2018 Θεατρική Καλοκαιρινή Κατασκήνωση - Πήλιο

17η ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗ ΚΑΤΑΣΚΗΝΩΣΗ "ΠΗΛΙΟ 2018"
"Μετατοπίσεις"

26 Αυγούστου έως 1 Σεπτεμβρίου 2018,
ΑΓ. ΙΩΑΝΝΗΣ, ΠΗΛΙΟ
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΔΙΚΤΥΟ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Κύρια Εργαστήρια  "Πήλιο 2018"

Παρακάτω μπορείτε να δείτε τα Κύρια Εργαστήρια  που γίνονται τα πρωινά , "παραλληλα" (σε ίδια χρονική ζώνη) σε διάφορους υπαίθριους χώρους
Κάθε συμμετέχων/συμμετέχουσα δηλώνει συμμετετοχή σε ένα μονο "κύριο Εργαστήριο" το οποίο παρακολουθεί σε όλη τη διάρκεια της Κατασκήνωσης.
Όσοι έχουν ήδη πληρώσει τουλάχιστον το 50% της συμμετοχής τους και έχουν ολοκληρώσει τη διαδικασία εγγραφής στη Κατασκήνωση (βλ Κόστος-Εγγραφές) μπορούν να επιλέξουν Κύριο Εργαστήριο παρακάτω 
Τα Εργαστήρια έχουν περιορισμένο αριθμό θέσεων θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας.

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 22/11/2014 3:30 μμ - 6:30 μμ Export event
Η Honorine, το σχολείο της, η Ρουάντα

Η Honorine, το σχολείο της, η Ρουάντα

Αθήνα, 22/11/2014, Εργαστήρια για εκπαιδευτικούς, Νάσια Χολέβα

ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΘΕΑΤΡΟΥ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ 2014

ΗΜΕΡΙΔΑ & ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΑΘΗΝΑΣ
ΣΑΒΒΑΤΟ 22 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2014

«Θέατρο και δικαίωμα στην εκπαίδευση»
Τόπος: 72ο Δημοτικό Σχολείο Αθηνών, Ακταίου 2-4 και Επταχάλκου Θησείο
(5΄από Σταθμό ΗΣΑΠ Θησείου, στον πεζόδρομο παράλληλα και ακριβώς διπλά στις γραμμές)
Είσοδος ελεύθερη

ΤΑ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΤΗΣ ΗΜΕΡΙΔΑΣ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ 22/11/2014

ΑΠΟΓΕΥΜΑΤΙΝΟΣ ΚΥΚΛΟΣ

Εργαστήριο 9: 3.45μμ -6.45μμ "Η Honorine, το σχολείο της, η Ρουάντα"
Νάσια Χολέβα
, θεατροπαιδαγωγός
Τον Ιούλιο του 2014 οργανώθηκε από την ActionAid Hellas ένα ερευνητικό ταξίδι στη Ρουάντα, στα πλαίσια του Ευρωπαϊκού προγράμματος Send my friend to school. Πέντε εκπαιδευτικοί από διάφορες ελληνικές πόλεις, ταξίδεψαν για να συναντήσουν και να συνομιλήσουν με ανθρώπους γύρω από τα ανθρώπινα δικαιώματα και τη δυσκολία πρόσβασης στην εκπαίδευση, να συγκεντρώσουν πληροφορίες και οπτικοακουστικό υλικό. Σκοπός του ταξιδιού ήταν η δημιουργία ενός εκπαιδευτικού πακέτου, χρήσιμο στους Έλληνες εκπαιδευτικούς και μαθητές, που θα πραγματεύεται το δικαίωμα στην εκπαίδευση, τον δεύτερο αναπτυξιακό στόχο της χιλιετίας. Η ομάδα επέστρεψε πιο πλούσια σε εμπειρίες ζωής και δούλεψε τους τελευταίους μήνες με γνώμονα το εκπαιδευτικό υλικό να γίνει όσο το δυνατόν πιο ενδιαφέρον και χρηστικό. Το εργαστήρι θα αντλήσει δραστηριότητες από το υλικό «Στείλε το φίλο μου σχολείο. Το δικαίωμα στην εκπαίδευση – υπόθεση Ρουάντα», για να προσεγγίσει θέματα όπως το δικαίωμα στην εκπαίδευση, τα στερεότυπα, η θέση της γυναίκας, με βιωματικά εργαλεία παρμένα από το χώρο του θεάτρου στην εκπαίδευση. Οι συμμετέχοντες θα πρέπει να φορούν άνετα ρούχα και παπούτσια (ιδανικά φόρμα και αθλητικά παπούτσια), ώστε να μπορούν να κινηθούν άνετα στο χώρο και το πάτωμα.

Η Νάσια Χολέβα είναι απόφοιτος του τμήματος Θεάτρου του Α.Π.Θ. με Μaster στο Εφαρμοσμένο Δράμα (Θέατρο-Εκπαίδευση-Κοινωνική Παρέμβαση). Ως θεατροπαιδαγωγός και εμψυχώτρια έχει δουλέψει με μια μεγάλη γκάμα ομάδων, με διαφορετικές ηλικιακές, μαθησιακές, κοινωνικές, σωματικές και άλλες ιδιαιτερότητες, στα πλαίσια πολύ διαφορετικών δομών της τυπικής και μη τυπικής εκπαίδευσης. Εργάζεται επίσης ως επιμορφώτρια εκπαιδευτικών γύρω από τη βιωματική μάθηση και τις δυνατότητες χρήσης του θεάτρου στη διδασκαλία οποιουδήποτε διδακτικού αντικειμένου. Επιμορφώνεται τακτικά στη θεατροπαιδαγωγική και την εκπαίδευση γενικότερα (εκπαίδευση ενηλίκων, ειδική αγωγή κτλ) και έχει παρουσιάσει τη δουλειά της με ανακοινώσεις και βιωματικά εργαστήρια σε συνέδρια, ημερίδες, συνδιασκέψεις στην Ελλάδα και το εξωτερικό (Ηνωμένο Βασίλειο, Κίνα, Βραζιλία). Τον Ιούλιο του 2014 επιλέχτηκε από την ActionAid στα πλαίσια του ευρωπαϊκού προγράμματος Send my friend to School, για να ταξιδέψει με άλλους 7 εκπαιδευτικούς στη Ρουάντα. Διετέλεσε Γενική Γραμματέας του Πανελληνίου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση (2011-14). Για λογαριασμό του Δικτύου δημιούργησε και υλοποιεί από το 2007 το θεατροπαιδαγωγικό πρόγραμμα «Εσύ όπως κι Εγώ – εξερευνώντας τη διαφορετικότητα μέσα από το θέατρο» σε δεκάδες σχολεία της ανατολικής Αττικής, συμπεράσματα και εκπαιδευτικό υλικό του οποίου συνέγραψε στο ομότιτλο βιβλίο. Είναι μέλος της Συντακτικής Επιτροπής του επιστημονικού περιοδικού ‘εκπαίδευση & θέατρο’ από το 2000


Print