Περιοδικό Εκπαίδευση και Θέατρο

Περιοδική επιστημονική έκδοση για την προώθηση του θεάτρου, του εκπαιδευτικού δράματος, του θεατρικού παιχνιδιού και των άλλων παραστατικών τεχνών στην εκπαίδευση

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΓΙΑ ΥΠΟΒΟΛΗ ΑΡΘΡΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΤΕΥΧΟΣ 26 (2025)
Το περιοδικό Εκπαίδευση & Θέατρο δέχεται υποβολές άρθρων για το νέο του τεύχος (26, 2025), μέχρι τις
15 Ιανουαρίου, 2025.
Παρακαλούμε δείτε τις θεματικές, τις στήλες και τις προδιαγραφές υποβολής, συμβουλευτείτε την λίστα κριτηρίων και στη συνέχεια υποβάλετε το κείμενό σας προς κρίση.
Η Συντακτική Επιτροπή είναι στην διάθεσή σας για οποιαδήποτε διευκρίνιση.

Υποβολές άρθρων: https://ejournals.epublishing.ekt.gr/index.php/edth/about/submissions
Κεντρικός σύνδεσμος περιοδικού: https://ejournals.epublishing.ekt.gr/index.php/edth/index

 

 

Ιδρυτής περιοδικού: Νίκος Γκόβας (Υπεύθυνος Έκδοσης 2001-2021)

Υπεύθυνοι Τεύχους 25 (2024) & 26 (2025: Αντώνης Λενακάκης, Νάσια Χολέβα

Συντακτική Επιτροπή: Κατερίνα Αλεξιάδη, Μπέττυ Γιαννούλη, Μαίρη Kαλδή, Αντώνης Λενακάκης, Ηρώ Ποταμούση, Χαρά Τσουκαλά, Νάσια Χολέβα


Επιστημονική-Συμβουλευτική Επιτροπή: Brendon Burns σκηνοθέτης, Λέκτορας, Ινστιτούτο Παραστατικών Τεχνών Λίβερπουλ Ηνωμένο Βασίλειο, Αντώνης Βάος Καθηγητής, Πανεπιστήμιο Πατρών, Kathleen Gallagher Καθηγήτρια, Πανεπιστήμιο Τορόντο Καναδά, Μπέττυ Γιαννούλη Ειδικό Εκπαιδευτικό  Προσωπικό, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Νίκος Γκόβας θεατροπαιδαγωγός,Guido di Palma Καθηγητής, Πανεπιστήμιο Ρώμης "Sapienza” Ιταλία, Χριστίνα Ζώνιου Ειδικό Εκπαιδευτικό  Προσωπικό, Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου, Ulrike Hentschel Ομότιμη Καθηγήτρια, Πανεπιστήμιο Τεχνών Βερολίνου, Γερμανία, Γεωργία (Τζίνα) Καλογήρου Καθηγήτρια, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Άλκηστις Κοντογιάννη Ομότιμη Καθηγήτρια, Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου, Μάριος Κουκουνάρας-Λιάγκης Επίκουρος Καθηγητής, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Αντώνης Λενακάκης Αναπληρωτής Καθηγητής, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, Τηλέμαχος Μουδατσάκις σκηνοθέτης, Ομότιμος Καθηγητής Πανεπιστήμιο Κρήτης, David Pammenter σκηνοθέτης θεάτρου, παιδαγωγός θεάτρου, Ηνωμένο Βασίλειο, Αντιγόνη Παρούση Αναπληρώτρια Καθηγήτρια, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Μυρτώ Πίγκου-Ρεπούση Επίκουρη Καθηγήτρια, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, Tim Prentki  Καθηγητής, Πανεπιστήμιο Γουίντσεστερ Ηνωμένο Βασίλειο, Τάκης Τζαμαργιάς, σκηνοθέτης, Ειδικό Επιστημονικό  Προσωπικό, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Άννα Τσίχλη σκηνοθέτις, Ειδικό Εκπαιδευτικό  Προσωπικό , Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου, Chris Vine  Ακαδημαϊκός Διευθυντής ΜΑ στο Εφαρμοσμένο Θέατρο, Πανεπιστήμιο της Πόλης της Νέας Υόρκης (CUNY), ΗΠΑ, Κλειώ Φανουράκη, σκηνοθέτις, Επίκουρη Καθηγήτρια, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Μαρία Φραγκή, σκηνοθέτις, Ειδικό Εκπαιδευτικό  Προσωπικό, Πανεπιστήμιο Πατρών

