2018 Θεατρική Καλοκαιρινή Κατασκήνωση - Πήλιο

17η ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗ ΚΑΤΑΣΚΗΝΩΣΗ "ΠΗΛΙΟ 2018"
"Μετατοπίσεις"

26 Αυγούστου έως 1 Σεπτεμβρίου 2018,
ΑΓ. ΙΩΑΝΝΗΣ, ΠΗΛΙΟ
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΔΙΚΤΥΟ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Κύρια Εργαστήρια  "Πήλιο 2018"

Παρακάτω μπορείτε να δείτε τα Κύρια Εργαστήρια  που γίνονται τα πρωινά , "παραλληλα" (σε ίδια χρονική ζώνη) σε διάφορους υπαίθριους χώρους
Κάθε συμμετέχων/συμμετέχουσα δηλώνει συμμετετοχή σε ένα μονο "κύριο Εργαστήριο" το οποίο παρακολουθεί σε όλη τη διάρκεια της Κατασκήνωσης.
Όσοι έχουν ήδη πληρώσει τουλάχιστον το 50% της συμμετοχής τους και έχουν ολοκληρώσει τη διαδικασία εγγραφής στη Κατασκήνωση (βλ Κόστος-Εγγραφές) μπορούν να επιλέξουν Κύριο Εργαστήριο παρακάτω 
Τα Εργαστήρια έχουν περιορισμένο αριθμό θέσεων θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας.

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 28/11/2015 9:30 πμ - 12:30 μμ Export event
Ποιος στ΄ αλήθεια είμαι εγώ…

Ποιος στ΄ αλήθεια είμαι εγώ…

Αθήνα, 28/11/2015, Εργαστήρια για εκπαιδευτικούς, Στέλιος Βγαγκές

ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΘΕΑΤΡΟΥ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ 2015

ΗΜΕΡΙΔΑ ΑΘΗΝΑΣ

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ & ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ


"Μπροστά στις νέες προκλήσεις 2015: κι αν ήσουν εσύ;-
Θεατρικές Τεχνικές για ευαισθητοποίηση στα Ανθρώπινα Δικαιώματα και σε θέματα Προσφύγων".


Τόπος: 72ο Δημοτικό Σχολείο Αθηνών, Ακταίου 2-4 και Επταχάλκου Θησείο

Οργανωτική Επιτροπή Ημερίδας: Χαρά Τσουκαλά, Νίκος Γκόβας, Ηρώ Ποταμούση, Σόνια Μολογούση, Λουίζα Νικολάου, Νάσια Χολέβα, Μαίρη Καλδή και ομάδα εθελοντών του Δικτύου.

Διοργάνωση: Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση-Γραφείο Αθήνας
Συνεργασία: Ύπατη Αρμοστεία του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες, 72ο Δημοτικό Σχολείο Αθηνών, ΑΡΣΙΣ- Κοινωνική Οργάνωση Υποστήριξης Νέων, Διεθνής Αμνηστία, Κουκλοθέατρο AYUSAYA, Σχολείο Παιχνιδιού

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ 4: 9.30πμ-12.30μμ. "Ποιος στ΄ αλήθεια είμαι εγώ…"
Στέλιος Βγαγκές, δάσκαλος-εμψυχωτής Θεατρικού Παιχνιδιού

