό Δημοτικό Θέατρο Συκεών, το Σάββατο 25 και την Κυριακή 26 Φεβρουαρίου 2006 στο 3ο Ε. Λ. Θεσ/νίκης, Αποστόλου Παύλου 28 (γωνία με Κασσάνδρου), τηλ. 2310 209987.

Σάββατο 25 Φεβρουαρίου

14:30-16:00    Β' κύκλος εργαστηρίων

Εργαστήριο κοινό για πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση

Δραματοποίηση και σχολικές γιορτές
Τάκης Τζαμαργιάς, σκηνοθέτης, ΕΕΔΙΠ Παν/μιου Αθηνών

16.15-17.45 Συνέχεια εργαστηρίων β' κύκλου


Το σεμινάριο θα παρακολουθήσουν 180 εκπαιδευτικοί οι οποίοι θα επιλεγούν με κλήρωση (90 από την Πρωτοβάθμια και 90 από τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση).

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΚΟΙΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΚΑΙ ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

"Δραματοποίηση και σχολικές γιορτές"
Τάκης Τζαμαργιάς,  σκηνοθέτης, ΕΕΔΙΠ Πανεπιστημίου Αθηνών
Το εργαστήρι επικεντρώνεται στην αξιοποίηση των τεχνικών του θεάτρου, προκειμένου οι συμμετέχοντες, με βάση ένα θέμα από μια σειρά κειμένων, να οδηγηθούν στη διακειμενική σύνθεση ενός νέου κειμένου που θα το αποδώσουν στην αυτοσχέδια σκηνή της τάξης. Μέσα από αισθητηριακές, σωματικές, φωνητικές ασκήσεις προκύπτει ένα πρόσφορο δραματικό πλαίσιο, που επιτρέπει την οργανική ένταξη κειμένων, τα οποία ενδεχομένως απέχουν χρονικά και διαφέρουν ως προς τον προβληματισμό και το ύφος τους. Η σύνθεση που τελικά προκύπτει, ενώ περιέχει διακείμενα είναι μια νέα δημιουργία που στηρίζεται στο διάλογο του σύγχρονου ανθρώπου με αυτά. Η όλη διαδικασία μπορεί να εφαρμοστεί συστηματικά στο πλαίσιο της «Ευέλικτης Ζώνης» ή να αξιοποιηθεί στις γιορτές του σχολείου.


Συνεργαζόμενοι φορείς στη διοργάνωση:
Πανελλήνιος Σύλλογος Εκπαιδευτικού Δράματος
Ο Σύλλογος Αποφοίτων Φιλοσοφικής Σχολής του Α.Π.Θ. «Ο ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ»

 

Print

Number of views (717)/Σχόλια (0)