Ένα πρόγραμμα ευαισθητοποίησης στα ανθρώπινα δικαιώματα και σε θέματα προσφύγων 
με βιωματικές δραστηριότητες, τεχνικές θεάτρου και εκπαιδευτικού δράματος

 


ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣΤΙ ΕΙΝΑΙ - ΔΡΑΣΕΙΣ - ΧΡΗΣΙΜΟ ΥΛΙΚΟ - Η ΟΜΑΔΑ
η επιμόρφωση 2023-2024

Εκπαίδευση εμψυχωτών, επιμορφωτών,συντονιστών
 σεμινάρια στελεχών

Στο πλαίσιο του προγράμματος "κι αν ήσουν εσύ;" και της συνεχούς επιμόρφωσης των στελεχών, εμψυχωτών και επιμορφωτών του προγράμματος, το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση οργανώνει σειρά Σεμιναρίων - Εργαστηρίων στελεχών σε θέματα διαπολιτισμικής εκπαίδευσης, εκπαίδευσης ενηλίκων, θέματα που αφορούν τη προσφυγική κρίση, τεχνικές αξιοποίησης του εκπαιδευτικού υλικού του Προγράμματος, ανατροφοδότησης κ.ά. ​Παράλληλα οργανώνει σε διάφορες πόλεις σειρά "παιδαγωγικών-συντονιστικών" συναντήσεων με τοπικούς συντονιστές, εκπαιδευτικούς και στελέχη τοπικής κοινωνίας, για την οργάνωση και συντονισμό των εκπαιδευτικών δράσεων του προγράμματος στη περιοχής τους.

Εκπαίδευση στελεχών - Κι αν ήσουν εσύ;

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 25/1/2003 11:30 πμ - 6:00 μμ Export event
Η σχολική επίδοση ως παράγων διαφορετικότητας - Χάσματα και γέφυρες

Η σχολική επίδοση ως παράγων διαφορετικότητας - Χάσματα και γέφυρες

Αθήνα, 25/1/2003, Εργαστήριο Συνδιάσκεψης 2003, Αβρα Αυδή, Μελίνα Χατζηγεωργίου

3η Διεθνής Συνδιάσκεψη για το Θέατρο στην Εκπαίδευση

24-25-26 Ιανουαρίου 2003, Αθήνα, Αρσάκειο Ψυχικού

 

Η σχολική επίδοση ως παράγων διαφορετικότητας - Χάσματα και γέφυρες

'Αβρα Αυδή, φιλόλογος, εκπαιδευτικός του Δράματος/Θεάτρου, Ελλάς
Μελίνα Χατζηγεωργίου, δασκάλα, εκπαιδευτικός του Δράματος/Θεάτρου, Ελλάς

Σάββατο 11.30-18.00 Ελληνικά
Tο εργαστήριο με θέμα "η σχολική επίδοση ως παράγων διαφορετικότητας - χάσματα και γέφυρες", στοχεύει στην κατανόηση και στη συνειδητοποίηση, μέσω του Δράματος, των προβλημάτων που δημιουργούνται από την παγίωση των ρόλων του "κακού" και του "άριστου" μαθητή. Οι μαθητές διερευνούν με διάφορες δραματικές τεχνικές ερωτήματα όπως: Τι σημαίνει να είναι κάποιος "άριστος" ή "κακός" μαθητής; Γιατί μπαίνει κάποιος στο ρόλο του "άριστου" μαθητή, ενώ κάποιος άλλος στο ρόλο του κακού ; Τι συνέπειες έχει η ανάληψη του ενός ή του άλλου ρόλου; Υπάρχει αγεφύρωτο χάσμα μεταξύ των δύο ρόλων ή μπορούμε να κτίσουμε ανάμεσά τους γέφυρες;


 

Print