2018 Θεατρική Καλοκαιρινή Κατασκήνωση - Πήλιο

17η ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗ ΚΑΤΑΣΚΗΝΩΣΗ "ΠΗΛΙΟ 2018"
"Μετατοπίσεις"

26 Αυγούστου έως 1 Σεπτεμβρίου 2018,
ΑΓ. ΙΩΑΝΝΗΣ, ΠΗΛΙΟ
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΔΙΚΤΥΟ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Κύρια Εργαστήρια  "Πήλιο 2018"

Παρακάτω μπορείτε να δείτε τα Κύρια Εργαστήρια  που γίνονται τα πρωινά , "παραλληλα" (σε ίδια χρονική ζώνη) σε διάφορους υπαίθριους χώρους
Κάθε συμμετέχων/συμμετέχουσα δηλώνει συμμετετοχή σε ένα μονο "κύριο Εργαστήριο" το οποίο παρακολουθεί σε όλη τη διάρκεια της Κατασκήνωσης.
Όσοι έχουν ήδη πληρώσει τουλάχιστον το 50% της συμμετοχής τους και έχουν ολοκληρώσει τη διαδικασία εγγραφής στη Κατασκήνωση (βλ Κόστος-Εγγραφές) μπορούν να επιλέξουν Κύριο Εργαστήριο παρακάτω 
Τα Εργαστήρια έχουν περιορισμένο αριθμό θέσεων θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας.

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 26/11/2016 9:30 πμ - 12:30 μμ Export event
Τεχνικές θεάτρου για θέματα ανθρωπίνων δικαιωμάτων και προσφύγων

Τεχνικές θεάτρου για θέματα ανθρωπίνων δικαιωμάτων και προσφύγων

Αθήνα, 26/11/2016, Σεμινάρια για εκπαιδευτικούς (Σ4), Μαρίνος Παρασκευόπουλος, Μαριλένα Μπεκρή

«Τεχνικές θεάτρου και βιωματικής μάθησης στα ανθρώπινα δικαιώματα και τους πρόσφυγες»

“εγώ – εσύ – εμείς …μαζί” - Απόπειρες προσέγγισης του «Άλλου»  

 

2008_11_27Afisa-pagkosmia-i

Παγκόσμια Ημέρα Θεάτρου στην Εκπαίδευση 2016

«Μπροστά στις νέες προκλήσεις 2016»
Θέατρο - Εκπαίδευση - Κοινωνική Παρέμβαση

ΗΜΕΡΙΔΑ ΑΘΗΝΑΣ 26 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2016

Αθήνα, 26/11/2016
Διάρκεια:
 4 ώρες.
Δωρεάν για περιορισμένο αριθμό εκπαιδευτικών

Εμψυχωτές: Μαρίνος Παρασκευόπουλος, Μαριλένα Μπεκρή

ΣΥΝΟΛΟ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΩΝ: 17

Σύντομη περιγραφή: Μαρίνος Παρασκευόπουλος, παιδαγωγός-εμψυχωτής Θ.Π, Μαριλένα Μπεκρή, ψυχολόγος- εμψυχώτρια Θ.Π
Το εργαστήριο αυτό θεατρικού παιχνιδιού υλοποιείται σε μαθητές νηπιαγωγείου και δημοτικού με βασικούς στόχους οι μαθητές να διευρύνουν τους κώδικες επικοινωνίας τους, να παίξουν, να εκφραστούν και να ψυχαγωγηθούν με το θεατρικό παιχνίδι, να προβληματιστούν, να διαδράσουν και να πάρουν θέση σε θέματα «μετανάστευσης», να παρουσιάσουν τις δικές τους «ιστορίες» με τη μορφή σκηνικών δρώμενων που θα προκύψουν από την προσπάθεια να συντονιστούν περισσότερα “εγώ” από κοινού να φέρουν ένα αποτέλεσμα μέσω μιας διαδικασίας σύνθεσης που εξελίσσεται στο “εμείς”. Το εργαστήριο διαπραγματεύεται θέματα ενότητας, επικοινωνίας, αποδοχής όπου το θέμα δίνεται συμβολικά. Έτσι επιλέγουμε το Ουράνιο Τόξο ως ένα φαινόμενο αρμονικής σύνθεσης των χρωμάτων που «αγκαλιάζει» το τοπίο μετά την βροχή. Αρχικά, στήνουμε ένα μύθο για τις «χώρες» των χρωμάτων. Το παιχνίδι ξεκινά με αυτοσχεδιασμό από τους θεατροπαιδαγωγούς. Εμφανίζονται τα τρία βασικά χρώματα και είναι βυθισμένα στο «εγώ» τους αφού το καθένα θεωρεί τον εαυτό του σπουδαιότερο από τους άλλους. Η δράση εξελίσσεται καθώς τυχαία συγκρούονται και από αυτή την «επαφή» τους προκύπτουν κάθε φορά νέα χρώματα (τα συμπληρωματικά τους). Καταλαβαίνουν τότε ότι δεν υπάρχει μόνο το «Εγώ». Το παιχνίδι αρχίζει …Το εργαστήριο σχεδιάστηκε από τη Μαντώ Κουρετζή και το Στέλιο Βγαγκέ.

