2018 Θεατρική Καλοκαιρινή Κατασκήνωση - Πήλιο

17η ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗ ΚΑΤΑΣΚΗΝΩΣΗ "ΠΗΛΙΟ 2018"
"Μετατοπίσεις"

26 Αυγούστου έως 1 Σεπτεμβρίου 2018,
ΑΓ. ΙΩΑΝΝΗΣ, ΠΗΛΙΟ
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΔΙΚΤΥΟ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Κύρια Εργαστήρια  "Πήλιο 2018"

Παρακάτω μπορείτε να δείτε τα Κύρια Εργαστήρια  που γίνονται τα πρωινά , "παραλληλα" (σε ίδια χρονική ζώνη) σε διάφορους υπαίθριους χώρους
Κάθε συμμετέχων/συμμετέχουσα δηλώνει συμμετετοχή σε ένα μονο "κύριο Εργαστήριο" το οποίο παρακολουθεί σε όλη τη διάρκεια της Κατασκήνωσης.
Όσοι έχουν ήδη πληρώσει τουλάχιστον το 50% της συμμετοχής τους και έχουν ολοκληρώσει τη διαδικασία εγγραφής στη Κατασκήνωση (βλ Κόστος-Εγγραφές) μπορούν να επιλέξουν Κύριο Εργαστήριο παρακάτω 
Τα Εργαστήρια έχουν περιορισμένο αριθμό θέσεων θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας.

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 22/6/2007 8:30 μμ - 25/6/2007 8:30 μμ Export event
mPPact - Παρουσιάσεις ελληνικών σχολείων

mPPact - Παρουσιάσεις ελληνικών σχολείων

Αθήνα, 22-25/6/2007, Σεμινάρια για εκπαιδευτικούς

22, 23, 24, 25 Ιουνίου 2007, Βουλιαγμένη. Παρουσιάσεις ελληνικών σχολείων


23/06/2007

Συνάντηση σχολείων

24/06/2007

Αξιολόγηση

24-25/6/2007

Συνάντηση εταίρων

 

 

Παρασκευή 22-6-2007

Άφιξη εταίρων

20.30

Δείπνο

Σάββατο 23-6-07

Συνάντηση σχολείων

09.30-10.00

Καλωσόρισμα

10.00-11.30

Εργαστήριο με μαθητές

11.30-12.00

Διάλειμμα

12.00-12.30

Πρόβες για τις παρουσιάσεις

12.30-14.00

Παρουσιάσεις σχολείων

14.00-15.00

Φαγητό

15.00-17.00

Παρουσιάσεις σχολείων (συνέχεια)

17.00-17.30

Κλείσιμο-αναχώρηση σχολείων

 

 

Συνάντηση εταίρων-εμψυχωτών

Κυριακή 24-6-07

 

10.00-10.30

Άφιξη

10.30-12.00

Συζήτηση-αξιολόγηση

12.00-12.20

Διάλειμμα

12.20-13.30

Συζήτηση-αξιολόγηση (συνέχεια)

13.30-14.30

Γεύμα-αναχώρηση των εκπαιδευτικών

 

 

Συνάντηση εταίρων-εμψυχωτών

 Κυριακή 24-6-07

 

14.30-18.30

Αξιολόγηση από τους εμψυχωτές & τους εταίρους

Δευτέρα 25-6-07

 

10.00-19.00

Προετοιμασία του mPPAct στην Κύπρο

Τρίτη 26-6-07

Αναχωρήσεις

 

Πρόγραμμα mPPACT - 2006-2009

(Methodology for Pupil and Performing Arts Centered Teaching)

«Μεθοδολογία για μια Παιδαγωγική με κέντρο το μαθητή και τις Παραστατικές Τέχνες» 

 (Σωκράτης, Δράση Comenius 2.1)

Print