2018 Θεατρική Καλοκαιρινή Κατασκήνωση - Πήλιο

17η ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗ ΚΑΤΑΣΚΗΝΩΣΗ "ΠΗΛΙΟ 2018"
"Μετατοπίσεις"

26 Αυγούστου έως 1 Σεπτεμβρίου 2018,
ΑΓ. ΙΩΑΝΝΗΣ, ΠΗΛΙΟ
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΔΙΚΤΥΟ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Κύρια Εργαστήρια  "Πήλιο 2018"

Παρακάτω μπορείτε να δείτε τα Κύρια Εργαστήρια  που γίνονται τα πρωινά , "παραλληλα" (σε ίδια χρονική ζώνη) σε διάφορους υπαίθριους χώρους
Κάθε συμμετέχων/συμμετέχουσα δηλώνει συμμετετοχή σε ένα μονο "κύριο Εργαστήριο" το οποίο παρακολουθεί σε όλη τη διάρκεια της Κατασκήνωσης.
Όσοι έχουν ήδη πληρώσει τουλάχιστον το 50% της συμμετοχής τους και έχουν ολοκληρώσει τη διαδικασία εγγραφής στη Κατασκήνωση (βλ Κόστος-Εγγραφές) μπορούν να επιλέξουν Κύριο Εργαστήριο παρακάτω 
Τα Εργαστήρια έχουν περιορισμένο αριθμό θέσεων θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας.

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 19/4/2018 10:00 πμ - 12:00 μμ Export event
Δράση "Μαζί"

Δράση "Μαζί"

Ιωάννινα, 19/4/2018, Δράση "Μαζί", 4ο ΔΣ Ιωαννίνων

Δράση "Μαζί"

«Λειτουργώντας ΜΑΖΙ»

 

Ιωάννινα, 19/4/2018

Τόπος: 4ο ΔΣ Ιωαννίνων

Εμψυχώτρια: Γιάννα Κούλα

Εκπαιδευτικός: Αριστέα Ανδρούτσου, 

αρ. μαθητών 15

Το 4ο  Δημοτικό σχολείο Ιωαννίνων «Βασίλειος Μελάς» φοιτούν 178 μαθητές στους οποίους συμπεριλαμβάνονται περισσότεροι από 25 αλλοδαποί 15 εκ των οποίων είναι πρόσφυγες (Σύριοι, Αφγανοί και Παλαιστίνιοι). Στο σχολείο λειτουργεί και τμήμα ένταξης. Επιλέχθηκαν τμήματα παρέμβασης με κριτήριο όχι την ποσοτική συμμετοχή σε αυτά προσφύγων αλλά τις ειδικές δυσκολίες μη ενσωμάτωσής των και μη αρμονικής λειτουργίας των συγκεκριμένων τμημάτων.

Οργάνωση: Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση, σε συνεργασία με την Ύπατη Αρμοστεία ΟΗΕ για τους πρόσφυγες.

Γραμματεία/Πληρ. 2106541600 / humanrights@theatroedu.gr / www.TheatroEdu.gr

Στο πλαίσιο της δράσης «Μαζί» του προγράμματος «κι αν ήσουν εσύ;» που υλοποιεί το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση σε συνεργασία με την Ύπατη Αρμοστεία του ΟΗΕ για τους πρόσφυγες.

Πρόκειται για δράση που υποστηρίζει δραστηριότητες συνεργασίας τοπικού και προσφυγικού πληθυσμού με έμφαση στα παιδιά και νέους.

Print