Theatro EDU

Διεθνής Συνδιάσκεψη 2008

Θέατρο και εκπαίδευση στο κέντρο της σκηνής

Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση, σε συνεργασία με τον Διεθνή Οργανισμό για το Θέατρο στην Εκπαίδευση (IDEA), το ΥΠ.Ε.Π.Θ (Διεύθυνση Διεθνών Εκπαιδευτικών Σχέσεων),
τη Γενική Γραμματεία Νέας Γενιάς, πανεπιστημιακά τμήματα από την Ελλάδα και το εξωτερικό
και άλλους επιστημονικούς, εκπαιδευτικούς και καλλιτεχνικούς φορείς.

 


 

Εργαστήρια Συνδιάσκεψης 2008


Η κατασκευή μικρού μήκους ταινίας: απαραίτητα βήματα και γνώσεις

Η κατασκευή μικρού μήκους ταινίας: απαραίτητα βήματα και γνώσεις

Αθήνα, 30/3/2008, Εργαστήριο, Αριάν Κότση

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 30/3/2008 10:00 πμ - 12:30 μμ Export event


«Η κατασκευή μικρού μήκους ταινίας: απαραίτητα βήματα και γνώσεις»

Αριάν Κότση, σκηνοθέτης, σεναριογράφος, υπεύθυνη εκπαιδευτικών προγραμμάτων Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης

Κυριακή 30/3/2008, 10.00-12.30

Εργαστήριο 2,5 ωρών - Γλώσσα: ελληνικά

Το εργαστήριο γίνεται με κλειστό κύκλωμα τηλεόρασης, με προβολές παραδειγμάτων και συμμετοχή των συμμετεχόντων. Επίσης διανέμεται πληροφοριακό εκπαιδευτικό υλικό με θέμα την κινηματογραφική αφήγηση και την κατασκευή μικρού μήκους ντοκιμαντέρ. Στο πρώτο μέρος καλύπτονται βασικές έννοιες που αφορούν την κινηματογραφική αφήγηση, όπως αφηγηματική οικονομία και αφαίρεση, κινηματογραφικός χρόνος και χώρος, τα πλάνα και οι χρήσεις τους, μηχανές και κινήσεις κάμερας, γωνίες λήψης, ντεκουπάζ και μοντάζ. Στο δεύτερο μέρος καλύπτονται τα χαρακτηριστικά που διαφοροποιούν τις μικρού από τις μεγάλου μήκους ταινίες και τις διαφορές κινηματογράφου, μυθοπλασίας και τεκμηρίωσης, μαζί με τις βασικές τεχνικές που χρησιμοποιούνται στην κάθε περίπτωση. Επίσης, περιγράφονται τα βασικά, απαραίτητα βήματα για την κατασκευή μιας μικρού μήκους ταινίας καθενός από τα δύο αυτά κινηματογραφικά είδη. Στη διάρκεια του εργαστηρίου και παράλληλα μ' αυτό, σχολιάζονται δύο εκπαιδευτικά προγράμματα του Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης με θέμα την κατασκευή μικρής διάρκειας ταινιών από μαθητές της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.

Print

Number of views (1326)/Σχόλια (0)