Ένα πρόγραμμα ευαισθητοποίησης στα ανθρώπινα δικαιώματα και σε θέματα προσφύγων 
με βιωματικές δραστηριότητες, τεχνικές θεάτρου και εκπαιδευτικού δράματος

 


ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣΤΙ ΕΙΝΑΙ - ΔΡΑΣΕΙΣ - ΧΡΗΣΙΜΟ ΥΛΙΚΟ - Η ΟΜΑΔΑ
η επιμόρφωση 2023-2024

Εκπαίδευση εμψυχωτών, επιμορφωτών,συντονιστών
 σεμινάρια στελεχών

Στο πλαίσιο του προγράμματος "κι αν ήσουν εσύ;" και της συνεχούς επιμόρφωσης των στελεχών, εμψυχωτών και επιμορφωτών του προγράμματος, το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση οργανώνει σειρά Σεμιναρίων - Εργαστηρίων στελεχών σε θέματα διαπολιτισμικής εκπαίδευσης, εκπαίδευσης ενηλίκων, θέματα που αφορούν τη προσφυγική κρίση, τεχνικές αξιοποίησης του εκπαιδευτικού υλικού του Προγράμματος, ανατροφοδότησης κ.ά. ​Παράλληλα οργανώνει σε διάφορες πόλεις σειρά "παιδαγωγικών-συντονιστικών" συναντήσεων με τοπικούς συντονιστές, εκπαιδευτικούς και στελέχη τοπικής κοινωνίας, για την οργάνωση και συντονισμό των εκπαιδευτικών δράσεων του προγράμματος στη περιοχής τους.

Εκπαίδευση στελεχών - Κι αν ήσουν εσύ;

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 25/1/2003 3:30 μμ - 6:00 μμ Export event
Ο Άλλος και εγώ στη θεατρική διαδικασία

Ο Άλλος και εγώ στη θεατρική διαδικασία

Αθήνα, 25/1/2003, Εργαστήριο Συνδιάσκεψης 2003, Hala Al-Yamani

3η Διεθνής Συνδιάσκεψη για το Θέατρο στην Εκπαίδευση

24-25-26 Ιανουαρίου 2003, Αθήνα, Αρσάκειο Ψυχικού

 

Ο Άλλος και εγώ στη θεατρική διαδικασία

Hala Al-Yamani, Πανεπιστήμιο της Βηθλεέμ, Παλαιστίνη

Σάββατο 15.30-18.00 Αγγλικά με βοήθεια στη μετάφραση
Σ' αυτό το εργαστήριο το κεντρικό σημείο είναι η σχέση μεταξύ του άλλου και του εαυτού μου στο δράμα ως διαδικασία. Δουλεύοντας με τους μαθητές διαπίστωσα ότι μεγάλος αριθμός από αυτούς άρχισαν τη διαδικασία του δράματος με το να κοιτάζουν τον εαυτό τους μέσα στον άλλο, ψάχνοντας για άλλους που να τους θυμίζουν τον εαυτό τους, πράγμα που τους βοήθησε να ανακαλύψουν κάποιες πλευρές του εαυτού τους. Επιθυμώ να το διερευνήσω αυτό και με άλλους ανθρώπους από διαφορετικές κουλτούρες. Οι στόχοι του εργαστηρίου είναι: α) η μελέτη της σχέσης μεταξύ του άλλου και του εαυτού μου στη διαδικασία του δράματος, β) η προσπάθεια να ορίσουμε τα πρώτα βήματα στη δραματική διαδικασία μέσα από τη σχέση μεταξύ του άλλου και του εαυτού μου, γ) η βίωση νέων διαφορετικών καταστάσεων που σχετίζονται με τους άλλους ανθρώπους στην κουλτούρα μου καθώς και σε άλλες κουλτούρες, όπως η Παλαιστινιακή. Μετά τις εισαγωγικές δραστηριότητες, θα γίνει παιχνίδι ρόλων με βάση φωτογραφίες της καθημερινής ζωής. Στη συνέχεια, οι συμμετέχοντες μέσα από νέες φωτογραφίες θα πάρουν το ρόλο ανθρώπων από διαφορετικές κουλτούρες και ασυνήθιστες καταστάσεις, όπως πρόσφυγες, παιδιά-στρατιώτες κ.λ.π., θα εργαστούν σε ομάδες και θα παρουσιάσουν στους άλλους τη δουλειά τους. Μετά θα ερευνήσουν τις αλλαγές που τους συνέβησαν από την αρχή του εργαστηρίου ως το τέλος και θα κλείσουν με ανοιχτή συζήτηση.
 


 

Print