H  Μαριλένα Μπεκρή είναι ψυχολόγος - εμψυχώτρια Θεατρικού Παιχνιδιού. Απόφοιτη του Προγράμματος Ψυχολογίας του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Έχοντας παρακολουθήσει σεμινάρια που αφορούν στην ψυχοσυναισθηματική ανάπτυξη των παιδιών προσχολικής και σχολικής ηλικίας, αποφάσισε να εκπαιδευτεί στην αξιολόγηση και υποστήριξη μαθητών με μαθησιακές δυσκολίες. Επίσης, έχει ολοκληρώσει τις σπουδές της στο Θεατρικό Παιχνίδι και Παιδαγωγική Θεάτρου στο εργαστήρι πολιτιστικής εκπαίδευσης «Σχολείο Παιχνιδιού», με το οποίο συνεργάζεται επαγγελματικά τα τελευταία χρόνια ως βασική εμψυχώτρια, στα εκπαιδευτικά προγράμματα για σχολεία και στα εργαστήρια παιδιών και εφήβων. Από το 2012 συντονίζει ομάδες παιδιών, σε ηλικιακές ομάδες από 3 ετών – 17 ετών, μέσα από το θεατρικό παιχνίδι. Συνεργάζεται με το δημόσιο ΙΕΚ Γαλατσίου, διδάσκοντας εκεί θεατρικό παιχνίδι στην ειδικότητα «Βρεφονηπιοκόμων» και είναι επόπτρια καθηγήτρια σε παιδικούς σταθμούς της Αθήνας, στα πλαίσια της πρακτικής άσκησης των φοιτητριών.  

Ο Μαρίνος Παρασκευόπουλος είναι τελειόφοιτος του τμήματος οικονομικών επιστημών του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών. Απόφοιτος του εργαστηρίου σωματικού θεάτρου και μιμικής «Πλέυσις».  Εργάστηκε για δέκα χρόνια στην εταιρεία παραγωγής πολιτιστικών και καλλιτεχνικών εκδηλώσεων PRO4. To 2013 ολοκλήρωσε το τριετές πρόγραμμα σπουδών του Εργαστηρίου Θεατρικού Παιχνιδιού-Παιδαγωγικής Θεάτρου του «Σχολείου Παιχνιδιού». Από τότε είναι ένας από τους μόνιμους και βασικούς συνεργάτες του. Συμμετέχει στον σχεδιασμό και στην υλοποίηση εκπαιδευτικών προγραμμάτων για σχολικές ομάδες και για εργαστήρια παιδιών. Την διετία 2013-2014 συνεργάστηκε με την Ορνιθολογική Εταιρεία για την υλοποίηση περιβαλλοντικών εκπαιδευτικών προγραμμάτων στο Πάρκο περιβαλλοντικής ευαισθητοποίησης «Α. Τρίτσης». Συνεργάζεται συστηματικά με παιδικούς σταθμούς και άλλους δημόσιους και ιδιωτικούς φορείς ως εμψυχωτής θεατρικού παιχνιδιού.  

Οργάνωση: Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση σε συνεργασία με την Ύπατη Αρμοστεία ΟΗΕ για τους πρόσφυγες.

Γραμματεία/Πληρ. 2106541600 / humanrights@theatroedu.gr / www.TheatroEdu.gr

Στο πλαίσιο του προγράμματος "κι αν ήσουν εσύ;" που υλοποιεί το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση, σε συνεργασία με την Ύπατη Αρμοστεία ΟΗΕ για τους πρόσφυγες.

Print