ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΔΙΚΤΥΟ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Παγκόσμια Ημέρα Θεάτρου στην Εκπαίδευση 27 Νοεμβρίου 2023

"Μπροστά στις νέες προκλήσεις 2023:
Χωράμε όλες και όλοι; Αναζητώντας μια νέα σχέση με το περιβάλλον και τον δημόσιο χώρο".

το κάλεσμα -πρόσκληση  του ΔΣ του Πανελληνίου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση για εκδηλώσεις 2023

το κάλεσμα-μήνυμα της Προέδρου του IDEA για την Παγκόσμια Ημέρα Θέατρου στην Εκπαίδευση 2023


Από το 2008 ο Διεθνής Οργανισμός για το Θέατρο στην Εκπαίδευση IDEA (International Drama/Theatre & Education Association) έχει ορίσει την 27η Νοεμβρίου ως Παγκόσμια Ημέρα Θεάτρου στην Εκπαίδευση (IDEA Day) και καλεί τα μέλη του αλλά και όλους όσοι εμπλέκονται με το θέατρο, το εκπαιδευτικό δράμα, το θεατρικό παιγνίδι σε οποιαδήποτε διαδικασία τυπικής ή μη τυπικής εκπαίδευσης να το γιορτάζουν με εκδηλώσεις, παραστάσεις, επιμορφωτικές συναντήσεις, παρεμβάσεις σε σχολεία κάθε βαθμίδας κά.. 
Στην Ελλάδα τις κεντρικές εκδηλώσεις συντονίζει και προωθεί το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση (τακτικό μέλος του IDEA και από τους πρωτεργάτες της καθιέρωσης της Παγκόσμιας Ημέρας). Στο "χρήσιμο υλικό" της ιστοσελίδας μας υπάρχουν προτάσεις και ιδέες για αναλογες εκδηλώσεις. 
Στην Ελλάδα η Παγκόσμια Ημέρα Θεάτρου στην Εκπαίδευση-27 Νοεμβρίου είναι από το 2008 η συνέχεια και εξέλιξη της ετήσιας ημερίδας "Μπροστά στις Νέες Προκλήσεις" που από το 1999  οργάνωνε το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση κάθε Φθινόπωρο καθώς και της "Ημέρας για το Θέατρο στην Εκπαίδευση" που γίορταζε στις 28/3 από το 2005 μέχρι και το 2007.

Μπροστά στις νέες προκλήσεις 2023: «Χωράμε όλες και όλοι;
Αναζητώντας μια νέα σχέση με το περιβάλλον και τον δημόσιο χώρο»

Από το 2008 ο Διεθνής Οργανισμός για το Θέατρο στην Εκπαίδευση IDEA (International Drama/Theatre & Education Association) έχει ορίσει την 27η Νοεμβρίου ως Παγκόσμια Ημέρα Θεάτρου στην Εκπαίδευση (IDEA Day) και κάθε χρόνο καλεί τα μέλη του και όλους όσοι εμπλέκονται με το θέατρο, το Εκπαιδευτικό Δράμα, το θεατρικό παιχνίδι, σε οποιαδήποτε διαδικασία τυπικής ή μη τυπικής εκπαίδευσης, να τη γιορτάζουν με εκδηλώσεις, παραστάσεις, επιμορφωτικές συναντήσεις, παρεμβάσεις σε σχολεία κ.ά. 

Το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση, τακτικό μέλος του IDEA, συντονίζει στην Ελλάδα τις εκδηλώσεις και τις δράσεις αυτές, ενώ παράλληλα μέλη και συνεργάτες του στην Εκπαίδευση  οργανώνουν σε διάφορες πόλεις και με ελεύθερη είσοδο βιωματικά εργαστήρια, συζητήσεις, ημερίδες, δρώμενα καθώς και δραστηριότητες με παιδιά και νέους. 

Ο τίτλος της φετινής διοργάνωσης παραπέμπει ευθέως στην έννοια  του Δημόσιου χώρου, που επιλέξαμε να διερευνήσουμε  μέσω των τεχνών, θεωρώντας την  επίκαιρη, πλούσια σε περιεχόμενο και νοηματοδοτήσεις, πολυπρισματική και ικανή να καλύψει ένα ευρύτατο πεδίο κοινωνικών ζητημάτων:  Από τις  συνεχείς διώξεις και εκτοπίσεις εκατομμυρίων ανθρώπων, όπως οι κάτοικοι της Γάζας, που αποστερούνται το δικαίωμά τους  σε “γη και ελευθερία” ως την εμπορευματοποίηση των δημόσιων αγαθών  και την ασφυκτική περιβαλλοντικά και πολιτισμικά ατμόσφαιρα των μεγαλουπόλεων.  

