2018 Θεατρική Καλοκαιρινή Κατασκήνωση - Πήλιο

17η ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗ ΚΑΤΑΣΚΗΝΩΣΗ "ΠΗΛΙΟ 2018"
"Μετατοπίσεις"

26 Αυγούστου έως 1 Σεπτεμβρίου 2018,
ΑΓ. ΙΩΑΝΝΗΣ, ΠΗΛΙΟ
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΔΙΚΤΥΟ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Κύρια Εργαστήρια  "Πήλιο 2018"

Παρακάτω μπορείτε να δείτε τα Κύρια Εργαστήρια  που γίνονται τα πρωινά , "παραλληλα" (σε ίδια χρονική ζώνη) σε διάφορους υπαίθριους χώρους
Κάθε συμμετέχων/συμμετέχουσα δηλώνει συμμετετοχή σε ένα μονο "κύριο Εργαστήριο" το οποίο παρακολουθεί σε όλη τη διάρκεια της Κατασκήνωσης.
Όσοι έχουν ήδη πληρώσει τουλάχιστον το 50% της συμμετοχής τους και έχουν ολοκληρώσει τη διαδικασία εγγραφής στη Κατασκήνωση (βλ Κόστος-Εγγραφές) μπορούν να επιλέξουν Κύριο Εργαστήριο παρακάτω 
Τα Εργαστήρια έχουν περιορισμένο αριθμό θέσεων θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας.

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 28/11/2015 9:30 πμ - 12:30 μμ Export event
Ανθρώπινα δικαιώματα στην πράξη

Ανθρώπινα δικαιώματα στην πράξη

Αθήνα, 28/11/2015, Εργαστήρια για εκπαιδευτικούς, Κωνσταντίνος Μαρκίδης

ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΘΕΑΤΡΟΥ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ 2015

ΗΜΕΡΙΔΑ ΑΘΗΝΑΣ

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ & ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ


"Μπροστά στις νέες προκλήσεις 2015: κι αν ήσουν εσύ;-
Θεατρικές Τεχνικές για ευαισθητοποίηση στα Ανθρώπινα Δικαιώματα και σε θέματα Προσφύγων".


Τόπος: 72ο Δημοτικό Σχολείο Αθηνών, Ακταίου 2-4 και Επταχάλκου Θησείο

Οργανωτική Επιτροπή Ημερίδας: Χαρά Τσουκαλά, Νίκος Γκόβας, Ηρώ Ποταμούση, Σόνια Μολογούση, Λουίζα Νικολάου, Νάσια Χολέβα, Μαίρη Καλδή και ομάδα εθελοντών του Δικτύου.

Διοργάνωση: Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση-Γραφείο Αθήνας
Συνεργασία: Ύπατη Αρμοστεία του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες, 72ο Δημοτικό Σχολείο Αθηνών, ΑΡΣΙΣ- Κοινωνική Οργάνωση Υποστήριξης Νέων, Διεθνής Αμνηστία, Κουκλοθέατρο AYUSAYA, Σχολείο Παιχνιδιού

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ 5: 9.30πμ-12.30μμ. «Ανθρώπινα δικαιώματα στην πράξη»
Κωνσταντίνος Μαρκίδης, εκπαιδευτής ενηλίκων

Το εργαστήριο θα παρουσιάσει με συμμετοχικό και βιωματικό τρόπο, τεχνικές και ασκήσεις που μπορούν να εφαρμοστούν με ομάδες νέων έτσι ώστε να κατανοήσουν τα ανθρώπινα δικαιώματα αναδεικνύοντας, παράλληλα, τον ρόλο που μπορούν να διαδραματίσουνοι συγκεκριμένες βιωματικές τεχνικές στην εκπαιδευτική διαδικασία. Το εργαστήριο αξιοποιεί το υλικό του διεθνούς εκπαιδευτικού οδηγού COMPASS που έχει εκδοθεί από το Συμβούλιο της Ευρώπης και που η ΑΡΣΙΣ ανέλαβε την επανέκδοση του στα Ελληνικά. Το COMPASS είναι ένα ολοκληρωμένο εκπαιδευτικό εργαλείο που με την μορφή αναλυτικού οδηγού εκπαιδευτικών βιωματικών δραστηριοτήτων, διευκολύνει την εξοικείωση εφήβων και νέων με βασικές έννοιες και καίρια ζητήματα προστασίας και κατανόησης των ανθρωπίνων δικαιωμάτων. Με την ευκαιρία της νέας έκδοσης του οδηγού στα Ελληνικά, η ΑΡΣΙΣ οργανώνει κύκλους εκπαίδευσης εκπαιδευτών και επιμορφώσεις εκπαιδευτικών στα ανθρώπινα δικαιώματα, καθώς και παρεμβάσεις σε σχολεία, με σκοπό την διάχυση των μεθόδων και των εκπαιδευτικών πρακτικών του COMPASS.

Ο Κωνσταντίνος Μαρκίδης είναι κοινωνιολόγος της εκπαίδευσης και της εργασίας. Σπούδασε κοινωνιολογία και παιδαγωγική στη Θεσσαλονίκη και το Παρίσι. Έχει διδάξει κοινωνιολογία της εκπαίδευσης και εθνοδιδακτική-διαπολιτισμική εκπαίδευση σε προπτυχιακό και μεταπτυχιακό επίπεδο στο Πανεπιστήμιο Paris 8 και στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης. Έχει εργαστεί ως κοινωνικός εμπειρογνώμονας και εντεταλμένος μελετητής στο γαλλικό Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Έρευνας και άλλα πανεπιστημιακά ερευνητικά κέντρα στη Γαλλία. Στην Ελλάδα συνεργάζεται με το Ινστιτούτο Εργασίας και το Κέντρο Ανάπτυξης Εκπαιδευτικής Πολιτικής της ΓΣΕΕ και την οργάνωση υποστήριξης νέων ΑΡΣΙΣ, με κύρια κέντρα ενδιαφέροντος την βιωματική εκπαίδευση και την εκπαίδευση ενηλίκων και εργαζομένων.


 

Print