2018 Θεατρική Καλοκαιρινή Κατασκήνωση - Πήλιο

17η ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗ ΚΑΤΑΣΚΗΝΩΣΗ "ΠΗΛΙΟ 2018"
"Μετατοπίσεις"

26 Αυγούστου έως 1 Σεπτεμβρίου 2018,
ΑΓ. ΙΩΑΝΝΗΣ, ΠΗΛΙΟ
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΔΙΚΤΥΟ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Κύρια Εργαστήρια  "Πήλιο 2018"

Παρακάτω μπορείτε να δείτε τα Κύρια Εργαστήρια  που γίνονται τα πρωινά , "παραλληλα" (σε ίδια χρονική ζώνη) σε διάφορους υπαίθριους χώρους
Κάθε συμμετέχων/συμμετέχουσα δηλώνει συμμετετοχή σε ένα μονο "κύριο Εργαστήριο" το οποίο παρακολουθεί σε όλη τη διάρκεια της Κατασκήνωσης.
Όσοι έχουν ήδη πληρώσει τουλάχιστον το 50% της συμμετοχής τους και έχουν ολοκληρώσει τη διαδικασία εγγραφής στη Κατασκήνωση (βλ Κόστος-Εγγραφές) μπορούν να επιλέξουν Κύριο Εργαστήριο παρακάτω 
Τα Εργαστήρια έχουν περιορισμένο αριθμό θέσεων θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας.

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 24/2/2007 9:30 πμ - 25/2/2007 1:00 μμ Export event
Η δραματική ποίηση στα σχολικά βιβλία

Η δραματική ποίηση στα σχολικά βιβλία

Πάτρα, 24-25/2/2007, Εργαστήριο, Νάντια Τσενέ

Θέατρο στην Εκπαίδευση

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΣΥΝΔΙΑΣΚΕΨΗ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ

Πάτρα 23, 24 & 25 Φεβρουαρίου 2007 

«Θέατρο, Σχολείο, Ζωή: ανιχνεύοντας σημεία επαφής, δημιουργώντας δεσμούς»

Νάντια Τσενέ, εκπαιδευτικός δράματος

"Η δραματική ποίηση στα σχολικά βιβλία"

(Εργαστήρια 5 & 15)

Σκοπός του εργαστηρίου είναι να τροφοδοτήσει την αναζήτηση διδακτικών πρακτικών για την προσέγγιση της Ελένης του Ευριπίδη στη Γ’ Γυμνασίου, που αναδεικνύουν την ιδιαιτερότητα του συγκεκριμένου γραμματειακού είδους. Η Ελένη, όπως και κάθε άλλο δραματικό κείμενο, ολοκληρώνεται μόνο όταν πραγματώνεται στη σκηνή, μια που είναι ένα κείμενο που γράφτηκε για να παρασταθεί. Με αφετηρία την πεποίθηση ότι ο ιδιαίτερος αυτός χαρακτήρας του δραματικού κειμένου μπορεί να προβληθεί με την αξιοποίηση τεχνικών από το χώρο του θεάτρου, το εργαστήριο στρέφεται προς το χώρο του Εκπαιδευτικού Δράματος (Drama in Education), που χρησιμοποιεί μεν την τέχνη του θεάτρου, αναπτύσσεται όμως σε ένα εκπαιδευτικό πλαίσιο και προσανατολίζεται στη μάθηση. Έτσι το εργαστήριο αξιοποιεί το Εκπαιδευτικό Δράμα ως εργαλείο για τη διδασκαλία της Ελένης λαμβάνοντας υπόψη το υπάρχον σχολικό πλαίσιο και τους περιορισμούς που αυτό θέτει. (Για παράδειγμα, περιορισμένος χρόνος, ελάχιστα υλικά μέσα, περιορισμένη θεατρική εμπειρία των μαθητών και άλλα.) Πιο συγκεκριμένα, οι συμμετέχοντες θα επιχειρήσουν, με αφετηρία μια συγκεκριμένη ενότητα από την Ελένη του Ευριπίδη, να δοκιμάσουν μια σειρά από τεχνικές από το χώρο του Εκπαιδευτικού Δράματος. Πρόκειται για τεχνικές που μπορούν να χρησιμοποιηθούν στη ροή του συνηθισμένου μαθήματος στην τάξη για λίγα λεπτά της ώρας. Είναι όμως δυνατόν και να αποτελέσουν τον πυρήνα ενός μαθήματος – εργαστηρίου διάρκειας 2-4 ωρών. Κοινό τους σημείο είναι το ότι προβάλλουν τον ιδιαίτερο χαρακτήρα της Ελένης και παράλληλα είναι κατάλληλες για σύντομης διάρκειας πινελιές θεατρικότητας στο μάθημα της δραματικής ποίησης.

Οι συμμετέχοντες στο εργαστήριο δεν είναι απαραίτητο να έχουν προηγούμενη θεατρική εμπειρία.

Print