2018 Θεατρική Καλοκαιρινή Κατασκήνωση - Πήλιο

17η ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗ ΚΑΤΑΣΚΗΝΩΣΗ "ΠΗΛΙΟ 2018"
26 Αυγούστου έως 1 Σεπτεμβρίου 2018,
ΑΓ. ΙΩΑΝΝΗΣ, ΠΗΛΙΟ
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΔΙΚΤΥΟ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Συμπληρωματικά Εργαστήρια "Πήλιο 2018"

Τα παρακάτω σύντομης διάρκειας εργαστήρια πραγματοποιούνται τα απογεύματα και είναι αυτοτελή.
Δηλώσεις συμμετοχής θα γινουν κατα την άφιξη

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 3/12/2022 9:30 πμ - 12:00 μμ Export event
ITAP - PD "Το χρώμα ως γλώσσα, η λέξη ως σχήμα"

ITAP - PD "Το χρώμα ως γλώσσα, η λέξη ως σχήμα"

Αθήνα, 3/12/2022 εργαστήριο, Φώτης Κολοκυθάς, Θάλεια Καλλιαντά

 

 

Εικόνα που περιέχει κείμενοΠεριγραφή που δημιουργήθηκε αυτόματα

«Το χρώμα ως γλώσσα, η λέξη ως σχήμα""
ένα εργαστήριο θεατροπαιδαγωγικής βασισμένο στη μεθοδολογία του ευρωπαϊκού προγράμματος ΙΤΑP-PD»
Εμψυχωτές: Φώτης Κολοκυθάς, Θάλεια Καλλιαντά
Αθήνα 3/12/2022 10 00-12:00

Στο πλαίσιο της Παγκόσμιας Ημέρας Θεάτρου στην Εκπαίδευση

Το εργαστήριο «Το χρώμα ως γλώσσα, η λέξη ως σχήμα» δανείζεται οπτικό υλικό και λέξεις από το εικαστικό και ποιητικό έργο της Etel Adnan, με σκοπό να εξερευνήσει τη σύνδεση γλώσσας, χρώματος, σχήματος και υλικού. Το χρώμα της νύχτας, οι λέξεις που περιγράφουν το κόκκινο, το σχήμα που έχει η αγάπη.

Συνδυάζοντας AR τεχνολογία (Επαυξημένη πραγματικότητα) με φυσικά υλικά και εργαλεία, γίνεται μια μετάβαση από τον φυσικό χώρο στον ψηφιακό και αντιστρόφως, σε μια διαδικασία που το ένα μέσο τροφοδοτεί το άλλο. Τα ζωγραφικά έργα της Adnan τοποθετημένα σε διάφορα σημεία του χώρου, «ενεργοποιούνται» ψηφιακά μέσω ενός κινητού και προβάλουν λέξεις, ήχο, κινούμενη εικόνα. Λειτουργούν ως αφετηρία για τη δημιουργία ομαδικών ζωγραφικών – διαδραστικών έργων τα οποία με τη σειρά τους θα αποκαλύπτουν νέες ιστορίες, νέα σχήματα, νέες λέξεις.

Θέτοντας ως κεντρικό άξονα τη συνεργασία εκπαιδευτικού – καλλιτέχνη και συνδυάζοντας εκπαιδευτικούς σκοπούς και εκφραστικά μέσα, επιδιώκουμε μέσω του εργαστηρίου τη συνεργασία των ατόμων σε ομάδες για ένα συλλογικό έργο, την ατομική έκφραση, την εξοικείωση και τον πειραματισμό με νέα τεχνολογικά μέσα και την ενεργή διάδραση των ατόμων με τον χώρο, τα έργα τέχνης και συνεπακόλουθα με το περιβάλλον τους.

Απευθύνεται σε: Εκπαιδευτικούς, εμψυχωτές ομάδων, καλλιτέχνες
Διάρκεια: 2 ώρες 
Αριθμός συμμετεχόντων: 25

Δηλώσεις συμμετοχής: Οι θέσεις είναι περιορισμένες και θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας. Δηλώσεις συμμετεοχής κατά την άφιξη

 

ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΑ ΕΜΨΥΧΩΤΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ
Ο Φώτης Κολοκυθάς αποφοίτησε από την Σχολή Καλών Τεχνών της Φλώρινας το 2014 με κατεύθυνση τη ζωγραφική . Φοίτησε στο εργαστήριο του Γιάννη Καστρίτση. Το 2019 ολοκλήρωσε το μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών του Ιονίου Πανεπιστημίου, στο τμήμα Οπτικοακουστικών Τεχνών, με αντικείμενο σπουδών τις διαδραστικές εγκαταστάσεις και το video art. Έχει λάβει μέρος σε διάφορες εικαστικές εκθέσεις και φεστιβάλ, στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Έχει συνεργαστεί με το ADAF και το Festival Miden με παρουσιάσεις έργων στη Τενερίφη , τη Βαρκελώνη και το Μιλάνο. Από το 2017 εργάζεται ως πιστοποιημένος εκπαιδευτικός ενηλίκων σε τμήματα ΔΙΕΚ. Είναι μέλος του του Πανελλήνιου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση.
Η Θάλεια Καλλιαντά είναι δασκάλα στη Δημόσια Εκπαίδευση (2001) και Διευθύντρια στο 7ο Δημ. Ελευσίνας (2021). Φοίτησε στο ΠΤΔΕ Αθηνών, στο Μαράσλειο Διδασκαλείο και στο Πανεπιστήμιο Κεντρικής Αγγλίας (MA: Drama in Education, U.C.E.) Συμμετέχοντας στο πρόγραμμα Erasmus φοίτησε στο Πανεπιστήμιο Joensuu της Φινλανδίας. Έχει παρακολουθήσει μεγάλο αριθμό σεμιναρίων για τις Τέχνες και την Εκπαίδευση, την Ειδική Αγωγή, τη Συστημική Ψυχοθεραπεία και τη Σεξουαλική Διαπαιδαγώγηση. Έχει συμμετάσχει στην οργάνωση παιδικών κατασκηνώσεων και σε ξεναγήσεις στο Μουσείο Γουλανδρή Φυσικής Ιστορίας. Έχει κάνει παρουσιάσεις κι εμψυχώσεις εργαστηρίων σε ενήλικες και παιδιά σε συνέδρια, Επιστημονικούς Συλλόγους και δομές Εκπαίδευσης. Έχει γράψει άρθρα σε εκπαιδευτικά περιοδικά και ιστοσελίδες. Ήταν υπεύθυνη του Εκπαιδευτικού Τμήματος του Θεάτρου Νέων του Δ. Σεϊτάνη (2010-2014). Είναι μέλος του Πανελλήνιου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση. Έχει διατελέσει μέλος του Δ.Σ. του ΠΑ.Σ.Ε.Δ.. και υπάρξει μέλος του Π.Ε.ΣΥ.Θ. και της Ένωσης Ε3 STEM.

Οργάνωση: Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση-Γραφείο Αττικής
 

 

Print