2018 Θεατρική Καλοκαιρινή Κατασκήνωση - Πήλιο

17η ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗ ΚΑΤΑΣΚΗΝΩΣΗ "ΠΗΛΙΟ 2018"
"Μετατοπίσεις"

26 Αυγούστου έως 1 Σεπτεμβρίου 2018,
ΑΓ. ΙΩΑΝΝΗΣ, ΠΗΛΙΟ
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΔΙΚΤΥΟ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Κύρια Εργαστήρια  "Πήλιο 2018"

Παρακάτω μπορείτε να δείτε τα Κύρια Εργαστήρια  που γίνονται τα πρωινά , "παραλληλα" (σε ίδια χρονική ζώνη) σε διάφορους υπαίθριους χώρους
Κάθε συμμετέχων/συμμετέχουσα δηλώνει συμμετετοχή σε ένα μονο "κύριο Εργαστήριο" το οποίο παρακολουθεί σε όλη τη διάρκεια της Κατασκήνωσης.
Όσοι έχουν ήδη πληρώσει τουλάχιστον το 50% της συμμετοχής τους και έχουν ολοκληρώσει τη διαδικασία εγγραφής στη Κατασκήνωση (βλ Κόστος-Εγγραφές) μπορούν να επιλέξουν Κύριο Εργαστήριο παρακάτω 
Τα Εργαστήρια έχουν περιορισμένο αριθμό θέσεων θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας.

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 30/11/2013 9:30 πμ - 12:00 μμ Export event
Θέατρο και Διαχείριση Συγκρούσεων

Θέατρο και Διαχείριση Συγκρούσεων

Αθήνα, 30/11/2013, Εργαστήρια για εκπαιδευτικούς, Μυρτώ Πίγκου-Ρεπούση

ΗΜΕΡΙΔΑ-ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ
ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ 2013 & 15χρόνια Δίκτυο! (1998-2013)
ΑΘΗΝΑ, 30 Νοεμβρίου 2013

Στο 2ο Πειραματικό Γυμνάσιο Αθήνας, Οδ. Τσόχα, ΜΕΤΡΟ "Αμπελόκηποι"
Οργάνωση: Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση - Γραφείο Αθήνας

"Εκπαίδευση & Θέατρο: αντιρατσιστική εκπαίδευση, σχολικός εκφοβισμός, εκπαίδευση στα ανθρώπινα δικαιώματα"
 είσοδος ελεύθερη

Βιωματικά Εργαστήριαπαρουσίαση Εκπαιδευτικού ΥλικούΣυζητήσεις, Θεατρική Παράσταση.
Έκθεση Εκπαιδευτικού Υλικού φορέων. 
Έκθεση υλικού Θεατρικών Ομάδων

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ 3: «Θέατρο και Διαχείριση Συγκρούσεων»

Μυρτώ Πίγκου-Ρεπούση, Θεατρολόγος – Θεατροπαιδαγωγός (Δρ. Εκπαιδευτικού Θεάτρου – Πανεπιστήμιο Warwick)

Σάββατο: 09:30-12:00

Σύντομη περιγραφή: Το συγκεκριμένο θεατρικό εργαστήριο στοχεύει στην εξερεύνηση του ζητήματος της σύγκρουσης ανάμεσα σε κοινωνικές ομάδες που διαφέρουν ως προς την εθνική, την πολιτισμική ή πολιτική τους ταυτότητα. Βασικός σκοπός είναι να δώσει τη δυνατότητα στους νέους ανθρώπους να εξερευνήσουν, να αποκωδικοποιήσουν και να σκεφτούν κριτικά για το θέμα της σύγκρουσης έτσι όπως εκφράζεται και καθορίζει το δημόσιο βίο.  Στόχος, επίσης, είναι να αποτελέσει μία θεατροπαιδαγωγική πρόταση για τους εκπαιδευτικούς προκειμένου να προσεγγίσουν στις τάξεις τους το συγκεκριμένο ζήτημα. Σε αυτό το πλαίσιο, οπτικό και ακουστικό υλικό (φωτογραφίες, τίτλοι εφημερίδων, video και μαρτυρίες) θα συγκροτήσουν το σημείο εκκίνησης του εργαστηρίου και θα λειτουργήσουν σαν αφορμές για διάλογο και δημιουργία αναπαραστάσεων από τους συμμετέχοντες. Μία σειρά θεατροπαιδαγωγικών συμβάσεων θα αποτελέσουν τόσο τα μέσα εξερεύνησης του αρχικού υλικού καθώς και τα εργαλεία για τη δημιουργία νέων αφηγήσεων και εικόνων από την πλευρά της ομάδας.

 

Print