Ένα πρόγραμμα ευαισθητοποίησης στα ανθρώπινα δικαιώματα και σε θέματα προσφύγων 
με βιωματικές δραστηριότητες, τεχνικές θεάτρου και εκπαιδευτικού δράματος

 


ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣΤΙ ΕΙΝΑΙ - ΔΡΑΣΕΙΣ - ΧΡΗΣΙΜΟ ΥΛΙΚΟ - Η ΟΜΑΔΑ
η επιμόρφωση 2023-2024

Εκπαίδευση εμψυχωτών, επιμορφωτών,συντονιστών
 σεμινάρια στελεχών

Στο πλαίσιο του προγράμματος "κι αν ήσουν εσύ;" και της συνεχούς επιμόρφωσης των στελεχών, εμψυχωτών και επιμορφωτών του προγράμματος, το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση οργανώνει σειρά Σεμιναρίων - Εργαστηρίων στελεχών σε θέματα διαπολιτισμικής εκπαίδευσης, εκπαίδευσης ενηλίκων, θέματα που αφορούν τη προσφυγική κρίση, τεχνικές αξιοποίησης του εκπαιδευτικού υλικού του Προγράμματος, ανατροφοδότησης κ.ά. ​Παράλληλα οργανώνει σε διάφορες πόλεις σειρά "παιδαγωγικών-συντονιστικών" συναντήσεων με τοπικούς συντονιστές, εκπαιδευτικούς και στελέχη τοπικής κοινωνίας, για την οργάνωση και συντονισμό των εκπαιδευτικών δράσεων του προγράμματος στη περιοχής τους.

Εκπαίδευση στελεχών - Κι αν ήσουν εσύ;

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 13/3/2004 4:00 μμ - 14/3/2004 11:30 πμ Export event
Εργαστήρι Οπτικοακουστικής Έκφρασης – Πρόγραμμα ΜΕΛΙΝΑ

Εργαστήρι Οπτικοακουστικής Έκφρασης – Πρόγραμμα ΜΕΛΙΝΑ

Αθήνα, 13-14/3/2004, Εργαστήριο Συνδιάσκεψης 2004, Βασίλης Κοσμόπουλος, Γιώργος Ζαφειρίου

4η Διεθνής Συνδιάσκεψη για το Θέατρο στην Εκπαίδευση 

12-13-14 Μαρτίου 2004, Αθήνα, Αρσάκειο Ψυχικού

 

Εργαστήρι Οπτικοακουστικής Έκφρασης – Πρόγραμμα ΜΕΛΙΝΑ
Βασίλης Κοσμόπουλος σκηνοθέτης κινηματογράφου, 
Γιώργος Ζαφειρίου φωτογράφος

Στο πρώτο μέρος του εργαστηρίου, θα μελετηθούν μερικές επιλεγμένες φωτογραφίες καταξιωμένων καλλιτεχνών-φωτογράφων. Στη σύνθεση κάθε φωτογραφίας εντοπίζονται και συζητιούνται στοιχεία όπως σημεία, γραμμές και επιφάνειες. Σε μερικές φωτογραφίες τα τρία αυτά στοιχεία συνυπάρχουν, ενώ σε άλλες κυριαρχεί μόνο το ένα ή τα δύο στοιχεία. Έτσι γίνεται κατανοητό ότι το ζητούμενο τελικό έργο μπορεί να αποτελείται από μια σειρά φωτογραφιών, σε κάθε μια από τις οποίες κυριαρχεί ένα μόνον στοιχείο, ή από μια σειρά φωτογραφιών όπου και τα τρία αυτά στοιχεία είναι παρόντα σε κάθε φωτογραφία. Στη συνέχεια, οι συμμετέχοντες χωρίζονται σε δύο μικρότερες ομάδες και κάθε ομάδα σε τρεις μικρότερες υποομάδες. Καθένας θα πρέπει να τραβήξει μία με δύο φωτογραφίες όπου, ανάλογα με την υποομάδα του, θα κυριαρχεί ένα από τα τρία στοιχεία. Μετά τη φωτογράφηση, οι φωτογραφίες προβάλλονται και όλοι μαζί συζητούν το αποτέλεσμα και επιλέγουν μια τελική σειρά φωτογραφιών για προβολή.

Print