Ένα πρόγραμμα ευαισθητοποίησης στα ανθρώπινα δικαιώματα και σε θέματα προσφύγων 
με βιωματικές δραστηριότητες, τεχνικές θεάτρου και εκπαιδευτικού δράματος

 


ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣΤΙ ΕΙΝΑΙ - ΔΡΑΣΕΙΣ - ΧΡΗΣΙΜΟ ΥΛΙΚΟ - Η ΟΜΑΔΑ
η επιμόρφωση 2023-2024

Εκπαίδευση εμψυχωτών, επιμορφωτών,συντονιστών
 σεμινάρια στελεχών

Στο πλαίσιο του προγράμματος "κι αν ήσουν εσύ;" και της συνεχούς επιμόρφωσης των στελεχών, εμψυχωτών και επιμορφωτών του προγράμματος, το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση οργανώνει σειρά Σεμιναρίων - Εργαστηρίων στελεχών σε θέματα διαπολιτισμικής εκπαίδευσης, εκπαίδευσης ενηλίκων, θέματα που αφορούν τη προσφυγική κρίση, τεχνικές αξιοποίησης του εκπαιδευτικού υλικού του Προγράμματος, ανατροφοδότησης κ.ά. ​Παράλληλα οργανώνει σε διάφορες πόλεις σειρά "παιδαγωγικών-συντονιστικών" συναντήσεων με τοπικούς συντονιστές, εκπαιδευτικούς και στελέχη τοπικής κοινωνίας, για την οργάνωση και συντονισμό των εκπαιδευτικών δράσεων του προγράμματος στη περιοχής τους.

Εκπαίδευση στελεχών - Κι αν ήσουν εσύ;

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 14/3/2004 9:00 πμ - 2:30 μμ Export event
O Πηλέας μπροστά στις μεταμορφώσεις της Θέτιδας: Όταν ο μύθος γίνεται "σημερινός"

O Πηλέας μπροστά στις μεταμορφώσεις της Θέτιδας: Όταν ο μύθος γίνεται "σημερινός"

Αθήνα, 14/3/2004, Εργαστήριο Συνδιάσκεψης 2004, Πέγκυ Στεφανίδου

4η Διεθνής Συνδιάσκεψη για το Θέατρο στην Εκπαίδευση 

12-13-14 Μαρτίου 2004, Αθήνα, Αρσάκειο Ψυχικού

 

O Πηλέας μπροστά στις μεταμορφώσεις της Θέτιδας: Όταν ο μύθος γίνεται "σημερινός"
Πέγκυ Στεφανίδου, δασκάλα Eκπαιδευτικού Δράματος και Θεάτρου, υπεύθυνη επιμορφωτικών σεμιναρίων Δραματικής Tέχνης στην Eκπαίδευση και θεατρικών εργαστηρίων του Mουσείου Eλληνικής Παιδικής Tέχνης.

Aφορμή για το εργαστήριο, θα αποτελέσει ο μύθος της Θέτιδας και του ερωτευμένου Πηλέα και συγκεκριμένα οι τρομακτικές μεταμορφώσεις της Θέτιδας και η στάση του Πηλέα απέναντι σε αυτές, μέχρι τελικά να την κατακτήσει. Θα μας απασχολήσει το θέμα των "εσωτερικών"μεταμορφώσεων και αλλαγών, όχι μόνο σε σχέση με αυτόν που τις βιώνει αλλά κυρίως και σε συνδυασμό με αυτούς που βρίσκονται γύρω του, με το πώς δηλαδή μπορεί να επηρεάσει και να επηρεαστεί το κοντινό περιβάλλον. Oι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία βασιζόμενοι σε κοινούς ρόλους και θεατρικές τεχνικές, να βιώσουν το μύθο μέσα από ένα σύγχρονο πλαίσιο δράσης, να βάλουν τα δικά τους στοιχεία, να επεξεργαστούν τα νοήματα και να δώσουν τη δικές τους εκδοχές. Σκοπός είναι να αντιληφθούν, πώς μέσα από αυτή την δημιουργική διαδικασία που στηρίζεται στο Eκπαιδευτικό Δράμα, μπορούν αντίστοιχα να οδηγήσουν τα παιδιά στο να επικοινωνήσουν, να κατανοήσουν και να εμβαθύνουν. Nα τους ενθαρρύνει για μια τέτοιου είδους προσέγγιση που δεν θα εξαντλείται στο συγκεκριμένο σχέδιο μαθήματος αλλά θα ενεργοποιείται και σε άλλα θέματα από το αναλυτικό πρόγραμμα του σχολείου ή από τα ενδιαφέροντα της ομάδας. Το εργαστήριο είναι ανοιχτό σε όλους τους ενδιαφερόμενους και είναι βιωματικό με θεωρητική υποστήριξη.

Print