Ιδιοκτησία: Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση.
Επικοινωνία-παραγγελίες τευχών: info@theatroedu.gr / 2106541600
Το Τεύχος 1 εκδόθηκε το 2001 στα Ελληνικά. Το Τεύχος 9 (2008) και το Τεύχος 19 (2018) εκδόθηκαν Ελληνικά και Αγγλικά
Από το 2020 (Τεύχος  21) το περιοδικό εκδίδεται Ελληνικά και  Αγγλικά

 ISSN 1109-821X​


 

Στην σελίδα αυτή μπορείτε να δείτε τα περιεχόμενα όλων των τευχών του περιοδικού Εκπαίδευση & Θέατρο. 

Από το 2023 (τ.24), το περιοδικό φιλοξενείται στην πλατφόρμα e-journals του Εθνικού Κέντρου Τεκμηρίωσης σε δίγλωσση έκδοση (ελληνικά και αγγλικά): https://ejournals.epublishing.ekt.gr/index.php/edth/index

Η συνεργασία του  Πανελληνίου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση με το Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης (ΕΚΤ) θα επιτρέψει στα περιεχόμενα του Ε & Θ να είναι πιο ορατά στη διεθνή κοινότητα μέσω μηχανών εντοπισμού και ειδικών DOI numbers.

Στον παραπάνω σύνδεσμο θα βρείτε τα περιεχόμενα του Τευχους 24 (2023) σε ελληνικά και αγγλικά.
Μπορείτε επίσης να εγγραφείτε στην πλατφόρμα του ΕΚΤ για να λαμβάνετε ενημερώσεις και να διαβάσετε οδηγίες προς συγγραφείς αν ενδιαφέρεστε να υποβάλετε το άρθρο σας.

Όλα τα τεύχη του Περιοδικού Εκπαίδευση και Θέατρο

Κατηγορίες: Προγράμματα

Μονόλογοι από τη Γάζα

Μονόλογοι από τη Γάζα

 2010_GML_AfissaEn_smallThe GAZA MONOLOGUES Project, 
32 students from Gaza write about their lives
theatre and other artistic events on 17th October 2010, all around the world
In 11 cities in Greece

Μονόλογοι από τη Γάζα

 2010_GML_AfissaEn_smallThe GAZA MONOLOGUES Project, 
32 students from Gaza write about their lives
theatre and other artistic events on 17th October 2010, all around the world
In 11 cities in Greece

(our channel in YOUTUBE ...here!)

 

 

The GAZA MONLOGUES in ENGLISH ...here!

 

Monologues were also presented in UN General Assembly on 29th November 2010 and in LaMama Theatre NY
view here
Press here! .
Comments 

 Organised by: ASHTAR Theatre Palestine
In Greece by the Hellenic Theatre/Drama & Education Network

Σχόλια-Εντυπώσεις μαθητώνγονιών από τις παραστάσεις στην Ελλάδα, Οκτώβριος 2010

Video from Greece (κλικ στο dimlights):
{youtube}v50lp2vmPxs{/youtube}


Μέρες, ώρες, προγράμματα και φωτογραφίες:
GR_Athens0099
Αθήνα
Θέατρο Νέου Κόσμου, 11π.μ. & Πλατεία στο Μοναστηράκι, 6μ.μ. 
Φωτογραφίες από τις δράσεις

 

{youtube}hn2R_wq8H_8{/youtube} βίντεο από την παράσταση στο Θ. του Νέου Κόσμου (κλικ στο dimlights) 

