Theatro EDU

Διεθνής Συνδιάσκεψη 2018

Θέατρο και παραστατικές τέχνες στην εκπαίδευση

Ουτοπία ή Αναγκαιότητα;

Το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση, στο πλαίσιο της επετείου των 20 χρόνων από την ίδρυσή του (1998-2018), διοργανώνει την 8η Διεθνή Συνδιάσκεψη για το Θέατρο και τις Παραστατικές Τέχνες στην Εκπαίδευση σε συνεργασία με τον Διεθνή Οργανισμό για το Θέατρο στην Εκπαίδευση (IDEA), Πανεπιστήμια στην Ελλάδα και το εξωτερικό και άλλους επιστημονικούς, εκπαιδευτικούς και καλλιτεχνικούς φορείς.

Πατήστε εδώ για να μεταβείτε σε μια απλή λίστα όλων των ομιλητών και εμψυχωτών.

Ομιλητές - Εισηγητές - Εμψυχωτές

Μάμαλη Ευγενία

Δασκάλα, υποψ. διδάκτορας στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης

Η Εύη Μάμαλη, απόφοιτη του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Αθηνών, εργάζεται επί δεκατέσσερα συναπτά έτη στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση. Πραγματοποίησε Μεταπτυχιακές Σπουδές στο ίδιο τμήμα, στην κατεύθυνση Διδακτική και Αναλυτικά Προγράμματα και εξειδικεύτηκε στην καλλιέργεια της σκέψης μέσω του γραπτού επιχειρηματολογικού λόγου. Είναι υποψήφια διδάκτορας στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης στον τομέα της Παιδαγωγικής του Θεάτρου. Έχει δημοσιεύσει τα ακόλουθα: «Διερευνώντας την έννοια της μεταμόρφωσης μέσα από τη διασύνδεση εικαστικών και θεατρικής εμψύχωσης» και «Από την Εμψύχωση στη Γραφή: Η ποίηση ως βίωμα και συγκινησιακό αποτύπωμα στο δημοτικό». 
Έχει παρακολουθήσει βιωματικά σεμινάρια και ειδικότερα: α) το ετήσιο εργαστήριο Τέχνης και Λόγου του Π.Τ.Δ.Ε. Αθηνών, β) το ετήσιο εργαστήριο του Θεάτρου Ημέρας, γ) το διετές εργαστήριο για το θέατρο/δράμα στην εκπαίδευση του Θεάτρου «Πόρτα» και δ) έχει φοιτήσει στη διετή σχολή εμψυχωτών Anima. Τα τρία τελευταία έτη παρακολουθεί το ετήσιο εργαστήριο του Θεάτρου ΠΑΥΣΙΣ με τον Σίμο Παπαδόπουλο, ενώ έχει συμμετάσχει σε βραχείας διάρκειας σεμινάρια σωματικού θεάτρου. Παρακολούθησε επίσης σεμινάρια αυτόματης, ρεαλιστικής και δημιουργικής γραφής, ενώ πρόσφατα έλαβε έπαινο από την Πανελλήνια Ένωση Λογοτεχνών για το παραμύθι της «Το Ασυναίσθημα». Στο σχολείο που εργάζεται ήταν υπεύθυνη για το πρόγραμμα Φιλαναγνωσίας και για την Πρόληψη της Ενδοσχολικής Βίας. 
 

Print