"ΜΑΖΙ"

 

Η Δράση "Μαζί" υλοποιείται στο πλαίσιο του προγράμματος «κι αν ήσουν εσύ;». Πρόκειται για δράση που υποστηρίζει δραστηριότητες συνεργασίας τοπικού και προσφυγικού πληθυσμού με έμφαση στα παιδιά και νέους π.χ. συνεργασίες τοπικών σχολείων με σχολεία όπου φοιτούν παιδιά πρόσφυγες ή με καταυλισμούς, εργαστήρια τέχνης, επισκέψεις σε χώρους παραστάσεων, μουσείων κ.ά., ανοιχτές δράσεις σε δημόσιους χώρους, κλπ. Σημαντικό στοιχείο και προτεραιότητα σε αυτές τις συνεργασίες είναι τα παιδιά να συναντιούνται με στόχο να δημιουργήσουν κάτι μαζί αξιοποιώντας εργαλεία από τις τέχνες (θέατρο, χορός, βίντεο, μουσική, εικαστικά κ.ά). Έχουν δηλαδή τη μορφή «δημιουργικών εργαστηρίων τέχνης».
Οι σχετικές δράσεις προβάλλονται εν συντομία σε αυτό το χώρο.
Εκπαιδευτικοί που υλοποιούν ανάλογες δράσεις μπορούν να στείλουν σύντομη περιγραφή για ανάρτηση. 
Το πρόγραμμα «κι αν ήσουν εσύ;» μπορεί να στηρίξει ανάλογες πρωτοβουλίες

α)  με τη παραχώρηση καλλιτεχνών (θεατροπαιδαγωγών, μουσικών, χορευτών κ.ά), β) με κάλυψη μέρους των εξόδων για υλικά, γ) με κάλυψη εξόδων μετακινήσεων. 
Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να υποβάλλουν αίτημα συνεργασίας και στήριξης από το πρόγραμμα «κι αν ήσουν εσύ;» στο humanrights@theatroedu.gr


 

 

Οι δράσεις "ΜΑΖΙ" - Κι αν ήσουν εσύ;

Δράση «Μαζί» «Μία γιορτή στου Νιουριάν»

Ιωάννινα, 30/3/22022 Δράση «Μαζί», Γυμνάσιο Πεδινής Ιωαννίνων (Ομάδα 1)

Δράση «Μαζί»: «Πάρτο αλλιώς! Μπλοκάρουμε τον ρατσισμό στο σχολείο»

Ιωάννινα, 18/3/22022 Δράση «Μαζί», 2ο Γυμνάσιο Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης Ιωαννίνων

Δράση «Μαζί» - «Παντομίμα και γλώσσα του Σώματος»

Ιωάννινα, 20/12/2021, Δράση «Μαζί», 21ο ΔΣ Ιωαννίνων (Β) & Τάξεις Υποδοχής

Δράση «Μαζί» - «Παντομίμα και γλώσσα του Σώματος»

Ιωάννινα, 20/12/2021, Δράση «Μαζί», 21ο ΔΣ Ιωαννίνων (Α) & Τάξεις Υποδοχής

Δράση «Μαζί» - «Παντομίμα και γλώσσα του Σώματος»

Ιωάννινα, 14/12/2021, Δράση «Μαζί», 5ο Γυμνάσιο Ιωαννίνων (Γ) & ΔΥΕΠ

Δράση «Μαζί» - «Παντομίμα και γλώσσα του Σώματος»

Ιωάννινα, 14/12/2021, Δράση «Μαζί», 5ο Γυμνάσιο Ιωαννίνων (Β) & ΔΥΕΠ

Δράση «Μαζί» - «Παντομίμα και γλώσσα του Σώματος»

Ιωάννινα, 14/12/2021, Δράση «Μαζί», 5ο Γυμνάσιο Ιωαννίνων (Α)- ΔΥΕΠ

Δράση «Μαζί» - «Διάλογοι σε καραντίνα»

Διαδικτυακά, 18,25/5, 1,8,15,22/6/2021 (Δυτική), Δράση «Μαζί»

Δράση «Μαζί» - «Διάλογοι σε καραντίνα»

Διαδικτυακά, 18,25/5, 1,8,15,22/6/2021 (Δυτική), Δράση «Μαζί»

Δράση «Μαζί» - «Διάλογοι σε καραντίνα»

Διαδικτυακά, 18,25/5, 1,8,15,22/6/2021 (Δυτική), Δράση «Μαζί»

Δράση «Μαζί» - «Το όνομά μου είναι… δικό μου!»

