Theatro EDU

Διεθνής Συνδιάσκεψη 2008

Θέατρο και εκπαίδευση στο κέντρο της σκηνής

Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση, σε συνεργασία με τον Διεθνή Οργανισμό για το Θέατρο στην Εκπαίδευση (IDEA), το ΥΠ.Ε.Π.Θ (Διεύθυνση Διεθνών Εκπαιδευτικών Σχέσεων),
τη Γενική Γραμματεία Νέας Γενιάς, πανεπιστημιακά τμήματα από την Ελλάδα και το εξωτερικό
και άλλους επιστημονικούς, εκπαιδευτικούς και καλλιτεχνικούς φορείς.

 


 

Εργαστήρια Συνδιάσκεψης 2008


Δραματική τέχνη στην εκπαίδευση και βιο-ηθική: Γιατί μια φορά ένας αόρατος γίγαντας όλο και κατάπινε της ζωής το ουράνιο τόξο…

Δραματική τέχνη στην εκπαίδευση και βιο-ηθική: Γιατί μια φορά ένας αόρατος γίγαντας όλο και κατάπινε της ζωής το ουράνιο τόξο…

Αθήνα, 29/3/2008, Εργαστήριο, Άλκηστις Κοντογιάννη

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 29/3/2008 3:30 μμ - 6:00 μμ Export event


«Δραματική τέχνη στην εκπαίδευση και βιο-ηθική: Γιατί μια φορά ένας αόρατος γίγαντας όλο και κατάπινε της ζωής το ουράνιο τόξο…»

Άλκηστις (Κοντογιάννη), αναπληρώτρια καθηγήτρια, Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας

Σάββατο 29/3/2008, 15.30-18.00

Εργαστήριο 2,5 ωρών - Γλώσσα: ελληνικά

Η δραματική τέχνη στην εκπαίδευση δίνει τη δυνατότητα να προσεγγίσουμε βιωματικά και διαθεματικά τις εξελίξεις στην τεχνοβιολογία και να καλλιεργήσουμε την ηθική και βιοηθική της διάσταση σε ένα περιβάλλον αλληλεγγύης και κοινωνικής δικαιοσύνης, με άξονα το σεβασμό του ατόμου και της γνώσης, αλλά και του συναισθήματος της ευθύνης που έχει κάθε άνθρωπος για τον εαυτό του, το συνάνθρωπό του, τη ζωή και τον πλανήτη, σήμερα και στο μέλλον. Στο εργαστήριο θα επισημάνουμε περιβαλλοντικά θέματα/προβλήματα ως αποτελέσματα χειρισμών και χρήσης της τεχνοβιολογίας και την κοινωνική τους επίδραση. Με τεχνικές της δραματικής τέχνης στην εκπαίδευση, όπως ιδεοθύελλα, αφήγηση, θεματικά στιγμιότυπα, μονόλογος στον τοίχο, δρώμενα, προσομοιώσεις συμβουλίων και δικαστηρίων, τελετουργικά δρώμενα, συζήτηση, αναστοχασμό κ.ά., σε διάδραση με άλλες μορφές τέχνης, όπως εικαστικά και μουσική, θα στοχεύσουμε στην ανάπτυξη της κριτικής σκέψης, την αξιολόγηση της συμπεριφοράς και το φιλοσοφικό στοχασμό.