Gr_Thessaloniki15Θεσσαλονίκη (1) & (2)Θέατρο Εταιρείας Μακεδονικών Σπουδών (Κρατικό Θέατρο), 11π.μ. 
φωτογραφίες 
συντομος απολογισμός

{youtube}Xp70oEwwRwA{/youtube} βίντεο από την παράσταση στη Θεσσαλονίκη (Κλικ στο dimlights)

Gr_Crete 002
Ηράκλειο:
 Πλατεία Λιονταριών, 12 μεσιμέρι
φωτογραφίες από τις δράσεις


GR_Serres4Σέρρες: Δημοτικό Θέατρο ΑΣΤΕΡΙΑ & Πεζόδρομος, 11π.μ.
φωτογραφίες από τις δράσεις
βίντεο από το θεατρικό εργαστήρι της μέρας


Gr_Preveza6Πρέβεζα (1) & (2): Κάστρο Αγίου Ανδρέα, 11π.μ.
φωτογραφίες 
σύντομος απολογισμός

{youtube}WYMQx6-Y3kI{/youtube} βίντεο από τα δρώμενα στην Πρέβεζα (κλικ στο dimlights)


Gr_ChiosIsl1Χίος: Πλατεία Φρουρίου, Κάστρο Χίου, 5μ.μ
Φωτογραφίες



GR_Corfu15 BΚέρκυραΜουσείο Ασιατικής Τέχνης & Λευκίμμη, 7μ.μ. Δείτε εδώ την αφίσα
σύντομος απολογισμός
φωτογραφίες


GR_Rhodes02ΡόδοςΘόλος, απέναντι από το ΑΚΤΑΙΟ, 5μ.μ.
φωτογραφίες από τις δράσεις

 

{youtube}Jer3S3Ra-lc{/youtube} βίντεο από τα δρώμενα (κλικ στο dimlights)

Τρίκαλα: δείτε εδώ!
 

Δράσεις και σε Πάτρα, Κοζάνη, Μυτιλήνη

Πάνω από 580 μαθητές από 63 σχολεία, 70 εκπαιδευτικοί, 14 νεναικές θεατρικές ομάδες12 καλλιτέχνες.

Οργάνωση: Θέατρο ASHTAR της Παλαιστίνης
Στην Ελλάδα: Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση

….τα όνειρα, η ασφάλεια, η ελπίδα και το μέλλον είναι λέξεις που χάνουν το νόημά τους σε μια πόλη που σκοτώνει και το παραμικρό όνειρο…. (Άνας, 15 χρονών μαθητής στη Γάζα)

…θα ήθελα να ζω σε μια δημοκρατική κοινωνία, με νόμους, με ειρήνη και με είκοσι κινηματογράφους, για να πηγαίνω να βλέπω ταινίες, να πετάω με τη φαντασία μου και να ονειρεύομαι… (Ραουάντ, μαθήτρια 13 χρονών από τη Γάζα)

Από τον Νοέμβριο 2009 μέχρι τον Απρίλιο 2010, με τη βοήθεια ενός θεατροπαιδαγωγού και ενός ψυχολόγου, 32 νέοι και νέες 13-17 ετών στη Γάζα επεξεργάστηκαν και κατέγραψαν σε μορφή μονολόγων τις εμπειρίες, τις σκέψεις, τις ελπίδες, τα όνειρα και τους φόβους τους κατά τη διάρκεια και μετά την εισβολή και τον πόλεμο τον Δεκέμβριο του 2008. Η προσέγγιση έγινε με τη βοήθεια τεχνικών του Θεάτρου του Καταπιεσμένου του Αουγκούστο Μποάλ, της Δραματοθεραπείας και των Αφηγήσεων-Παραμυθιών.

Οι ιστορίες τους θα παρουσιαστούν θεατρικά στις 17 Οκτωβρίου 2010 ταυτόχρονα στην Παλαιστίνη και σε ακόμα 30 χώρες. Οι εκδηλώσεις θα ξεκινήσουν στην παραλία της Γάζας στις 10π.μ. όπου χάρτινα καραβάκια με τα κείμενα των μαθητών θα ταξιδέψουν στη θάλασσα.