Διαδικτυακά, 14,21,28/4, 12,19/5 & 2/6/2021(Βόρεια), Δράση «Μαζί»

Δράση «Μαζί» - «Διάλογοι σε καραντίνα»

Διαδικτυακά, 18,25/5, 1,8,15,22/6/2021 (Δυτική), Δράση «Μαζί»

Δράση «Μαζί» - «Διάλογοι σε καραντίνα»

Διαδικτυακά, 18,25/5, 1,8,15,22/6/2021 (Δυτική), Δράση «Μαζί»

Δράση «Μαζί» - «Διάλογοι σε καραντινα»

Διαδικτυακά, 12,19,26/4, 10,17,24/5/2021 (Βόρεια), Δράση «Μαζί»

Δράση «Μαζί» - «Το όνομά μου είναι… δικό μου!»

Διαδικτυακά, 14,21,28/4, 12,19/5 & 2/6/2021(Βόρεια), Δράση «Μαζί»

Δράση «Μαζί» - «Διάλογοι σε καραντίνα»

Διαδικτυακά, 18,25/5, 1,8,15,22/6/2021 (Δυτική), Δράση «Μαζί»

Δράση «Μαζί» - «Διάλογοι σε καραντινα»

Διαδικτυακά, 12,19,26/4, 10,17,24/5/2021 (Βόρεια), Δράση «Μαζί»

Δράση «Μαζί» - «Το όνομά μου είναι… δικό μου!»

Διαδικτυακά, 14,21,28/4, 12,19/5 & 2/6/2021(Βόρεια), Δράση «Μαζί»

Δράση «Μαζί» - «Διάλογοι σε καραντινα»

Διαδικτυακά, 12,19,26/4, 10,17,24/5/2021 (Βόρεια), Δράση «Μαζί»

Δράση «Μαζί» - «Το όνομά μου είναι… δικό μου!»

Διαδικτυακά, 14,21,28/4, 12,19/5 & 2/6/2021(Βόρεια), Δράση «Μαζί»
245678910Last

«Ήταν η πρώτη φορά που βρέθηκα και συμμετείχα σε εργαστήριο της δράσης «Μαζί». Είχα ανυπομονησία και περιέργεια για το πως θα ήταν!

Και ήταν όπως κάθε άλλο εργαστήριο με παιδιά! Στην αρχή λίγη καχυποψία για τους «άλλους» και σιγά- σιγά μέσω του εργαστηρίου τα σώματα και τα βλέμματα λύνονταν και γινόντουσαν πιο φιλικά και η ντροπή και η συστολή έμεναν πίσω και αυτό που έβγαινε μπροστά ήταν η ανάγκη για συμμετοχή, για αλληλεπίδραση για έκφραση... Η γλώσσα ήταν σίγουρα ένα εμπόδιο αλλά με τη βοήθεια τόσο του διερμηνέα όσο και των εμψυχωτών αλλά και των ίδιων των βιωματικών δραστηριοτήτων και του θεάτρου εν γένει, νομίζω ότι βρέθηκαν κι άλλοι κώδικες επικοινωνίας που βοήθησαν στο να ξεπεραστεί το αρχικό εμπόδιο. Μεγάλος σύμμαχος στην επικοινωνία ήταν φυσικά και τα Αγγλικά που γνώριζαν τόσο κάποιοι από τους μαθητές της Ελευσίνας, όσο και από το σχολείο των Αναβρύτων.

Νομίζω ότι ήταν μια πολύ όμορφη εμπειρία για όσους βρεθήκαμε εκεί, αλλά κυρίως για τα ίδια τα παιδιά που συμμετείχαν στο εργαστήριο!» 

Καλλιόπη Διονυσοπούλου, YouthProjectsAssistant- Ύπατη Αρμοστεία του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες