Ένα πρόγραμμα ευαισθητοποίησης στα ανθρώπινα δικαιώματα και σε θέματα προσφύγων 
με βιωματικές δραστηριότητες, τεχνικές θεάτρου και εκπαιδευτικού δράματος

 


ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣΤΙ ΕΙΝΑΙ - ΔΡΑΣΕΙΣ - ΧΡΗΣΙΜΟ ΥΛΙΚΟ - Η ΟΜΑΔΑ
η επιμόρφωση 2023-2024

Εκπαίδευση εμψυχωτών, επιμορφωτών,συντονιστών
 σεμινάρια στελεχών

Στο πλαίσιο του προγράμματος "κι αν ήσουν εσύ;" και της συνεχούς επιμόρφωσης των στελεχών, εμψυχωτών και επιμορφωτών του προγράμματος, το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση οργανώνει σειρά Σεμιναρίων - Εργαστηρίων στελεχών σε θέματα διαπολιτισμικής εκπαίδευσης, εκπαίδευσης ενηλίκων, θέματα που αφορούν τη προσφυγική κρίση, τεχνικές αξιοποίησης του εκπαιδευτικού υλικού του Προγράμματος, ανατροφοδότησης κ.ά. ​Παράλληλα οργανώνει σε διάφορες πόλεις σειρά "παιδαγωγικών-συντονιστικών" συναντήσεων με τοπικούς συντονιστές, εκπαιδευτικούς και στελέχη τοπικής κοινωνίας, για την οργάνωση και συντονισμό των εκπαιδευτικών δράσεων του προγράμματος στη περιοχής τους.

Εκπαίδευση στελεχών - Κι αν ήσουν εσύ;

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 25/2/2020 9:00 πμ - 11:00 πμ Export event
Εργαστήριο για μαθητές - «Οι έφηβοι ως ενεργοί πολίτες»

Εργαστήριο για μαθητές - «Οι έφηβοι ως ενεργοί πολίτες»

Αθήνα, 25/2/2020, Εργαστήριο για μαθητές, στο Επίκεντρο

Εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Οι έφηβοι ως ενεργοί πολίτες»

2019-2020
Διάρκεια: Οκτώβρης – Φλεβάρης

Σχολείο με το οποίο συνεργαστήκαμε: 53ο ΓΕΛ Αθηνών

Αριθμός μαθητών: 23

4η Συνάντηση - Αθήνα, 25/2/2020

Θεματική

Υλοποίηση δράσης «Αόρατου Θεάτρου»

Περιεχόμενο

Πραγματοποιήθηκε το δρώμενο αόρατου θεάτρου που είχαν ετοιμάσει τα παιδιά, σε μια στάση λεωφορείου. (αναφέρονται παρακάτω σημειώσεις από τη δράση – έρευνα)

Σημειώσεις από υλοποίηση της δράσης Αόρατου Θεάτρου στις 25 02 2020, Λένορμαν Στάση λεωφορείου στο Καπνεργοστάσιο

Αριθμός ανθρώπων που πέρασαν και δεν παρατήρησαν ότι κάτι διαφορετικό γίνεται στο δρόμο. – Ενήλικες 10 – Έφηβοι - 3
Αριθμός ανθρώπων που παρατήρησαν ότι κάτι διαφορετικό γίνεται στο δρόμο, αλλά προσπέρασαν. - Ενήλικες 6
Αριθμός ανθρώπων που σταμάτησαν να δουν τι συμβαίνει και επενέβησαν με κάποιο τρόπο. - Ενήλικες 9

Με ποιο τρόπο επενέβησαν:
- λεκτικό 2
- παρατήρηση 1
- προσπάθεια για διάλογο 2
- Φωνές 2
- σωματική παρέμβαση
- άλλον τρόπο: Σχολιασμός με βλέμματα, ‌Συμβουλές, ‌Ομιλία ‌Γκριμάτσες, ‌Αδιάφορα βλέμματα, ‌Κοροϊδία

Σχόλια - φράσεις ανθρώπων που παρενέβησαν με έναν τρόπο

- «ενθουσιασμός για την νεολαία» (αφού είχε ενημερωθεί για το ότι πρόκειται για Αόρατο Θέατρο στα πλαίσια μαθητικής έρευνας)

- «Πρέπει να είμαστε φιλικοί μεταξύ μας. Πρέπει να είμαστε ένα. Από όποια χώρα και αν είναι ο καθένας, δεν έχει διαφορά.»

- «Ένα είναι το τρίποδο της ζωής. Ο άντρας, η γυναίκα και η αρετή. Την αρετή πρέπει να καλλιεργούμε. Να υπάρχει αρετή.»

- «πιστεύω ότι είναι καλό να μαθαίνει ο κόσμος για θέματα βίας. Η νεολαία πρέπει να ενημερωθεί. Το μυαλό ενός παιδιού το ζυμώνει ο γονιός του. Τα παιδιά πρέπει να έχουν εντιμότητα, σοβαρότητα, καθαρότητα. Οι μικροί και οι μεγάλοι είναι σχεδόν το ίδιο από την στιγμή που οι μικροί όταν μεγαλώσουν είναι μεγάλοι, και το αντίθετο. Τα παιδιά μιμούνται τις συμπεριφορές των μεγάλων.»

- «Ε οκέι, ηρεμήστε λίγο. Ελληνικά θα μιλάτε, είσαστε στην Ελλάδα. Στο σπίτι σας να μιλάτε όπως θέλετε. Αν μιλάς άλλη γλώσσα είναι σαν να με κοροϊδεύεις, με βρίζεις, εγώ έτσι νιώθω»

Εμψύχωση εργαστηρίου: Δέσποινα Μιτσιάλη


Σε συνεργασία με την ActionAid Hellas

 

Print