Ο «Δημόσιος χώρος» ...διαβάστε τη συνέχεια ΕΔΩ
 


 


ΑΘΗΝΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
ΠΑΤΡΑ ΚΕΡΚΥΡΑ
ΙΩΑΝΝΙΝΑ 

ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ

Στο ΕΚΠΑ/Τμήμα Θεατρικών Σπουδών

 



 

 

Παγκόσμια Ημέρα Θεάτρου στην Εκπαίδευση 2023

ΑΤΤΙΚΗ - Παγκόσμια Ημέρα Θεάτρου στην Εκπαίδευση 2023

ΑΤΤΙΚΗ - Παγκόσμια Ημέρα Θεάτρου στην Εκπαίδευση 2023

Πάρνηθα, 2-3/12/2023, ΔιΗμερίδα

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 2/12/2023 4:00 μμ - 3/12/2023 3:00 μμ Export event


Πρόσκληση για τον Εορτασμό της Παγκόσμιας Ημέρας Θεάτρου στην Εκπαίδευση 2023

«Μπροστά στις νέες προκλήσεις 2023:
 
«Χωράμε όλες και όλοι; Αναζητώντας μια νέα σχέση με το περιβάλλον και τον δημόσιο χώρο»

ΑΤΤΙΚΗ 2-3 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2023 

στο Καταφύγιο Πάρνηθας  "Μπάφι"
Σάββατο 2 και Κυριακή 3 Δεκεμβρίου 2023
ώρες: 
Σάββατο 17:30-20:30, Κυριακή 10:30-15:30

 

ΔιΗΜΕΡΙΔΑ
Εργαστήρια - Προβολές - Ανοιχτές συζητήσεις

Όλες οι δράσεις προσφέρονται ελεύθερα, χωρίς κόστος για τους/τις συμμετέχοντες/ουσες.

Από το 2008 ο Διεθνής Οργανισμός για το Θέατρο στην Εκπαίδευση IDEA (International Drama/Theatre & Education Association) έχει ορίσει την 27η Νοεμβρίου ως Παγκόσμια Ημέρα Θεάτρου στην Εκπαίδευση (IDEA Day) και κάθε χρόνο καλεί τα μέλη του και όλους όσοι εμπλέκονται με το θέατρο, το Εκπαιδευτικό Δράμα, το θεατρικό παιχνίδι, σε οποιαδήποτε διαδικασία τυπικής ή μη τυπικής εκπαίδευσης, να τη γιορτάζουν με εκδηλώσεις, παραστάσεις, επιμορφωτικές συναντήσεις, παρεμβάσεις σε σχολεία κ.ά. 

Το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση, τακτικό μέλος του IDEA, συντονίζει στην Ελλάδα τις εκδηλώσεις και τις δράσεις αυτές, ενώ παράλληλα μέλη και συνεργάτες του στην Εκπαίδευση  οργανώνουν σε διάφορες πόλεις και με ελεύθερη είσοδο βιωματικά εργαστήρια, συζητήσεις, ημερίδες, δρώμενα καθώς και δραστηριότητες με παιδιά και νέους. 

Ο τίτλος της φετινής διοργάνωσης παραπέμπει ευθέως στην έννοια  του Δημόσιου χώρου, που επιλέξαμε να διερευνήσουμε μέσω των τεχνών, θεωρώντας την  επίκαιρη, πλούσια σε περιεχόμενο και νοηματοδοτήσεις, πολυπρισματική και ικανή να καλύψει ένα ευρύτατο πεδίο κοινωνικών ζητημάτων: Από τις συνεχείς διώξεις και εκτοπίσεις εκατομμυρίων ανθρώπων, όπως οι κάτοικοι της Γάζας, που αποστερούνται το δικαίωμά τους σε “γη και ελευθερία” ως την εμπορευματοποίηση των δημόσιων αγαθών και την ασφυκτική περιβαλλοντικά και πολιτισμικά ατμόσφαιρα των μεγαλουπόλεων.

