Όλα τα εργαστήρια/σεμινάρια επιμόρφωσης

Παραμύθι με εργαλείο τη μάσκα-δημιουργία στην τάξη

Παραμύθι με εργαλείο τη μάσκα-δημιουργία στην τάξη

Θεσσαλονίκη, 26/2/2006, Εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Κατερίνα Τερζοπούλου

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 26/2/2006 10:00 πμ - 1:30 μμ Export event

 

4ο ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΘΕΑΤΡΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ

Θεσσαλονίκη 24, 25, 26 Φεβρουαρίου 2006

Η Περιφερειακή Δ/νση Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπ/σης Κεντρικής Μακεδονίας, οι Υπεύθυνοι Πολιτιστικών Θεμάτων και Καλλιτεχνικών Αγώνων των Διευθύνσεων Π.Ε. και Δ.Ε. Ανατολικής Θεσσαλονίκης, Δυτικής Θεσσαλονίκης και Χαλκιδικής και το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση συνδιοργανώνουν το τέταρτο επιμορφωτικό σεμινάριο θεατρικής παιδείας με τίτλο

«Το σχολικό θέατρο στη διδακτική πράξη και στη σχολική ζωή»

Το σεμινάριο  θα πραγματοποιηθεί  την Παρασκευή 24, στο Κλειστό Δημοτικό Θέατρο Συκεών, το Σάββατο 25 και την Κυριακή 26 Φεβρουαρίου 2006 στο 3ο Ε. Λ. Θεσ/νίκης, Αποστόλου Παύλου 28 (γωνία με Κασσάνδρου), τηλ. 2310 209987.

Κυριακή 26 Φεβρουαρίου 

10.00- 11.30 Γ' κύκλος εργαστηρίων

Εργαστήρια για την πρωτοβάθμια εκπαίδευση

Παραμύθι με εργαλείο τη μάσκα-δημιουργία στην τάξη,
Κατερίνα Τερζοπούλου, δημοσιογράφος, ηθοποιός

11.45-13.15 Συνέχεια εργαστηρίων Γ' κύκλου


Το σεμινάριο θα παρακολουθήσουν 180 εκπαιδευτικοί οι οποίοι θα επιλεγούν με κλήρωση (90 από την Πρωτοβάθμια και 90 από τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση).

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

"Παραμύθι με εργαλείο τη μάσκα - δημιουργία στην τάξη"
Κατερίνα Τερζοπούλου, δημοσιογράφος, ηθοποιός
Παρουσίαση ενός παραμυθιού με  διαφορετικό τρόπο από τον παραδοσιακό, όπου σμίγουν η αφήγηση με τη δραματοποίηση, η οποία και παίζει τον κυρίαρχο ρόλο στην παρουσίαση με λειτουργικό όργανο τη μάσκα. Το στήσιμο αυτής της μικρής παράστασης που  παρουσιάζεται αρχικά από ένα μόνο άτομο, η ομάδα το προετοιμάζει  συμμετέχοντας με πολλαπλή δράση, όπως για παράδειγμα με την κατασκευή των μασκών, τη διασκευή και σκηνοθεσία  του παραμυθιού, ώστε να είναι δυνατή η δραματοποίηση του, την παραγωγή ήχων κατάλληλων για να «ντύσουν» ατμοσφαιρικά κάποια κομμάτια της δραματοποίησης. Μετά την παρουσίαση, η δημιουργία συνεχίζεται με θεατρικό παιχνίδι και δραματοποίηση από όλη την ομάδα κάποιων σκηνών, η οποία βασίζεται κυρίως στην κίνηση.


Συνεργαζόμενοι φορείς στη διοργάνωση:
Πανελλήνιος Σύλλογος Εκπαιδευτικού Δράματος
Ο Σύλλογος Αποφοίτων Φιλοσοφικής Σχολής του Α.Π.Θ. «Ο ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ»

 

Print

Number of views (723)/Σχόλια (0)