Τεύχος 21 (2020)
"Εκπαίδευση & Θέατρο", Τεύχος 21, 2020
Γράφουν οι Brendon Burns, Guido di Palma, Robin Pascoe, Tim Prentki, Joachim Reiss, Νάντια Κατή, Αστέριος Τσιάρας, Sanja Krsmanović Tasić, Μάγδα Βίτσου, Ελισσάβετ Γιαννοπούλου, Νίκος Γκόβας, Αικατερίνη Δεληκωνσταντινίδου, Αικατερίνη Δήμα, Χριστίνα Ζώνιου, Μαίρη Καλδή, Άλκηστις Κοντογιάννη, Γιάννης Λεοντάρης, Κώστας Μάγος, Βαλεντίνα Μιχαήλ, Θεοδώρα Παπαϊωάννου, Αντιγόνη Παρούση, Ιωάννης Πούλιος, Δήμητρα Σωκράτους
"Εκπαίδευση & Θέατρο", Τεύχος 21, 2020
Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση.
journal@theatroedu.gr / info@theatroedu.gr / 2106541600
ISSN 1109-821X
ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΑΡΘΡΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ
ΞΕΦΥΛΙΣΤΕ ΩΣ e-book ΕΔΩ
Κατεβάστε όλο το τεύχος 21 σε ένα pdf εδώ!
Εισαγωγή - Περιεχόμενα
Σημείωμα της Συντακτικής Επιτροπής
Θα υπάρχει πάντα διαφωνία! Θέατρο, δημοκρατία και η πιο σπουδαίότερη δεξιότητα που μπορούμε να διδάξουμε στα παιδιά μας
Brendon Burns
"Ένας τρόπος για να τα βγάλεις πέρα με την ύπαρξη" - θέατρο και παιδαγωγική: πρωτόκολλα, τεχνικές και εμπειρία
Guido di Palma
Η αισθητική του θεάτρου του Μπρέχτ: η τέχνη της ζωής
Tim Prentki
Η Αντιγόνη στην Καλκούτα: το έργο του Σοφοκλή ως παράσταση θέατρο φόρουμ από τους Τζάνα Σανσκρίτι
Νίκος Γκόβας
Η Δραματική Τέχνη στην Εκπαίδευση ως μέσο προώθησης και ενίσχυσης των δημοκρατικών αξιών σε εκπαιδευτικούς.
Νάντια Κατή, Αστέριος Τσιάρας
Η Δραματική Τέχνη σε χώρους εγκλεισμού: διερεύνηση αντιλήψεων των εμψυχωτών στα Καταστήματα Κράτησης Τίρυνθας και Ναυπλίου
Μάγδα Βίτσου, Άλκηστις Κοντογιάννη, Κώστας Μάγος,
Επαναπροσδιορισμός επαγγελματικής κατεύθυνσης και ανάδειξη ενδιαφερόντων καριέρας μέσω των τεχνικών της Δραματικής Τέχνης στην Εκπαίδευση σε ομάδες έγκλειστων
Αικατερίνη Δήμα, Βαλεντίνα Μιχαήλ
Η Θεατρική αγωγή ως μέσο καλλιέργειας της διερευνητικής μάθησης
Ελισσάβετ Γιαννοπούλου, Αστέριος Τσιάρας , Θεοδώρα Παπαϊωάννου
Το πρόγραμμα «Έφυγα, φεύγω, θα φύγω… ήρθα για να μείνω»: αφηγήσεις ενός παιδιού-πρόσφυγα
Δήμητρα Σωκράτους
Θέατρο & πανδημία (ένθετο)
Να θυμόμαστε την ουσία του Θεάτρου
Robin Pascoe
Όταν τα δημόσια εκπαιδευτικά συστήματα αλλάζουν ή υπόκεινται σε περιορισμούς, πώς μπορεί το θέατρο να συνεχίσει να έχει αξία στην εκπαίδευση; «Πραγματική» και ψηφιακή θεατρική εκπαίδευση στη Γερμανία το 2020
Joachim Reiss
«Ποίηση» και «πράξη» στην εκπαίδευση εκπαιδευτικών μέσω θεάτρου σκιών: η δοκιμασία της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης
Αντιγόνη Παρούση
Μία ψηφιακή Αντιγόνη για τα αγγλικά: αξιοποιώντας το Ψηφιακό Θέατρο για τον αγγλικό γραμματισμό σε Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας
Αικατερίνη Δεληκωνσταντινίδου
Αξιοποιώντας τις παραστατικές τέχνες στην ασύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση: διδακτικές προτάσεις για τα σχολεία πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης στον νομό Σερρών
Ιωάννης Πούλιος
Ποιος θα θυσιαστεί για την άρρωστη πατρίδα;
Ο Γιάννης Λεοντάρης σε συνομιλία με τη Χριστίνα Ζώνιου
2100: Μια ιστορία για την Άσκα ή πως προβλέψαμε το μέλλον
Η Sanja Krsmanović Tasić σε συνομιλία με τη Μαίρη Καλδή