Ο «Δημόσιος χώρος» λογισμένος ως τόπος που έχει κοινόχρηστο χαρακτήρα (αστικός/δομημένος ή φυσικός) και ως το πλαίσιο που επιτρέπει και θρέφει τη συνάντηση και την αλληλεπίδραση λειτουργώντας ως αντίδοτο στην «κοινωνική μοναξιά», μπορεί να αποτελέσει μια θεματική «ομπρέλα» ώστε να προσεγγίσουμε μέσα από το θέατρο, τις άλλες παραστατικές και τις εικαστικές τέχνες σημαντικές παραμέτρους όπως:    Δημόσιος χώρος και ιστορία/ συλλογική μνήμη και μνημείο. Δημόσιος χώρος και έμφυλες αντανακλάσεις. Δημόσιος χώρος και προσβασιμότητα. Δημόσιος χώρος και αναβάθμιση του πολιτιστικού τοπίου. Το σχολείο ως δημόσιος χώρος των υποκειμένων της σχολικής κοινότητας αλλά και της ευρύτερης κοινότητας. Δημόσιος χώρος και δημόσιος λόγος κ.ά.

Η συντονιστική επιτροπή του Γραφείου Αττικής διοργανώνει διήμερη συνάντηση στην Πάρνηθα εστιάζοντας στο περιβάλλον ως δημόσιο χώρο. Σε αυτό το πλαίσιο αναπτύσσουμε θεματικά το πώς και με ποιους τρόπους η τέχνη ανοίγει διάλογο με το φυσικό περιβάλλον, ανταποκρίνεται στην επικαιρότητα, αφουγκράζεται τις ανάγκες μιας βιώσιμης κοινωνίας με σκοπό να ενισχυθεί η σχέση φύσης και κοινωνίας και κατ’ επέκταση η περιβαλλοντική βιωσιμότητα. Η δράση περιλαμβάνει βιωματικά  εργαστήρια Land Art και performance, προβολή ντοκιμαντέρ, αφήγηση παραμυθιών, συλλογική κουζίνα, διανυκτέρευση και ολομέλεια.

 

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

Σάββατο 2 Δεκεμβρίου 2023

16:00-17:00       Προσέλευση

17:30-19:30       Προβολή ταινίας «Βόρεια Εύβοια - Το Σχέδιο 2ο μέρος. «Πάρτυ Συνεργειών», από τους Νέλλη Ψαρρού και Ιωάννη Λαζάρου και συζήτηση με θέμα: “Πως και με ποιους τρόπους η τέχνη ανταποκρίνεται στην επικαιρότητα;”

19:30-20:00       Διάλειμμα

20:30-21:30       Δείπνο*

21:30-22:30       Αφήγηση παραμυθιών στη φωτιά

*Με φαγητό/σνακ που καθένας/καθεμιά θα έχει φροντίσει να έχει μαζί του/της.

 

Κυριακή 3 Δεκεμβρίου 2023

10:30-11:00       Προσέλευση - Εγγραφές (καφές)

11:00-14:00       Εργαστήρια (με διάλειμμα για καφέ - κουλουράκια)

14:00-15:30       Γεύμα*, ολομέλεια

*Με φαγητό/σνακ που καθένας/καθεμιά θα έχει φροντίσει να έχει μαζί του/της.

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ 1:
 
Εργαστήριο Land Art & Performance ‘’Land really is the best art”, Andy Warhol
Εμψύχωση:
  Φώτης Κολοκυθάς, Pirro Carridha, Νικολέττα Δημοπούλου, Δήμητρα Σκέμπη

H φύση εμπεριέχει όλα τα στοιχεία που αξιοποιούν οι εικαστικές τέχνες. Παρατηρώντας ένα τοπίο ανακαλύπτουμε χώρους, χρωματικές παλέτες, γλυπτικές φόρμες, σκιές με γεωμετρικά σχήματα, άξονες και αναλογίες. Χρησιμοποιούμε την περιπλάνηση και την αλληλεπίδραση με το φυσικό τοπίο για να εστιάσουμε στην βιώσιμη συνύπαρξη ανθρώπου και φύσης αλλά και στη σχέση έργου τέχνης και χώρου. Χρησιμοποιώντας υλικά που τα δάσος μας προσφέρει, πειραματιζόμαστε με τεχνικές και κατασκευάζουμε έργα που “συνομιλούν” άμεσα με το περιβάλλον τους και γεννούν ερωτήματα σχετικά με την βιωσιμότητα, το περιβάλλον ως δημόσιο χώρο και τον ρόλο μας σε αυτό.