Αργότερα, στις 29 Νοεμβρίου 2010 μια ομάδα νέων από αυτές τις χώρες θα ταξιδέψουν στη Νέα Υόρκη για να παρουσιάσουν τους Μονολόγους σε διάφορες γλώσσες στη Γενική Συνέλευση του ΟΗΕ στην ετήσια συνεδρίαση της για το Παλαιστινιακό ζήτημα.

Ταυτόχρονα οι Μονόλογοι απ τη Γάζα θα αποτελέσουν αφορμή για επικοινωνία μαθητών από διάφορα μέρη του κόσμου και για δημιουργία εκπαιδευτικών προγραμμάτων σε θέματα ανθρωπίνων δικαιωμάτων, πολέμου-βίας, διαπολιτισμικότητας κ.ά.

Πρόκειται για ένα διεθνές πρόγραμμα του θεάτρου ASHTAR της Παλαιστίνης το οποίο στην Ελλάδα συνεργάζεται με το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση (www.TheatroEdu.gr)

Σύμφωνα με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας: «Η επίθεση του Ισραήλ στη Λωρίδα της Γάζας τον Δεκέμβριο 2008-Ιανουάριο 2009 ήταν εξαιρετικά βίαιη και στις 22 ημέρες που διήρκεσε είχε ως αποτέλεσμα το θάνατο τουλάχιστον 1380 παλαιστινίων, εκ των οποίων οι 431 ήταν παιδιά. Τουλάχιστον 5380 ήταν οι τραυματίες, από τους οποίους οι 1380 ήταν παιδιά. Υπολογίζεται ότι περίπου 100000 άτομα αναγκάστηκαν να αφήσουν τα σπίτια τους για ακόμα μία φορά. Σπίτια, σχολεία, νοσοκομεία, τόποι θρησκευτικής λατρείας και κέντρα πολιτισμού καταστράφηκαν. (World Health Organization, Gaza strip, Initial health needs assessments, Health Cluster, 16/02/2009.)

Σύμφωνα με την αναφορά ειδικών στην ψυχική υγεία: «Η πρόσφατη βία και ο συνεχιζόμενος αποκλεισμός απειλούν πολύ σοβαρά την ψυχική και πνευματική υγεία καθώς και την κοινωνική ευημερία τόσο των ενηλίκων όσο και των παιδιών. Η καταστροφή και ο πόνος που προκάλεσαν οι άγριοι βομβαρδισμοί και οι οδομαχίες για πάνω από τρεις βδομάδες, ακολουθούν πολλά χρόνια κατοχής, συγκρούσεων και απωλειών. […] Απαιτείται τεράστια προσπάθεια για να μπορέσουν ν’ αντιμετωπίσουν τις τραυματικές εμπειρίες και ν’ αρχίσουν να ξαναχτίζουν τις ζωές τους…[..] Πρέπει να υπάρξουν δραστηριότητες που ομαλοποιούν τη ζωή τους και τους δίνουν μια αίσθηση ασφάλειας, δομής και ασφαλούς πρόβλεψης για το μέλλον, σε έναν κατά τα άλλα χαώδη και επισφαλή κόσμο. Να δοθούν ευκαιρίες στους εφήβους να πάρουν μέρος στην αντιμετώπιση της κρίσης, οργανώνοντας οι ίδιοι δραστηριότητες για μικρότερα παιδιά, ευκαιρίες που θα τους δώσουν αίσθηση πληρότητας και αυτοπεποίθησης….» (Interagency statement on Mental Health in Gaza in 2009: Principles and response)

Σύμφωνα με τον θεατροπαιδαγωγό του ASHTAR Theatre στη Γάζα:

«Οι νέοι, μετά την επίθεση, έχουν χάσει την πίστη τους στα πάντα και κυρίως στους πατεράδες τους, που έτρεμαν από φόβο μπροστά στα παιδιά τους καθώς έπεφταν οι βόμβες….. πατεράδες που θα έπρεπε να αντιπροσωπεύουν την ασφάλεια και να είναι πρότυπα για τα παιδιά τους. Παρ’ όλ’ αυτά πολλοί, για λόγους ασφάλειας, άφησαν τα σπίτια τους και τα παιδιά τους και σκόρπισαν σε άλλους χώρους, σε σχολεία, σε συγγενείς ή γείτονες. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα την έλλειψη σιγουριάς και εμπιστοσύνης προς τους ενήλικες.»

