Ένα πρόγραμμα ευαισθητοποίησης στα ανθρώπινα δικαιώματα και σε θέματα προσφύγων 
με βιωματικές δραστηριότητες, τεχνικές θεάτρου και εκπαιδευτικού δράματος

 


ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣΤΙ ΕΙΝΑΙ - ΔΡΑΣΕΙΣ - ΧΡΗΣΙΜΟ ΥΛΙΚΟ - Η ΟΜΑΔΑ
η επιμόρφωση 2023-2024

Εκπαίδευση εμψυχωτών, επιμορφωτών,συντονιστών
 σεμινάρια στελεχών

Στο πλαίσιο του προγράμματος "κι αν ήσουν εσύ;" και της συνεχούς επιμόρφωσης των στελεχών, εμψυχωτών και επιμορφωτών του προγράμματος, το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση οργανώνει σειρά Σεμιναρίων - Εργαστηρίων στελεχών σε θέματα διαπολιτισμικής εκπαίδευσης, εκπαίδευσης ενηλίκων, θέματα που αφορούν τη προσφυγική κρίση, τεχνικές αξιοποίησης του εκπαιδευτικού υλικού του Προγράμματος, ανατροφοδότησης κ.ά. ​Παράλληλα οργανώνει σε διάφορες πόλεις σειρά "παιδαγωγικών-συντονιστικών" συναντήσεων με τοπικούς συντονιστές, εκπαιδευτικούς και στελέχη τοπικής κοινωνίας, για την οργάνωση και συντονισμό των εκπαιδευτικών δράσεων του προγράμματος στη περιοχής τους.

Εκπαίδευση στελεχών - Κι αν ήσουν εσύ;

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 18/6/2018 9:00 πμ - 11:00 πμ Export event
Εργαστήριο για μαθητές - «Θεατροπαιχνίδια»

Εργαστήριο για μαθητές - «Θεατροπαιχνίδια»

Αθήνα, 18/6/2018, Εργαστήριο για μαθητές, στο Επίκεντρο

Eργαστήριο για μαθητές - «Θεατροπαιχνίδια!»

για παιδιά 6-9 χρονών

Summer Camp 2018 - Α' κύκλος

Αθήνα, 18/6/2018
στο Επίκεντρο, Πέτρας 93, Κολωνός

Α κύκλος
Περιγραφή - Κατά την πρώτη εβδομάδα δώσαμε έμφαση στην γνωριμία της ομάδας, στην καλλιέργεια  της συνοχής της ομάδας, καθώς επίσης και στην δημιουργία και διαπραγμάτευση του μαθησιακού συμβολαίου της εν λόγω ομάδας. Ειδικότερα, εστιάσαμε στη δημιουργία ενός ασφαλούς «χώρου» με βασικά λειτουργικά στοιχεία την απελευθέρωση από αναστολές και άγχη, την εμπιστοσύνη, τη διαλεκτική επικοινωνία και  την έκφραση συναισθημάτων σε διαπροσωπικό επίπεδο.  
Κατά τη δεύτερη εβδομάδα δώσαμε έμφαση στην καλλιέργεια  της συμμετοχικής διάθεσης, στη σύνδεση των δραστηριοτήτων της πρώτης εβδομάδας με τα στοιχεία και τις λειτουργίες του θεάτρου καθώς και με την εισαγωγή και αρχική επεξεργασία της ιστορίας (Ο Εγωιστής Γίγαντας). Ειδικότερα, εστιάσαμε στο διάλογο και την επικοινωνία, στην διαδικασία διαμόρφωσης μιας ιστορίας και εμπλοκής σε έναν φαντασιακό κόσμο.
Το διήγημα του OscarWilde, Ο Εγωιστής Γίγαντας, αποτέλεσε την πηγή της ιστορίας πάνω στην οποία βασίστηκε ο σχεδιασμός των συναντήσεων και  επιλέχθηκε ως ερέθισμα λαμβάνοντας υπόψη διάφορους παράγοντες όπως την ηλικία των συμμετεχόντων, τη δυναμική της ομάδας, το θέμα (εγωισμός/ κτητικότητα και οι συνέπειες τους, η αξία της προσφοράς, σχέσεις  ανθρώπων  και  ιδιαίτερα μεταξύ μεγάλων και μικρών) και τέλος την σύνδεση με το σχολείο καθώς υπάρχει στο σχολικό εγχειρίδιο της Γλώσσας (βιβλίο μαθητή) της Γ΄ τάξης.
Κατά την τρίτη εβδομάδα δώσαμε έμφαση στην ολοκλήρωση των δράσεων που υλοποιήθηκαν με αφορμή την ιστορία Ο Εγωιστής Γίγαντας, και στην διαπραγμάτευση των νοημάτων αυτής. Ειδικότερα, εστιάσαμε στην κορύφωση του δράματος- με κεντρικό δραματικό γεγονός την αλλαγή στάσης του Γίγαντα-, στις σκέψεις τα συναισθήματα, τις δράσεις και τις αντιδράσεις που προκλήθηκαν από αυτήν καθώς και στην σύνδεση της, μέσω της συμβολικής γλώσσας, με την πραγματικότητα των συμμετεχόντων. 

Εμψυχώτρια – Σόνια Μολογούση


Σε συνεργασία με την ActionAid Hellas

 

Print