2018 Θεατρική Καλοκαιρινή Κατασκήνωση - Πήλιο

17η ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗ ΚΑΤΑΣΚΗΝΩΣΗ "ΠΗΛΙΟ 2018"
"Μετατοπίσεις"

26 Αυγούστου έως 1 Σεπτεμβρίου 2018,
ΑΓ. ΙΩΑΝΝΗΣ, ΠΗΛΙΟ
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΔΙΚΤΥΟ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Κύρια Εργαστήρια  "Πήλιο 2018"

Παρακάτω μπορείτε να δείτε τα Κύρια Εργαστήρια  που γίνονται τα πρωινά , "παραλληλα" (σε ίδια χρονική ζώνη) σε διάφορους υπαίθριους χώρους
Κάθε συμμετέχων/συμμετέχουσα δηλώνει συμμετετοχή σε ένα μονο "κύριο Εργαστήριο" το οποίο παρακολουθεί σε όλη τη διάρκεια της Κατασκήνωσης.
Όσοι έχουν ήδη πληρώσει τουλάχιστον το 50% της συμμετοχής τους και έχουν ολοκληρώσει τη διαδικασία εγγραφής στη Κατασκήνωση (βλ Κόστος-Εγγραφές) μπορούν να επιλέξουν Κύριο Εργαστήριο παρακάτω 
Τα Εργαστήρια έχουν περιορισμένο αριθμό θέσεων θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας.

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 24/2/2007 2:30 μμ - 5:30 μμ Export event
Τεχνικές αφήγησης στο θέατρο: ένα εργαστήριο για να φτιάξουμε ιστορίες και να πούμε ιστορίες

Τεχνικές αφήγησης στο θέατρο: ένα εργαστήριο για να φτιάξουμε ιστορίες και να πούμε ιστορίες

Πάτρα, 24/2/2007, Εργαστήριο, Γιάννα Ροϊλού

Θέατρο στην Εκπαίδευση

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΣΥΝΔΙΑΣΚΕΨΗ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ

Πάτρα 23, 24 & 25 Φεβρουαρίου 2007 

«Θέατρο, Σχολείο, Ζωή: ανιχνεύοντας σημεία επαφής, δημιουργώντας δεσμούς»

Γιάννα Ροϊλού, θεατρολόγος, συγγραφέας, Ε.Ε.Δι.Π. (Κλάδος Ι) Τμήμα Θεατρικών Σπουδών Πανεπιστημίου Πατρών

"Τεχνικές αφήγησης στο θέατρο: ένα εργαστήριο για να φτιάξουμε ιστορίες και να πούμε ιστορίες"

(Εργαστήρια 8)

Όλοι διηγούμαστε ιστορίες. Κάποιοι μάλιστα φτιάχνουμε και καινούριες ιστορίες.  Πώς μπορούμε να διηγηθούμε ιστορίες στο θέατρο και μάλιστα  ιστορίες που δεν έχουν γραφτεί γι’ αυτό το είδος τέχνης, ιστορίες που ο τρόπος επικοινωνίας τους δεν είναι θεατρικός. Το εργαστήριο ερευνά τρόπους χρήσης μη θεατρικών κειμένων στο θέατρο και επικεντρώνεται σε τεχνικές θεατρικής αφήγησης, με άλλα λόγια πώς μπορεί να αξιοποιηθεί θεατρικά ο αφηγηματικός λόγος ενός πεζού κειμένου. Ακόμα και η πιο απλή μορφή αφήγησης μιας ιστορίας σε ένα μικρό ή μεγαλύτερο κοινό χρησιμοποιεί στοιχεία επικοινωνίας του θεάτρου. Από την άλλη μεριά η ένταξη ενός αφηγητή μέσα στη θεατρική πράξη προϋποθέτει την αναγωγή του σε θεατρικό πρόσωπο το οποίο διαδρά με τα υπόλοιπα πρόσωπα του έργου και εμπλέκεται στη δράση με συγκεκριμένο τρόπο.

Υλικό του εργαστηρίου:

Παιχνίδια επινόησης ιστοριών

- Παιχνίδια επινόησης ιστοριών και αφήγησής τους

- Τεχνικές αφήγησης

- Πρακτική εφαρμογή

Print