Ένα πρόγραμμα ευαισθητοποίησης στα ανθρώπινα δικαιώματα και σε θέματα προσφύγων 
με βιωματικές δραστηριότητες, τεχνικές θεάτρου και εκπαιδευτικού δράματος

 


ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣΤΙ ΕΙΝΑΙ - ΔΡΑΣΕΙΣ - ΧΡΗΣΙΜΟ ΥΛΙΚΟ - Η ΟΜΑΔΑ
η επιμόρφωση 2023-2024

Εκπαίδευση εμψυχωτών, επιμορφωτών,συντονιστών
 σεμινάρια στελεχών

Στο πλαίσιο του προγράμματος "κι αν ήσουν εσύ;" και της συνεχούς επιμόρφωσης των στελεχών, εμψυχωτών και επιμορφωτών του προγράμματος, το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση οργανώνει σειρά Σεμιναρίων - Εργαστηρίων στελεχών σε θέματα διαπολιτισμικής εκπαίδευσης, εκπαίδευσης ενηλίκων, θέματα που αφορούν τη προσφυγική κρίση, τεχνικές αξιοποίησης του εκπαιδευτικού υλικού του Προγράμματος, ανατροφοδότησης κ.ά. ​Παράλληλα οργανώνει σε διάφορες πόλεις σειρά "παιδαγωγικών-συντονιστικών" συναντήσεων με τοπικούς συντονιστές, εκπαιδευτικούς και στελέχη τοπικής κοινωνίας, για την οργάνωση και συντονισμό των εκπαιδευτικών δράσεων του προγράμματος στη περιοχής τους.

Εκπαίδευση στελεχών - Κι αν ήσουν εσύ;

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 14/3/2004 9:00 πμ - 11:30 πμ Export event
Μπορώ να νιώσω, όπως νιώθεις;

Μπορώ να νιώσω, όπως νιώθεις;

Αθήνα, 14/3/2004, Εργαστήριο Συνδιάσκεψης 2004, Τριανταφυλλιά (Φυλλιώ) Νικολούδη

4η Διεθνής Συνδιάσκεψη για το Θέατρο στην Εκπαίδευση 

12-13-14 Μαρτίου 2004, Αθήνα, Αρσάκειο Ψυχικού

 

Μπορώ να νιώσω, όπως νιώθεις;
Τριανταφυλλιά (Φυλλιώ) Νικολούδη, νηπιαγωγός, συγγραφέας, δασκάλα θεάτρου

Στόχος του εργαστηρίου, είναι η επεξεργασία της "ενσυναίσθησης" (συναισθηματική τοποθέτηση του "εγώ" στη θέση του "άλλου). Θα δουλέψουμε σε μικρές ομάδες, και σε ζευγάρια. Στις μικρότερες ομάδες θα προσπαθήσουμε να πετύχουμε το στόχο μας, με ερεθίσματα από εικόνες, φωτογραφίες, εφημερίδες. Στα ζευγάρια, θα βρούμε τις ομοιότητες που υπάρχουν μεταξύ των ατόμων κάθε ζευγαριού και αυτές θα γίνουν η αφορμή της συνεργασίας μας. Θα προσπαθήσουμε να έρθουμε στη συναισθηματική θέση του άλλου και να νιώσουμε πως νιώθει, όταν δεν υπάρχει κοινός κώδικας επικοινωνίας. Θα γίνουν προσπάθειες επικοινωνίας με το σώμα μας, τις εκφράσεις του προσώπου μας, με κάποιο ερέθισμα που μας ενώνει, όπως ο ήχος. Στη συνέχεια θα διαβάσουμε ένα απόσπασμα από ένα βιβλίο (Το Χαρούμενο λιβάδι), που διαπραγματεύεται την έννοια της "Ενσυναίσθησης". Μέσα από το παιχνίδι ρόλων θα προσπαθήσουμε να μπούμε στη θέση των πρωταγωνιστών της ιστορίας και να νιώσουμε πως νιώθουν. Με αφορμή την ιστορία, θα απελευθερώσουμε τη δημιουργικότητά μας και θα εξακτινωθούμε και σε άλλους τομείς του Αναλυτικού Προγράμματος (Εικαστικά, Καλλιέργεια γλώσσας, Λογοτεχνία, Μαθηματικά κ.α.) Θα δούμε, πως δουλεύοντας με εναλλακτικούς τρόπους, μπορούμε να οδηγηθούμε στη μάθηση.

Print