2018 Θεατρική Καλοκαιρινή Κατασκήνωση - Πήλιο

17η ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗ ΚΑΤΑΣΚΗΝΩΣΗ "ΠΗΛΙΟ 2018"
26 Αυγούστου έως 1 Σεπτεμβρίου 2018,
ΑΓ. ΙΩΑΝΝΗΣ, ΠΗΛΙΟ
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΔΙΚΤΥΟ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Συμπληρωματικά Εργαστήρια "Πήλιο 2018"

Τα παρακάτω σύντομης διάρκειας εργαστήρια πραγματοποιούνται τα απογεύματα και είναι αυτοτελή.
Δηλώσεις συμμετοχής θα γινουν κατα την άφιξη

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 21/11/2012 5:00 μμ - 22/11/2012 9:30 μμ Export event
Αυτοί που είναι σιωπηλοί

Αυτοί που είναι σιωπηλοί

Αθήνα, 21-22/11/2012, Προσυνεδριακό εργαστήριο Συνδιάσκεψης 2012, Joe Winston

7η ΔΙΕΘΝΗΣ ΣΥΝΔΙΑΣΚΕΨΗ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ  

«Θέατρο & Εκπαίδευση: δεσμοί αλληλεγγύης»

“Αυτοί που είναι σιωπηλοί”
Joe WinstonΚαθηγητής, Institute of Education, Πανεπιστήμιο Warwick, Ηνωμένο Βασίλειο
21-22 Νοεμβρίου 2012
ώρες: 17.00 - 21.15: εργαστήριο
τόπος: γραφεία Πανελληνίου Επιστημονικού Συλλόγου Θεατρολόγων (ΠΕΣΥΘ)
γλώσσα: Αγγλικά με μετάφραση στα Ελληνικά
φόρμα αίτησης
πληροφορίες: 
angelinest79@hotmail.com, Αγγελίνα Σταυροπούλου, τηλ. 6972227325, Δευτέρα-Παρασκευή 17:30-21:00

Το Θέατρο/Δράμα θεωρείται συχνά σαν μία παιδαγωγική μέθοδος ικανή να ενθαρρύνει τους νέους ανθρώπους να ταυτιστούν συναισθηματικά με αυτούς που ζουν στο περιθώριο και των οποίων οι φωνές χάνονται μέσα στην κακοφωνία της κοινωνικής προκατάληψης, της μεροληψίας των Μ.Μ.Ε και των πολιτικών ψεμμάτων Επίσης, αντιμετωπίζεται συχνά σαν μία παιδαγωγική μέθοδος κατάλληλη για να δουλέψει κανείς με περιθωριοποιημένες κοινωνικές ομάδες δίνοντας τους φωνή. Παρ’όλα αυτά, οι προβληματισμοί που αφορούν τη  σωστή δραματική απόσταση που οφείλει να διατηρήσει κανείς στις παραπάνω περιπτώσεις καθώς και οι προσπάθειες αποφυγής μιας δουλειάς πολύ ευσεβούς ή υπερβολικά διδακτικής μπορούν να αποπροσανατολίσουν τον θεατροπαιδαγωγό η τον εμψυχωτή μιας ομάδας.
Το εργαστήριο θα επικεντρωθεί σε δύο παραδείγματα εκπαιδευτικού δράματος που καταδεικνύουν δύο περιπτώσεις ανθρώπων που είναι σιωπηλοί- το ένα αφορά τη περίπτωση μίας διασυρμένης ηλικιωμένης γυναίκας, και το άλλο μία νεαρής γυναίκας αιτούσας ασύλου (πολιτική πρόσφυγας, μετανάστρια). Τα δυο αυτά παραδείγματα Εκπαιδευτικού Δράματος έχουν σαν στόχο να είναι έντονα, ενδιαφέροντα και απολαυστικά χωρίς να χάσουν την ικανότητα τους να προκαλέσουν συναισθηματική ταύτιση και να ενθαρρύνουν την κριτική σκέψη όσον αφορά τους συμμετέχοντες 
Αφορά άμεσα τους εκπαιδευτικούς που διδάσκουν στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση.
Στους συμμετέχοντες θα δοθεί σχετικό υλικό και βιβλιογραφία- πηγές.

Ο Joe Winston είναι Καθηγητής στο Θέατρο στην Εκπαίδευση στο Institute of Education του Πανεπιστημίου του Warwick, όπου συντονίζει το μεταπτυχιακό πρόγραμμα για το Θέατρο/Δράμα στην Εκπαίδευση. Το πρόγραμμα το παρακολουθούν πολλοί φοιτητές απ’ όλο τον κόσμο, πολλοί από τους οποίους προέρχονται από την Ελλάδα και την Κύπρο. Συμμετέχει στην εκδοτική ομάδα (συν-εκδότης)του διεθνούς επιστημονικού περιοδικού Research in Drama Education. Στις δημοσιεύσεις του συγκαταλέγονται τα DramaNarrative and Moral Education (Routledge Falmer, 1998) και πιο πρόσφατα το Drama and English at the Heart of the Curriculum (David Fulton, 2004).


 

Print