18η Θεατρική Καλοκαιρινή Κατασκήνωση - Πήλιο 2019
 «Ιστορίες εν δράσει»

Αγ. Ιωάννης Πηλίου 25-31/8/2019
Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση


 

Κύρια Εργαστήρια

Τα Κύρια Εργαστήρια γίνονται κάθε πρωί σε διάφορους υπαίθριους χώρους της Κατασκήνωσης.
Οι συμμετέχοντες δηλώνουν και παρακολουθούν 1 "Κύριο Εργαστήριο" σε όλη τη διάρκεια της Κατασκήνωσης
(Περισσότερα αυτοτελή "συμπληρωματικά εργαστήρια" προσφέρονται τα απογεύματα )

Η συμμετοχή στην Κατασκήνωση γίνεται μέσω της κράτησης θέσης σε ένα από τα Κύρια Εργαστήρια.
Για την κράτηση θα χρειαστεί α) Δημιουργία Λογαριασμού χρήστη στον ιστοχώρο και β) Κάρτα για την πληρωμή 
ΔΕΙΤΕ ΚΟΣΤΟΣ-ΟΡΟΥΣ-ΟΔΗΓΙΕΣ ΕΓΓΡΑΦΗΣ και ΕΔΩ

«Περί Ελευθερίας» προσωπική ενδυνάμωση μέσα από τεχνικές θεάτρου επινόησης (devising theatre)

«Περί Ελευθερίας» προσωπική ενδυνάμωση μέσα από τεχνικές θεάτρου επινόησης (devising theatre)

Πήλιο 25-31/8/2019, Εργαστήριο για ενήλικες, Sanja Krsmanović-Tasić

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 25/8/2019 5:00 μμ - 31/8/2019 3:00 μμ Export event

Για να δηλώσετε συμμετοχή στη συγκεκριμένη δράση πρέπει πρώτα να έχετε λογαριασμό στον ιστοχώρο μας. ΣΥΝΔΕΣΗ ΕΔΩ ή ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ ΕΔΩ.

«ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗ ΚΑΤΑΣΚΗΝΩΣΗ ΠΗΛΙΟ 2019»

 Άγιος Ιωάννης Πηλίου, 25-30 Αυγούστου 2019

ΚΥΡΙΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ

 «Περί Ελευθερίας»
προσωπική ενδυνάμωση μέσα από τεχνικές θεάτρου επινόησης (devising
theatre)

Sanja Krsmanović-Tasić, σκηνοθέτης, χορογράφος, ηθοποιός, δασκάλα χορού και θεάτρου/δράματος.

Γλώσσα: Αγγλικά

Υπάρχει μία αυξανόμενη παθητικότητα μεταξύ των νέων ανδρών και γυναικών στον κόσμο σήμερα. Φαίνεται  ότι αδυνατούν  να αντιδράσουν στα προβλήματα και τις αδικίες  που αντιμετωπίζουν στην καθημερινότητά τους, ενώ παράλληλα δεν ασκούν επαρκώς το δικαίωμά τους στην ελευθερία του λόγου με αποτέλεσμα να μην μπορούν να διεκδικήσουν τη θέση τους ως ισότιμοι φορείς κοινωνικής αλλαγής.

Μέσα, όμως, από εν εξελίξει διαδικασίες και τεχνικές του θεάτρου της επινόησης,  οδηγούμαστε σε μια προσωπική αλλαγή, δοκιμάζοντας τον εαυτό μας με νέα επίπεδα σωματικών και πνευματικών τεχνικών.

Το εργαστήριο αυτό θα ακολουθήσει τα παρακάτω στάδια/φάσεις:

  • προσδιορισμός τόσο του προσωπικού όσο και του κοινωνικού ζητήματος, προβλήματος ή θέματος για κάθε συμμετέχοντα,
  • έρευνα του θέματος και εύρεση σχετικού υλικού και κειμένων
  • αξιοποίηση τεχνικών σωματικού θεάτρου, θεάτρου της επινόησης και χορού
  • αξιοποίηση φωνητικών ασκήσεων και τραγουδιών στη δημιουργία ηχητικών συνθέσεων/τοπίων
  • αξιοποίηση τεχνικών δημιουργικής γραφής και δημιουργία μικρών σκηνών
  • συρραφή των ατομικών και ομαδικών μικρών σκηνών σε μία μεγαλύτερη παρουσίαση- ομαδικό δρώμενο

Κάθε συνάντηση του εργαστηρίου θα ξεκινάει με σωματική  και φωνητική προθέρμανση και εκπαίδευση, με βάση την πλούσια εμπειρία και τεχνογνωσία της εμψυχώτριας του εργαστηρίου στις παραδόσεις του εργαστηριακού θεάτρου της Ανατολικής Ευρώπης, στις τεχνικές του ιαπωνικού χορού και θεάτρου και στα στοιχεία της βιομηχανικής μεθόδου του Meyerhold.

Η Sanja Krsmanović-Tasić είναι σκηνοθέτης, χορογράφος, ηθοποιός, δασκάλα χορού και θεάτρου/δράματος. Είναι πρόεδρος του Κέντρου για το Θέατρο  στην Εκπαίδευση της Σερβίας CEDEUM και διευθύντρια της Hleb Teatar, μιας ομάδας που βασίζει τη δουλειά της στο θέατρο συνόλου, τη μίξη  χορού και ζωντανής μουσικής, καθώς και τη δημιουργία θεατροπαιδαγωγικών προγραμμάτων. Είναι ιδρυτικό μέλος της ένωσης Association Artistic Utopia και διευθύντρια του θεατρικού φεστιβάλ για παιδιά και νέους Mater Terra. Είναι Πρόεδρος του Γενικού Συμβουλίου του IDEA (Διεθνής Οργανισμός για το Θέατρο/Δράμα στην Εκπαίδευση) και επιπλέον συγγραφέας και παραγωγός πολυάριθμων εκπαιδευτικών προγραμμάτων και καλλιτεχνικών έργων, πολλά από τα οποία εδράζουν στο χώρο της Τέχνης για την Κοινωνική Αλλαγή, συμπεριλαμβανομένης της συνεργασίας με χορευτές και ηθοποιούς με αναπηρία. Έχει αναπτύξει στη διδασκαλία της την έννοια της "οικολογίας της ψυχής" από το 2014. Περιοδεύει με τις παραστάσεις της και διεξάγει εργαστήρια διεθνώς.

 

Οργάνωση: Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση
info@theatroedu.gr / www.TheatroEdu.gr

Print

Number of views (3410)/Σχόλια (0)