2018 Θεατρική Καλοκαιρινή Κατασκήνωση - Πήλιο

17η ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗ ΚΑΤΑΣΚΗΝΩΣΗ "ΠΗΛΙΟ 2018"
26 Αυγούστου έως 1 Σεπτεμβρίου 2018,
ΑΓ. ΙΩΑΝΝΗΣ, ΠΗΛΙΟ
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΔΙΚΤΥΟ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Συμπληρωματικά Εργαστήρια "Πήλιο 2018"

Τα παρακάτω σύντομης διάρκειας εργαστήρια πραγματοποιούνται τα απογεύματα και είναι αυτοτελή.
Δηλώσεις συμμετοχής θα γινουν κατα την άφιξη

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 24/11/2018 9:30 πμ - 12:00 μμ Export event
  • Συμμετέχουν: 18
  • Θέσεις: 18
  • Υπολειπόμενες θέσεις: 0
Για να δηλώσετε συμμετοχή στη συγκεκριμένη δράση πρέπει πρώτα να έχετε λογαριασμό στον ιστοχώρο μας. ΣΥΝΔΕΣΗ ΕΔΩ ή ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ ΕΔΩ.
(ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ ΕΚΛΕΙΣΑΝ) Ζωντανεύοντας τον Θρύλο μέσω της Εσωτερικής Παρόρμησης, του Λόγου και της Ενσάρκωσης ενός Ρόλου

(ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ ΕΚΛΕΙΣΑΝ) Ζωντανεύοντας τον Θρύλο μέσω της Εσωτερικής Παρόρμησης, του Λόγου και της Ενσάρκωσης ενός Ρόλου

Αθήνα, 24/11/2018, Εργαστήριο, Patrice Baldwin

Ζωντανεύοντας τον Θρύλο μέσω της Εσωτερικής Παρόρμησης, του Λόγου και της Ενσάρκωσης ενός Ρόλου

Αθήνα, 24/11/2018

Patrice Baldwin, Σύμβουλος Εκπαίδευσης, πρώην Πρόεδρος του IDEA (International Drama/Theatre & Education Association- Διεθνής Οργανισμός για το Θέατρο/Δράμα στην Εκπαίδευση) μέλος της Βασιλικής Εταιρείας Τεχνών του Ηνωμένου Βασιλείου

Εργαστήριο 2,5 ωρών
Συμμετοχή στη Διεθνή Συνδιάσκεψη για το Θέατρο στην Εκπαίδευση, Αθήνα 2018
Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση

Γλώσσα: αγγλικά

Το εργαστήριο αυτό θα χρησιμοποιήσει ως βασικό ερέθισμα έναν ελληνικό θρύλο. Καθ' όλη τη διάρκεια του εργαστηρίου, οι συμμετέχοντες θα συνειδητοποιήσουν τον τρόπο με τον οποίο οι διαφορετικές τεχνικές Θεάτρου/Δράματος απαιτούν από τους συμμετέχοντες να εμπλακούν, να κατανοήσουν και να παράγουν, μέσω της εσωτερικής παρόρμησης και σκέψης, διαφορετικά είδη λόγου (ανάλογα με τον σκοπό και το κοινό). Επιπλέον, θα γίνει αναφορά στον τρόπο με τον οποίο οι διάφορες τεχνικές Θεάτρου/Δράματος, που χρησιμοποιήθηκαν στο εργαστήριο, μπορούν να αξιοποιηθούν  για να υποστηρίξουν και να προετοιμάσουν τα παιδιά ως «στοχαστές και ομιλητές», πριν γίνουν «συγγραφείς» τόσο μέσα όσο και μετά από την εμπειρία του δράματος. Δουλεύοντας ομαδικά μέσω του Θεάτρου/Δράματος,  οι συμμετέχοντες θα διερευνήσουν και θα συνδημιουργήσουν ήδη  γνωστά και πιθανά αφηγήματα,  αλλά και διάλογο. Δουλεύοντας εντός και εκτός ρόλου, οι συμμετέχοντες θα συνεισφέρουν ιδέες, θα αμφισβητήσουν και θα προβληματιστούν σε σχέση με διάφορους χαρακτήρες και τις ενέργειές τους, καθώς επίσης θα δημιουργήσουν και θα διερευνήσουν φανταστικά πλαίσια και περιβάλλοντα. Τα χρησιμοποιούμενα ερεθίσματα του εργαστηρίου θα περιλαμβάνουν κείμενο, πίνακες ζωγραφικής, αγγεία, αγάλματα, ήχο και μουσική καθώς και τεχνικές ή προσεγγίσεις Θεάτρου/Δράματος  που μπορούν επίσης να χρησιμοποιηθούν σε άλλες ιστορίες και  τύπους κειμένου.

Image

Η Patrice Baldwin έχει διατελέσει διευθύντρια σχολείου και σύμβουλος εκπαιδευτικών  καθώς και σύμβουλος στην τοπική αυτοδιοίκηση για την Ανάπτυξη των Τεχνών στην Εκπαίδευση στην περιοχή Norfolk στην Αγγλία. Έχει εργαστεί ως σύμβουλος και επιθεωρήτρια σε σχολεία και είχε διοριστεί, από την κυβέρνηση της Αγγλίας, ως εθνική εμπειρογνώμονας σχετικά με τα αναλυτικά προγράμματα Θεάτρου/ Δράματος.  Έχει διδάξει σε πανεπιστήμια σε όλο τον κόσμο και το 2014, έγινε υπεύθυνη πολιτιστικών θεμάτων στο Πανεπιστήμιο Brock του Καναδά. Για 10 και χρόνια ήταν πρόεδρος του National Drama (UK) και από το 2010 έως το 2013, ήταν  ταυτόχρονα Πρόεδρος του International Drama/Theatre and Education Association (IDEA) και Μέλος του Δ.Σ. Εκτελεστικής Επιτροπής της Παγκόσμιας Συμμαχίας για τις Τέχνες στην Εκπαίδευση (World Alliance for Arts Education-WAAE). Το συγγραφικό της έργο περιλαμβάνει μεταξύ άλλων τα βιβλία The Drama Book (Collins Educational) μετην Lesley Hendy, (Falmer/ Routledge), Teaching Literacy Through Drama (Falmer /Routledge) μετην Kate Fleming, The Primary Drama Handbook(Sage), With Drama in Mind, School Improvement Through Drama, Inspiring Writing Through Drama (Bloomsbury) μετονRob John. Έχει ακόμα εργαστεί στο BBC ως σεναριογράφος για το ραδιόφωνο και πιο πρόσφατα την τηλεόραση, και σύμβουλος στο Εκπαιδευτικό Τμήμα. 

 


 

Print