Η Ιμάν Αούν Καλλιτεχνική διευθύντρια του Θεάτρου ASHTARΡαμάλλα γράφει:
Επειδή αρνούμαστε ν’ αποτελούμε απλώς στατιστικά στοιχεία στα δελτία ειδήσεων κι επειδή αγαπάμε τη ζωή, όταν δεν μας εμποδίζουν να τη ζήσουμε, γι’ αυτό αγαπάμε το ΘΕΑΤΡΟ.
Το θέατρο είναι θέληση που γίνεται δράση και διεκδικεί τη νίκη της ζωής. Μας βγάζει απ’ τα χαλάσματα της καταστροφής και του θανάτου, που μας έχει επιβάλλει η ισραηλινή κατοχή. Οι Μονόλογοι απ’ τη Γάζα είναι μια δυνατή κραυγή στα πέρατα του κόσμου, η οποία αρθρώνεται με λόγο και τρόπο καλλιτεχνικό. Ήθελα να προέρχεται από νέους και να απευθύνεται σε νέους. Γιατί οι σημερινοί νέοι είναι οι αυριανοί ηγέτες. Το θέατρο βασίζεται σε σκέψεις που γίνονται δράσεις. Κι απ’ τη δράση προκύπτει η μαγεία και γίνονται τα θαύματα. 
Όταν ανέφερα στο συνάδελφό μου, τον Άλη Αμπού Γιασίν, εμψυχωτή του θεάτρου ASHTAR στη Γάζα, την ιδέα για τους Μονολόγους απ’ τη Γάζα, αμέσως την αγκάλιασε. Κι έτσι άρχισε να διαδίδεται γρήγορα σε όλον τον κόσμο. Αυτή είναι η μαγεία του θεάτρου. 
Τριάντα τρεις έφηβοι από τη Γάζα πίστεψαν πως η φωνή τους δεν είναι μόνο τα ουρλιαχτά του φόβου και τα βογκητά της αγανάκτησης. Πίστεψαν πως από μέσα τους μπορεί να βγει μια άλλη φωνή, ικανή να σκεπάσει το βόμβο των πολεμικών αεροπλάνων που τους βομβάρδιζαν μέρα-νύχτα. Μια φωνή που λέει: «Φτάνει πια! Μας αξίζει ένας κόσμος καλύτερος, ένας κόσμος χωρίς πολέμους και πολιορκία, και πάνω απ’ όλα, χωρίς κατοχή!»
Δουλέψαμε για ν’ αλλάξουμε το τωρινό σενάριο, να βάλουμε άλλα γεγονότα στη θέση των τωρινών, να μετατρέψουμε το τραγικό έπος σε θέατρο της δράσης και της διάδρασης. Κι αυτό, γιατί πιστεύουμε πως η απελευθέρωση της πατρίδας ξεκινά από την απελευθέρωση του καθενός μας. Αυτή είναι η βασική αρχή του Θεάτρου ASHTAR και γι΄ αυτό το στόχο δουλεύουμε. 
Τριάντα χώρες πίστεψαν σ’ αυτή τη φωνή και δούλεψαν μαζί μας για να τη διαδώσουν στη νεολαία και στο κοινό τους. Θέλαμε μια συλλογική κραυγή που ν’ αντιλαλήσει παντού, κι έτσι η 17η Οκτωβρίου 2010 έγινε η παγκόσμια ημέρα των Μονολόγων απ’ τη Γάζα. Η θέλησή μας δε σταμάτησε εκεί, αλλά κατόρθωσε να φτάσει η συλλογική αυτή φωνή στα αυτιά των ιθυνόντων. Στις 29 Νοεμβρίου 2010, ημέρα αλληλεγγύης προς τον παλαιστινιακό λαό για τα αναπαλλοτρίωτα/απαράγραπτα δικαιώματά του, νέοι απ’ όλο τον κόσμο ύψωσαν όλοι μαζί τη φωνή τους απευθυνόμενοι στους εκπροσώπους των χωρών του κόσμου στον ΟΗΕ και τους είπαν: «Φτάνει πια! Φτάνουν οι πόλεμοι! Φτάνει η κατοχή! Φτάνει η καταπάτηση του πρώτου θεμελιώδους δικαιώματος, που περιλαμβάνεται σε κάθε διεθνή σύμβαση: του δικαιώματος στη Ζωή.»
Ιμάν Αούν Καλλιτεχνική διευθύντρια του Θεάτρου ASHTAR, Ραμάλλα Παλαιστίνη

