2018 Θεατρική Καλοκαιρινή Κατασκήνωση - Πήλιο

17η ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗ ΚΑΤΑΣΚΗΝΩΣΗ "ΠΗΛΙΟ 2018"
"Μετατοπίσεις"

26 Αυγούστου έως 1 Σεπτεμβρίου 2018,
ΑΓ. ΙΩΑΝΝΗΣ, ΠΗΛΙΟ
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΔΙΚΤΥΟ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Κύρια Εργαστήρια  "Πήλιο 2018"

Παρακάτω μπορείτε να δείτε τα Κύρια Εργαστήρια  που γίνονται τα πρωινά , "παραλληλα" (σε ίδια χρονική ζώνη) σε διάφορους υπαίθριους χώρους
Κάθε συμμετέχων/συμμετέχουσα δηλώνει συμμετετοχή σε ένα μονο "κύριο Εργαστήριο" το οποίο παρακολουθεί σε όλη τη διάρκεια της Κατασκήνωσης.
Όσοι έχουν ήδη πληρώσει τουλάχιστον το 50% της συμμετοχής τους και έχουν ολοκληρώσει τη διαδικασία εγγραφής στη Κατασκήνωση (βλ Κόστος-Εγγραφές) μπορούν να επιλέξουν Κύριο Εργαστήριο παρακάτω 
Τα Εργαστήρια έχουν περιορισμένο αριθμό θέσεων θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας.

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 30/11/2013 3:30 μμ - 6:00 μμ Export event
Παιδιά της ίδιας γης: Υπάρχει τρόπος, τόπος και χρόνος γέννησης του ρατσισμού;

Παιδιά της ίδιας γης: Υπάρχει τρόπος, τόπος και χρόνος γέννησης του ρατσισμού;

Αθήνα, 30/11/2013, Εργαστήρια για εκπαιδευτικούς, Βασίλης Κουκαλάνι, Έφη Βλαχογιάννη

ΗΜΕΡΙΔΑ-ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ
ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ 2013 & 15χρόνια Δίκτυο! (1998-2013)
ΑΘΗΝΑ, 30 Νοεμβρίου 2013

Στο 2ο Πειραματικό Γυμνάσιο Αθήνας, Οδ. Τσόχα, ΜΕΤΡΟ "Αμπελόκηποι"
Οργάνωση: Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση - Γραφείο Αθήνας

"Εκπαίδευση & Θέατρο: αντιρατσιστική εκπαίδευση, σχολικός εκφοβισμός, εκπαίδευση στα ανθρώπινα δικαιώματα"
 είσοδος ελεύθερη

Βιωματικά Εργαστήριαπαρουσίαση Εκπαιδευτικού ΥλικούΣυζητήσεις, Θεατρική Παράσταση.
Έκθεση Εκπαιδευτικού Υλικού φορέων. 
Έκθεση υλικού Θεατρικών Ομάδων

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ 9 «Παιδιά της ίδιας γης: Υπάρχει τρόπος, τόπος και χρόνος γέννησης του ρατσισμού;»

Βασίλης Κουκαλάνι, ηθοποιός,  σκηνοθέτης, Έφη Βλαχογιάννη, θεατρολόγος, ηθοποιός

Σάββατο 15:30-18:00

Σύντομη περιγραφή: Ένα βιωματικό εργαστήριο βασισμένο στα θέματα του έργου του Volker Ludwig «Μια γιορτή στου Νουριάν». Με κύριο εργαλείο το συγκεκριμένο έργο που θίγει την στάση μας απέναντι στο «άλλο», στο «διαφορετικό», στόχος του εργαστηρίου είναι να γίνει μέσα από τη χρήση θεατρικών τεχνικών, η διερεύνηση της δημιουργίας του φαινομένου του ρατσισμού ως ένα γέννημα των κοινωνικών συνθηκών. Ο ρατσισμός και οι προκαταλήψεις είναι εγγεγραμμένα στο DNA μας ή κυοφορούνται όταν οι συνθήκες είναι πρόσφορες; Πως εν τέλει αποδομείται ο ρατσισμός μέσα από την διαλεκτική των ίδιων των παιδιών; Επιχειρείται ουσιαστικά η εμβάθυνση σε ένα μείζον κοινωνικό ζήτημα μέσα από την θεματική προσέγγιση του έργου και την θεατροπαιδαγωγική μέθοδο που θα ακολουθηθεί.

Print