Ημ/νίες Εκδήλωσης:
24/11/2013 11:00 πμ - 2:00 μμ Export event
Αναζητώντας δρόμους αυτογνωσίας και επικοινωνίας μέσα από τη θεατρική δράση: Ένα ξεκίνημα στην πρακτική της Διαμεσολάβησης
Πάτρα, 24/11/2013, Εργαστήρια για εκπαιδευτικούς, Μπέττυ Γιαννούλη
Παγκόσμια Ημέρα Θεάτρου στην Εκπαίδευση 2013 - Πάτρα
ΠΑΤΡΑ, 24 Νοεμβρίου 2013, 10:00- 20:00
ΗΜΕΡΙΔΑ-ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ
"ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΛΕΩ ΟΧΙ!: Σχολικός εκφοβισμός, μορφές βίας"
Στα Αρσάκεια Σχολεία Πατρών, Αγ.Παρασκευής, Πλατάνι, Ρίο Αχαΐας
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ 6 -ΕΦΗΒΩΝ: « Αναζητώντας δρόμους αυτογνωσίας και επικοινωνίας μέσα από τη θεατρική δράση: Ένα ξεκίνημα στην πρακτική της Διαμεσολάβησης.»
Μπέττυ Γιαννούλη, κοινωνιολόγος-εκπαιδευτικός
Σύντομη περιγραφή : «Το θέατρο οδηγεί στην αλήθεια μέσα από την έκπληξη, τη συγκίνηση, το παιχνίδι , τη χαρά, είναι ένας τρόπος να βλέπουμε τον κόσμο μέσα από τα μάτια των άλλων.» (Πήτερ Μπρούκ, Ανοιχτή πόρτα». Τo σεμινάριο, αξιοποιώντας ως μέσο τη θεατρική δραστηριότητα, εστιάζει στην υιοθέτηση στρατηγικών που προάγουν τη συμμετοχή, την επικοινωνία, τον διάλογο, τη συνεργασία και την επίλυση ή μεταμόρφωση μιας σύγκρουσης. Ζητήματα αυτογνωσίας, ενσυναίσθησης, προσέγγισης του «άλλου» και συγκεκριμένες τεχνικές που χρησιμοποιούνται στη Διαμεσολάβηση, όπως ενεργητική ακρόαση, αντανάκλαση συναισθήματος κ.ά., αποτελούν μέρη της βιωματικής διερεύνησης. Μέσα από τη θεατρική δραστηριότητα ελπίζουμε ότι θα αναδειχτούν εναλλακτικοί τρόποι επίλυσης συγκρούσεων στο πλαίσιο της ισότιμης σχέσης μεταξύ αντιτιθέμενων πλευρών. Η θεατρική δράση και η προσέγγιση των τεχνικών θα δώσει την ευκαιρία να καταλάβουμε πώς μπορούμε να ακούμε τους άλλους και να ακονίζουμε τη ματιά μας σε σημαντικά προβλήματα τόσο της δικής μας πραγματικότητας όσο και των ανθρώπων που μας περιβάλλουν. Το εργαστήρι είναι ένα ξεκίνημα για να αντιληφθούμε ότι με αυτογνωσία και κατανόηση μπορούμε να παίξουμε έναν σημαντικό ρόλο σε όσα συμβαίνουν γύρω μας και να αναζητήσουμε την αλήθεια μας, «μέσα από τα μάτια των άλλων». Ελπίζουμε πέρα από τη γνώση και τη χαρά να ενεργοποιήσει το ενδιαφέρον των νέων για περαιτέρω εκπαίδευση σε αντίστοιχες πρακτικές.