Οι Μονόλογοι απ' τη Γάζα στην Ελλάδα

  • Οι 32 Μονόλογοι των μαθητών από τη Γάζα μεταφράστηκαν στα ελληνικά από το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση και θα παρουσιαστούν σε 8 πόλεις στις 17/10/2010: Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Ηράκλειο, Πρέβεζα, Σέρρες, Κέρκυρα, Χίος, Ρόδος.
  • Το πρόγραμμα εντάσσεται στις ευρύτερες δράσεις που οργανώνει το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση γύρω από τα ζητήματα των Δικαιωμάτων του Παιδιού, της Πολιτειότητας (η Ιδιότητα του Πολίτη) και της Προσέγγισης των Πολιτισμών μέσα από τις παραστατικές τέχνες (θέματα που περιλαμβάνονται και στις προτεραιότητες της UNESCO για τη δεκαετία). Για αυτό το σκοπό, με αφορμή τους μονολόγους των μαθητών από τη Γάζα, μετά τις 17/10/10 θα οργανωθούν δράσεις σε διάφορες πόλεις στις οποίες περιλαμβάνονται: αλληλογραφία μαθητών από Ελλάδα, Γάζα και άλλες χώρες, βιωματικά σεμινάριαεργαστήρια για μαθητές και νέουςσυζητήσεις και ενημερωτικές δράσεις, για ζητήματα Δικαιωμάτων του Παιδιού και Προσέγγισης των Πολιτισμών. για εκπαιδευτικούς και στελέχη ανθρωπιστικών οργανώσεων νέων,
  • Άλλοι φορείς μπορούν να αξιοποιήσουν τους μονόλογους καλλιτεχνικά ή εκπαιδευτικά μετά από σχετική άδεια και με την προϋπόθεση να μην προκύπτει εμπορική εκμετάλλευση.
  • Τον Νοέμβριο 2010 ένας έλληνας νέος θα ταξιδέψει στη Νέα Υόρκη για να ενταχθεί στη διεθνή ομάδα νέων που θα προετοιμάσουν και παρουσιάσουν τους μονολόγους στη Γενική Συνέλευση του ΟΗΕ.
  • Η παρουσίαση των μονολόγων θα γίνει από μαθητές και νέους ηθοποιούς.Όλες οι εκδηλώσεις ετοιμάστηκαν με εθελοντική προσφορά και εργασία και η είσοδος είναι ελεύθερη.

 

 

Επικοινωνία: info@theatroedu.gr

Με τη συνεργασία & υποστήριξη:

ΟΛΜΕ

Ελληνικό Κέντρο του Διεθνούς Ινστιτούτου Θεάτρου

Ελληνικό Κέντρο της Διεθνούς Ένωσης Κουκλοθεάτρου–UNIMA Hellas

Διεθνής Αμνηστία – Ελληνικό Τμήμα

Θέατρο του Νέου Κόσμου

Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδας

ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ Κέρκυρας

ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ Σερρών

Μακεδονικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης

Μουσείο Ασιατικής Τέχνης Κέρκυρας

Πινακοθήκη «Λέανδρος Μιχ. Σπαρτιώτης»

ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης (Α, Γ, Δ)