Αυτή τη φορά ξεκινάμε από μέσα μας, από τις φυσικές διαδικασίες του σώματος, των οργάνων μας, των μυών, των συνδέσεών τους. Ως ένα μικρό κομμάτι της φύσης μπορούμε μόνο να υποθέσουμε σημεία ένωσης και διαχωρισμού. Το σώμα ταυτόχρονα σε ακινησία και σε φυσική ροή. Τι συμβαίνει σε ένα φυσικό σώμα βρισκόμενο στο μέρος που το δημιούργησε; Συνδεόμαστε με κομμάτια της φύσης που απαντώνται μέσα μας, στην ηρεμία μας, την εγρήγορση, την πίεση και άλλες συνθήκες.

Το εργαστήριο  απευθύνεται σε: εκπαιδευτικούς, εμψυχωτές/τριες ομάδων, φοιτητές/τριες, καλλιτέχνες/ιδες, (ηθοποιούς, εικαστικούς, χορευτές, media artists, μουσικούς κ.ά.).

Το εργαστήριο είναι βιωματικό, συμμετοχικό, έχει τη μορφή θεατρικού εργαστηρίου και περιλαμβάνει ασκήσεις, παιχνίδια ρόλων, αυτοσχεδιασμούς και άλλες δραστηριότητες με σωματική επαφή και κινήσεις στο χώρο. Οι συμμετέχοντες/συμμετέχουσες είναι απαραίτητο να φορούν άνετα ρούχα και παπούτσια για κίνηση στο χώρο (και στο έδαφος) και να φέρουν μαζί τους ... κέφι και όρεξη για πειραματισμούς!

Διάρκεια: 3 ώρες 

Αριθμός συμμετεχόντων: 30

 

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ 2:
 "Τα ίχνη που αφήνουμε, παντοτινά θα μαρτυρούν τι άνθρωποι υπήρξαμε"
Εμψύχωση:
Οι παιδαγωγοί της «Παρέας του δάσους»: Κωνσταντίνα Τσιβγά, Μαρία Μπλιάτκα και η θεατροπαιδαγωγός-παιδαγωγός φύσης Μαρία Μάρη από “Το Σπορείο”

Το εργαστήριο εμπνέεται από τον φυσικό κόσμο και μέσω του θεατρικού παιχνιδιού, της εξερεύνησης και της ενεργοποίησης των αισθήσεων, ερευνά τη σχέση μας με τον δημόσιο φυσικό χώρο που μας περιβάλλει και στοχεύει στην ευαισθητόποιησή μας γύρω από τα ίχνη που αφήνουμε σ'αυτόν. 

Διάρκεια: 2,5 ώρες

Το εργαστήριο απευθύνεται σε παιδιά μεικτής ηλικίας και ενήλικες
Το εργαστήριο είναι βιωματικό, συμμετοχικό, έχει τη μορφή θεατρικού εργαστηρίου και περιλαμβάνει ασκήσεις, παιχνίδια ρόλων, αυτοσχεδιασμούς και άλλες δραστηριότητες με σωματική επαφή και κινήσεις στο χώρο. Οι συμμετέχοντες/συμμετέχουσες είναι απαραίτητο να φορούν άνετα ρούχα και παπούτσια για κίνηση στο χώρο (και στο έδαφος) και να φέρουν μαζί τους ... κέφι και όρεξη για πειραματισμούς!


Δηλώσεις συμμετοχής: Μπορείτε να δηλώσετε συμμετοχή στις δράσεις του Σαββάτου ή της Κυριακής ή και των δύο ημερών. Φόρμα εγγραφής εδώ.

Όλες οι δράσεις προσφέρονται ελεύθερα, χωρίς κόστος για τους/τις συμμετέχοντες/ουσες.


Πληροφορίες για διατροφή και διαμονή:  

Σάββατο-Διατροφή: Οι ενδιαφερόμενοι και οι ενδιαφερόμενες που θέλουν να  παρευρεθούν από το Σάββατο καλούνται να φέρουν κάποιο φαγητό/σνακ της αρεσκείας τους για το δείπνο.

Διαμονή: Οι συμμετέχοντες/ουσες μπορούν να επικοινωνήσουν με το Καταφύγιο Μπάφι για τη διανυκτέρευσή τους. Προσοχή, οι θέσεις είναι περιορισμένες.