Για να προσεγγίσεις ουσιαστικά τον «Άλλον» προϋπόθεση είναι να γνωρίζεις «Εσένα».
Αφορμή του εργαστηρίου Θεατρικού Παιχνιδιού (Θ.Π) είναι το κείμενο «Η φίλη μας η Αργυρώ» (βιβλίο γλώσσας Γ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ). Στο εργαστήρι Θ.Π. θα μας απασχολήσει ο βαθμός αντίληψης που έχουμε σχετικά με τις ομοιότητες και τις διαφορές μας σε σύγκριση με τους άλλους. Θα αναζητήσουμε τρόπους καλλιέργειας της ενσυναίσθησης ώστε να μπορέσουμε να συνειδητοποιήσουμε ότι αυτό που συμβαίνει σε κάποιους άλλους μπορεί να συμβεί και σε μας. Θα προσπαθήσουμε να ευαισθητοποιηθούμε με τρόπους που βοηθούν στην ενδυνάμωση του εαυτού μας στις ενδεχόμενες δυσκολίες που συναντάμε στη ζωή μας. Μέσα από ποικίλες δράσεις θα αναζητήσουμε στοιχεία που χαρακτηρίζουν το εγώ μας. Αισθησιοκινητικά παιχνίδια, συντονισμοί, συγχρονισμοί, αλληλεπιδράσεις, μιμήσεις προτύπων, παρουσιάσεις του εαυτού μας. Ποιος είμαι; Ποιες οι ικανότητες μου; Οι ματαιώσεις μου; Τι κάνω; Τι συμπεριφορές προβάλλω; Πώς διαχειρίζομαι τα συναισθήματά μου; Τι προσδοκίες, φόβους, αδυναμίες, ανασφάλειες, ικανότητες έχω; Όλα αυτά με φαντασία, χιούμορ, αυτοσαρκασμό, συγκίνηση και οπωσδήποτε με την ειλικρίνεια που μου επιτρέπει η αποδοχή των άλλων και η ασφάλεια της ομάδας.

Ο Στέλιος Βγαγκές υπηρετεί στο 15ο Δημοτικό Σχολείο Καλλιθέας. Είναι Ιδρυτικό μέλος του Εργαστηρίου Πολιτιστικής Εκπαίδευσης «Σχολείο Παιχνιδιού» όπου διδάσκει Θεατρικό Παιχνίδι-Παιδαγωγική Θεάτρου σε παιδιά και ενήλικες. Συμμετείχε ως επιμορφωτής Θ.Π. και βασικός συνεργάτης του Λ. Κουρετζή στο πρόγραμμα «Μελίνα Τέχνη και Πολιτισμός στην εκπαίδευση» (του Υπ. Παιδείας) και είχε τον βασικό συντονισμό των κλιμακίων Θ.Π. που επισκέφθηκαν τα 83 πιλοτικά σχολεία του προγράμματος. Συμμετείχε επίσης στο σχεδιασμό διαπολιτισμικού εκπαιδευτικού προγράμματος που βασιζόταν σε παραμύθια Κουρδικού και Τσιγγάνικου πληθυσμού. Έχει διδάξει: στα ΠΕΚ (Υπ. Παιδείας), ΙΔΕΚΕ, Θ. Ημέρας με θέμα: «Το Θ.Π. στην εκπαιδευτική διαδικασία». Υπήρξε και συνεχίζει να είναι εισηγητής σε ημερίδες σχολικών Συμβούλων της χώρας καθώς και φορέων, συλλόγων και οργανισμών. Συμμετέχει ως επιμορφωτής σε σεμινάρια εκπαιδευτικών με την ιδιότητα του εξωτερικού συνεργάτη του Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Έχει συγγραφικό έργο σε εκπαιδευτικά βιβλία και περιοδικά. Είναι μέλος του Πανελληνίου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση και συμμετέχει ως εισηγητής και εμψυχωτής Θ.Π. σε συνέδρια και σεμινάριά. Το σχολ.έτος 2010-2011, σε συνεργασία με τον Οργανισμό Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών (ΟΕΠΕΚ) συμμετείχε στην βασική ομάδα σχεδιασμού και συντονισμού του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και δια βίου μάθηση», που αφορούσε στην επιμόρφωση των Εκπαιδευτικών Αισθητικής Αγωγής στα Δημοτικά Σχολεία με ενιαίο αναμορφωμένο πρόγραμμα. Είναι εξωτερικός επιστημονικός συνεργάτης του Καποδιστριακού Πανεπιστημίου (ΕΚΠΑ)


 

Print