ΕΛΜΕ Πρέβεζας

ΕΛΜΕ Κέρκυρας

ΕΛΜΕ Κοζάνης

ΕΛΜΕ Σερρών

ΕΛΜΕ Χαλκιδικής

ΕΛΜΕ Χίου

ΕΛΜΕ Ηρακλείου-Θεατρική Ομάδα

Πανελλήνια Ένωση Εκπαιδευτικών Πολιτιστικών Θεμάτων

Δήμος Νεάπολης Θεσσαλονίκης–Αντιδημαρχία Παιδείας και Πολιτισμού

Δήμος Ηρακλείου

Δήμος Κοζάνης-ΔΕΠΑ

Δήμος Ροδίων

Δήμος Κερκυραίων-Πινακοθήκη

Δήμος Πρέβεζας-Πνευματικό Κέντρο

Σύλλογος Παιδαγωγών-Εμψυχωτών Θεατρικού Παιχνιδιού-Παιδαγωγική Θεάτρου Κρήτης

Σύλλογος Δασκάλων & Νηπιαγωγών Βόνιτσας

Σύλλογος Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Πρέβεζας

Σύλλογος Δασκάλων Κοζάνης

Πολιτιστικός Σύλλογος "Πρέβεζα"

Κινηματογραφική Λέσχη Πρέβεζας

Κινηματογραφική Λέσχη Σερρών

Πρωτοβουλία Εκπαιδευτικών "Ένα σχολείο για τη Γάζα»

Πρωτοβουλία εκπαιδευτικών-γονέων «για τα παιδιά στη Γάζα»

Σύλλογος Γονέων Καλλιτεχνικού Σχολείου Γέρακα

Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ν. Χίου

Επιτροπή αλληλεγγύης στους πρόσφυγες Ν. Χίου

Ρ/Σ & Εφημερίδα “ΑΛΗΘΕΙΑ" Χίου

Cretalive.gr

Εφημερίδα Πατρίς Ηρακλείου

ΕΡΑ Σερρών

Πολυχώρος Ξαστεριά

Πολιτιστικά θέματα Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Νόμου Ηρακλείου

Κίνηση φίλων ποδηλάτου Πρέβεζας

Ελληνική Φωτογραφική Εταιρεία Πρέβεζας

Πολιτιστικός σύλλογος «επί σκηνής»

Χορωδία ΑΡΜΟΝΙΑ

Θεατρικό εργαστήρι Πρέβεζας

ΟΡΦΕΑΣ Σερρών

Σκηνή Τέχνης Σερρών

Σύλλογος Φίλων Γραμμάτων και Τεχνών Σερρών

Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση Σερρών

ΛΓ΄ Εφορεία Προϊστορικών και Κλασικών Αρχαιοτήτων Πρέβεζας-Άρτας,

ΝΕΠΟΣ Σερρών

Εκπολιτιστικός και αθλητικός Σύλλογος Φρουρίου Χίου «Ο Άγιος Γεώργιος»

Ομάδα Θεάτρου Σκιών «Ο Φιγουράχιος», Χίου

Φίλοι του Κάστρου, Χίου

Ηλιάστρα Χίου

www.TheatroEdu.gr

Print
 

 

Το Περιοδικό “Έκπαίδευση & Θέατρο” γιορτάζει τα 20 τεύχη!
 Aθήνα, 2 Δεκεμβριου 2019

 

Ίδρυση και συντελεστές

Οι συντακτικές επιτροπές ανά τεύχος

Δείτε εδώ

Οι συγγραφείς

Όλοι οι συγγραφείς από την ίδρυση του περιοδικού μέχρι σήμερα

Δείτε εδώ

Αποστολή Εργασιών

Οδηγίες για αποστολή άρθρων προς δημοσίευση

Δείτε εδώ

Επιστημονική - Συμβουλευτική Επιτροπή

Η Επιστημονική-Συμβουλευτική Επιτροπή 

Δείτε εδώ

Ειδικοί επιστημονικοί συνεργάτες & μέλη προηγούμενων επιτροπών

Σύστημα APA Βιβλιογραφικών αναφορών