Κυριακή- Διατροφή: Οι συμμετέχοντες/ουσες καλούνται να φέρουν κάποιο φαγητό/σνακ της αρεσκείας τους για το γεύμα. Σνακ, κουλουράκια και  καφές είναι προσφορά του Δικτύου.

Προτείνουμε να έχουμε καθένας/καθεμιά μαζί μας επαναχρησιμοποιούμενα πιάτα και ποτήρια για να προστατεύσουμε το περιβάλλον.

Στο καταφύγιο λειτουργεί και εστιατόριο.

 

Πληροφορίες δρομολογίων: ΚΤΕΛ Αττικής ιστοσελίδα, τηλέφωνα 210 5235696

 

Διοργάνωση: Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση - Συντονιστική Επιτροπή Γραφείου Αττικής

Πληροφορίες: info@theatroedu.gr, τηλ. 2106541600


Βιογραφικά σημειώματα                                                                                                                 

Η Νικολέττα Δημοπούλου είναι εμψυχώτρια εφαρμοσμένου θεάτρου, θεάτρου της επινόησης και περφόρμερ.  Είναι κάτοχος προπτυχιακού και μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών από το Τμήμα Θεάτρου του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης (2010) και του μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών «Διεθνής Έρευνα Παραστατικών Τεχνών» από το Πανεπιστήμιο του Άμστερνταμ και το Πανεπιστήμιο Τεχνών του Βελιγραδίου (2012). Την τελευταία δεκαετία εργάζεται με ομάδες.  Δημιουργεί περιβάλλοντα συμμετοχικού θεάτρου και παραστατικών πρακτικών για ανθρώπους με καθόλου, λίγη ή περισσότερη εμπειρία σε τέτοιου είδους πρακτικές. Σχεδιάζει προγράμματα που ανταποκρίνονται στις ανάγκες των συμμετεχόντων/ουσών και στην ανάπτυξη δεξιοτήτων. Εξερευνεί διαφορετικούς τρόπους βιωματικής μάθησης και αναπαράστασης ούσα κυρίως σε διαπολιτισμικές ομάδες εργασίας, συν-δημιουργώντας περιβάλλοντα αποδοχής, διαγενεακών σχέσεων και κοινωνικής συμπερίληψης. Έχει εργαστεί στο νησί της Λέσβου με ενήλικες και έφηβες γυναίκες και άνδρες πρόσφυγες για την ενίσχυση της ανθεκτικότητας και την ατομική και κοινωνική ενδυνάμωση. Είναι δημιουργός της διαγενεακής παράστασης-εργαστηρίου «Τσάντα για μαξιλάρι. Μια υπόθεση Τραγική» που πραγματεύεται την εφηβεία και τη διαμόρφωση της ταυτότητας μέσα από ήρωες και ηρωίδες της αρχαίας ελληνικής τραγωδίας. Έχει δημιουργήσει την ψηφιακή συμμετοχική περφόρμανς "I didn't mean it!" σχετικά με την αντιμετώπιση της ενδοσυντροφικής κακοποίησης.  Έχει συνεργαστεί με φορείς και οργανώσεις όπως η Αλληλεγγύη Λέσβου, το British Council, το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση, η ActionAid, το Σημείο για τη Μελέτη και την Αντιμετώπισης της Ακροδεξιάς.

Ο Φώτης Κολοκυθάς αποφοίτησε από την Σχολή Καλών Τεχνών της Φλώρινας το 2014 με κατεύθυνση τη ζωγραφική . Φοίτησε στο εργαστήριο του Γιάννη Καστρίτση. Το 2019 ολοκλήρωσε το μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών του Ιονίου Πανεπιστημίου, στο Τμήμα Οπτικοακουστικών Τεχνών, με αντικείμενο σπουδών τις διαδραστικές εγκαταστάσεις και το video art. Έχει λάβει μέρος σε διάφορες εικαστικές εκθέσεις και φεστιβάλ, στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Έχει συνεργαστεί με το ADAF και το Festival Miden με παρουσιάσεις έργων στη Τενερίφη , τη Βαρκελώνη και το Μιλάνο. Από το 2017 εργάζεται ως πιστοποιημένος εκπαιδευτικός ενηλίκων σε τμήματα ΔΙΕΚ.

