2018 Θεατρική Καλοκαιρινή Κατασκήνωση - Πήλιο

17η ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗ ΚΑΤΑΣΚΗΝΩΣΗ "ΠΗΛΙΟ 2018"
"Μετατοπίσεις"

26 Αυγούστου έως 1 Σεπτεμβρίου 2018,
ΑΓ. ΙΩΑΝΝΗΣ, ΠΗΛΙΟ
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΔΙΚΤΥΟ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Κύρια Εργαστήρια  "Πήλιο 2018"

Παρακάτω μπορείτε να δείτε τα Κύρια Εργαστήρια  που γίνονται τα πρωινά , "παραλληλα" (σε ίδια χρονική ζώνη) σε διάφορους υπαίθριους χώρους
Κάθε συμμετέχων/συμμετέχουσα δηλώνει συμμετετοχή σε ένα μονο "κύριο Εργαστήριο" το οποίο παρακολουθεί σε όλη τη διάρκεια της Κατασκήνωσης.
Όσοι έχουν ήδη πληρώσει τουλάχιστον το 50% της συμμετοχής τους και έχουν ολοκληρώσει τη διαδικασία εγγραφής στη Κατασκήνωση (βλ Κόστος-Εγγραφές) μπορούν να επιλέξουν Κύριο Εργαστήριο παρακάτω 
Τα Εργαστήρια έχουν περιορισμένο αριθμό θέσεων θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας.

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 15/10/2024 8:00 πμ - 5:00 μμ Export event

«Γιατί βία; Θεατροπαιδαγωγικό πρόγραμμα για τη βία και τη συνύπαρξη στο σχολείο»

Θεσσαλονίκη- Αιτήσεις συμμετοχής μέχρι τις 15/10/2024

Το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση (Γραφείο Βορ. Ελλάδας) πραγματοποιεί το πρόγραμμα «Γιατί βία; Θεατροπαιδαγωγικό πρόγραμμα για τη βία και τη συνύπαρξη στο σχολείο».

Αίτηση συμμετοχής μέχρι την Τρίτη 15-10-2024 στις 5:00 μ.μ. στην ΦΟΡΜΑ ΑΙΤΗΣΗΣ εδώ

Το πρόγραμμα θα εφαρμοστεί πιλοτικά σε δώδεκα σχολεία του Δήμου Θεσσαλονίκης, σε έξι Δημοτικά και σε έξι Γυμνάσια, κατά τη σχολική χρονιά 2024-2025.

Θα συμμετάσχουν δύο εκπαιδευτικοί από το κάθε ένα από τα δώδεκα σχολεία, συνολικά 24 άτομα, 12 δάσκαλοι/ες και δώδεκα καθηγητές/ τριες.

Σκοπός του προγράμματος είναι η πρόληψη και η αντιμετώπιση της ενδοσχολικής βίας.

Για την προώθηση των παραπάνω στόχων το πρόγραμμα επιχειρεί να καλύψει βασικά στοιχεία της θεωρίας για την ενδοσχολική βία και βιωματικές δράσεις για την αντιμετώπισή της. Αναπτύσσεται σε δύο φάσεις: στην πρώτη πραγματοποιείται η επιμόρφωση των εκπαιδευτικών, ενώ στη δεύτερη ακολουθεί η εφαρμογή από τους επιμορφούμενους.

Α. Επιμόρφωση: Περιλαμβάνει μια σειρά θεατρικών εργαστηρίων, κυρίως με τη μέθοδο του Εκπαιδευτικού Δράματος, καθώς επίσης και σχετικές εισηγήσεις.

Β. Εφαρμογή. Οι επιμορφούμενοι εκπαιδευτικοί καλούνται να αξιοποιήσουν στην τάξη τους τις γνώσεις και την εμπειρία που αποκόμισαν από την επιμόρφωση.

Προυποθέσεις συμμετοχής και επιλογή των σχολείων
Βασική προϋπόθεση για τη συμμετοχή στο πρόγραμμα είναι οι ενδιαφερόμενοι εκπαιδευτικοί να διδάσκουν στην Ε΄-ΣΤ΄ Δημοτικού ή στην Α΄-Β΄ Γυμνασίου, κατά τη σχολική χρονιά 2024-2025. Οι συμμετέχοντες δεσμεύονται να παρακολουθήσουν συστηματικά το πρόγραμμα επιμόρφωσης και να το εφαρμόσουν στην τάξη τους, όπως προβλέπεται από τη σχετική αναλυτική περιγραφή.

Για την επιλογή των δώδεκα σχολείων του Δήμου Θεσσαλονίκης θα ληφθεί υπόψη η ισοκατανομή σε πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια βαθμίδα εκπαίδευσης και η γεωγραφική κατανομή, ώστε να υπάρχει αντιπροσωπευτικό δείγμα από διάφορες περιοχές του Δήμου Θεσσαλονίκης. Για τη συμμετοχή στο πρόγραμμα δεν είναι απαραίτητο οι ενδιαφερόμενοι/ες εκπαιδευτικοί να έχουν προηγούμενη εμπειρία από τη χρήση θεατρικών τεχνικών. Το πρόγραμμα είναι πιλοτικό και επιδιωκόμενος στόχος είναι να αξιοποιηθεί το προσφερόμενο επιμορφωτικό υλικό τόσο από εκπαιδευτικούς εξοικειωμένους με το εργαλείο του θεάτρου όσο και από εκπαιδευτικούς που επιθυμούν να το γνωρίσουν και να το χρησιμοποιήσουν στη διδασκαλία.

Αιτήσεις συμμετοχής: Οι ενδιαφερόμενοι/ες μπορούν να υποβάλουν αίτηση συμμετοχής μέχρι την Τρίτη 15-10-2024 στις 5:00 μ.μ. στην ΦΟΡΜΑ ΑΙΤΗΣΗΣ εδώ. Τα σχολεία και οι εκπαιδευτικοί που θα επιλεγούν θα ειδοποιηθούν μέσω της ηλεκτρονικής αλληλογραφίας (στην ηλεκτρονική διεύθυνση του σχολείου και στην ηλεκτρονική διεύθυνση των εκπαιδευτικών), μέχρι την Πέμπτη 17 Οκτωβρίου 2024.

ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ - ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ

Άβρα Αυδή, Ειρήνη Ζώη, Ειρήνη Μαρνά, Φωτεινή Παπαχαραλάμπους, Αντιγόνη Τσαρμποπούλου, Γιάννα Τσόκου, Μελίνα Χατζηγεωργίου.

Περισσότερα για το πρόγραμμα εδώ.


 

Print