Ο Pirro Caridha γεννήθηκε το 1989 στο Ελμπασάν της Αλβανίας και μεγάλωσε στην Αθήνα. Αποφοίτησε το 2014 από το Τμήμα Εικαστικών και Εφαρμοσμένων Τεχνών του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας-Σχολή Καλών Τεχνών. Το 2008 αποφοίτησε από το 3ο Τ.Ε.Ε. Σιβιτανιδείος Σχολή - Τομέας Εφαρμοσμένων Τεχνών με ειδικότητα υαλογραφία – ψηφιδογραφία. Από το 2011 έχει στο ενεργητικό του 2 ατομικές εκθέσεις και έχει συμμετάσχει σε αρκετές ομαδικές εκθέσεις στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Η πτυχιακή του εργασία με θέμα «Το μαύρο ως χρώμα» βαθμολογήθηκε με Άριστα και από τους 3 βαθμολογητές. Από το 2016-2018 φιλοξενήθηκε στο “ Κτήριο 1”, project της πινακοθήκης Γιώργος Βογιατζόγλου στην Νέα Ιωνία, Αθήνα. Το 2019 με αφορμή το εικαστικό του έργο έγινε αναφορά σε άρθρο του περιοδικού The ArtGorgeous. Έχει επαγγελματική εμπειρία ως σχεδιαστής και πάνω στην έρευνα και ανάπτυξη σε υλικά και τεχνικές- επεξεργασία και εφαρμογή των υλικών. Το 2017 -2019 ήταν  υπεύθυνος του τμήματος Custom Artwork στην JAM pedals, ενώ από το 2019 έχει αναλάβει υπεύθυνος καλλιτεχνικού τμήματος στην MVS Associates / Κατασκευαστική εταιρία εσωτερικών χώρων για Super Yachts.

Η Κωνσταντίνα Τσιβγά είναι απόφοιτος του ΤΕΕΑΠΗ Πάτρας και του τριετούς Εργαστηρίου Παιδαγωγικής Θεάτρου και Θεατρικού Παιχνιδιού Λάκης Κουρετζής. Έχει παρακολουθήσει σεμινάρια και εκπαιδεύσεις στο Σωματικό Θέατρο, την Ψυχοκινητική, την Μουσικοκινητική καθώς και την Υπαίθρια Εκπαίδευση και την Παιδαγωγική του Δάσους. Τα τελευταία χρόνια ασχολείται επαγγελματικά με εκπαιδευτικά προγράμματα, εργαστήρια και δράσεις προσπαθώντας να συνδυάσει όλα όσα την εμπνέουν - το παιχνίδι, τη φύση και το θέατρο.

Η Μαρία Μπλιάτκα, σπούδασε Ελληνική Φιλολογία. Έχοντας κλείσει αρκετά χρόνια στο πλαίσιο της τυπικής εκπαίδευσης, αποφάσισε να αλλάξει πορεία. Σήμερα, ολοκληρώνει τις σπουδές της στο μεταπτυχιακό πρόγραμμα Δραματικής Τέχνης και Παραστατικών Τεχνών στην Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση, στο τμήμα Καλών Τεχνών του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου. Παράλληλα, η αγάπη της για τη φύση και η πίστη της στη σημασία της μη τυπικής εκπαίδευσης την οδήγησε στη συνεργασία με την Παρέα του δάσους.

Η Μαρία Μάρη είναι απόφοιτη του τμήματος Θεατρικων Σπουδών στην Πάτρα. Εδώ και 3μιση χρόνια βρίσκεται συντροφιά με την Ηλέκτρα και μαθαίνει συνεχώς από αυτή. Έχει καταρτιστεί και εργαστεί ως εμψυχώτρια θεατρικού παιχνιδιού δημιουργώντας και εμψυχώνοντας θεατροπαιδαγωγικά προγράμματα. Παράλληλα έχει παρακολουθήσει πλήθος σεμιναρίων και εκπαιδεύσεων πάνω στο σώμα και την κίνηση και τα τελευταία χρόνια πραγματοποιεί μαθήματα θεατρικής έκφρασης και κίνησης σε παιδιά και ενήλικες. Είναι πιστοποιημένη δασκάλα της μεθόδου συμπεριληπτικού κινητικού αυτοσχεδιασμού, Danceability (Αυστρία) και ασχολείται με εναλλακτικές μορφές εκπαίδευσης με έμφαση στην παιδαγωγική της φύσης. (Δανική κατεύθυνση) Αυτή τη στιγμή εμψυχώνει παιδαγωγικά προγράμματα στη φύση,  κάνοντας ένα όνειρο πραγματικότητα!  Η περιέργεια την έφερε κοντά στο αισθητηριακό παιχνίδι (Messy, Sensory and Clay play, by HeHe) καθώς και το Βody Mind Centering τα οποία αγαπά και χρησιμοποιεί σαν πολύτιμα εργαλεία στη δουλειά της.

Η Νέλλη Ψαρρού σπούδασε πολιτικές επιστήμες στο Πάντειο Πανεπιστήμιο και πραγματοποίησε μάστερ και διδακτορικό στο London School of Economics, το τελευταίο στην θεματική National Identity in the Era of Globalisation με υποτροφία Marie Curie – TMR. Δίδαξε ως λέκτορας με σύμβαση στο Πανεπιστήμιο Ρεθύμνου και στο Ελληνικό Ανοιχτό Πανεπιστήμιο μέχρι το 2008. Έκτοτε έχει ασχοληθεί εκτενώς με την πολιτική και κοινωνική έρευνα και δημοσιογραφία, αρθρογραφώντας σε ιστολόγια και εφημερίδες, κάνοντας ραδιοφωνικές εκπομπές και δημοσιεύοντας στην προσωπική της ιστοσελίδα. Έχει γράψει τρία βιβλία: Εθνική ταυτότητα στην εποχή της παγκοσμιοποίησης (έκδοση Γκοβόστης), Ταξίδι στη Σαμοθράκη: ένα πολιτικό ημερολόγιο (αυτοέκδοση) και 12 χρόνια φυλακή (αυτοέκδοση). Επίσης, έχει δημιουργήσει δύο ντοκιμαντέρ: το Golfland? (για την ανάπτυξη των θερέτρων γκολφ στην Ελλάδα και τον τουρισμό), και το Σταγώνες (για την ιδιωτικοποίηση του νερού στην Ελλάδα). Η πιο πρόσφατη έρευνά της αφορά το θέμα «Υποχρεωτικός Εμβολιασμός: Δίκαιο και Βιοηθική». Όλη η δουλειά της είναι ελεύθερα αναρτημένη στο www.nellypsarrou.com

Ο Ιωάννης Λαζάρου γεννήθηκε στην Αθήνα όπου και τέλειωσε τις εγκύκλιες σπουδές του. Ταξίδεψε στη Ρεν (Γαλλία) όπου σπούδασε ζωγραφική. Ύστερα από ένα διάστημα περιηγήσεων σε χώρες της Ευρώπης συνέχισε με ελεύθερες σπουδές για δύο χρόνια στο Βούπερταλ (Γερμανία) με αντικείμενο «τεχνικές της αναγεννησιακής ζωγραφικής»… Ως δημοσιογράφος, ξεκίνησε γράφοντας βιβλιοκριτικές σε περιφερειακά έντυπα ενώ διετέλεσε μέλος της συντακτικής επιτροπής τοπικής εφημερίδας καθώς και ανταποκριτής μεγάλης επαρχιακής εφημερίδας. Το 2011 δημιούργησε την ιστοσελίδα ειδήσεων και έρευνας plateiaradio με ομώνυμο διαδικτυακό σταθμό ο οποίος έδωσε φωνή σε σημαντικά πρόσωπα του αντιμνημονιακού χώρου, σε συλλογικότητες και κινήματα κατά των πλειστηριασμών, της ιδιωτικοποίησης του νερού, για τα δικαιώματα των στρατιωτών, κ.ά. Με το ψευδώνυμο «Νυχτερινός Τύπος», ως ανεξάρτητος ερευνητής, από το 2014 διεξήγαγε έρευνες σχετικά με την ευγονική, την παγκοσμιοποίηση, την Εταιρία Μονσάντο και γενικότερα την χημική-φαρμακευτική βιομηχανία και την σχέση της με τους ναζί και την ΕΕ. Μετά την υποχώρηση των προδομένων κοινωνικών κινημάτων, το plateiaradio σίγησε. Συμμετείχε στην έρευνα της πολιτικής επιστήμονος και δημοσιογράφου Νέλλης Ψαρρού για τον υποχρεωτικό εμβολιασμό και την βιοηθική. Δημιούργησε ένα ντοκιμαντέρ για την καταγωγή της Ε.Ε. και τελευταία μαζί με την Ν. Ψαρρού, το ντοκιμαντέρ: Το Σχέδιο