Ένα πρόγραμμα ευαισθητοποίησης στα ανθρώπινα δικαιώματα και σε θέματα προσφύγων 
με βιωματικές δραστηριότητες, τεχνικές θεάτρου και εκπαιδευτικού δράματος

 


 

«Κινώντας το Νομαδικό Σώμα - Μονόλογοι σε καραντίνα» – Εργαστήριο για μαθητές


 

ΦΟΡΜΑ ΑΙΤΗΣΗΣ ΓΙΑ ΟΛΑ ΤΑ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ

Δηλώσεις ενδιαφέροντος: οι ενδιαφερόμενοι εκπαιδευτικοί πρέπει να στείλουν αίτημα-πρόσκληση, από το ιμειλ του σχολείου (όχι προσωπικό) με τη σύμφωνη γνώμη της Διεύθυνσης του σχολείου, στο  humanrights@theatroedu.gr υπόψη κας Γιάννας Παπαδοπούλου. Λόγω του μεγάλου αριθμού αιτημάτων και περιορισμένης δυνατότητας υλοποίησης θα γίνεται κλήρωση. Προτεραιότητα έχουν τα μέλη του Πανελληνίου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση.

Οργάνωση: Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση

Συνεργασία: Ύπατη Αρμοστεία ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες - Γραφείο Ελλάδας

Γραμματεία: 2106541600 / humanrights@theatroedu.gr

«Κινώντας το Νομαδικό Σώμα - Μονόλογοι σε καραντίνα»

 

Eργαστήριο για μαθητές Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης

 

Στο πλαίσιο του προγράμματος «Κι αν ήσουν εσύ;» που υλοποιεί το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση σε συνεργασία με την Ύπατη Αρμοστεία του ΟΗΕ για τους πρόσφυγες παρουσιάζεται σε σχολεία για μαθητές το εκπαιδευτικό εργαστήριο «Κινώντας το Νομαδικό Σώμα - Μονόλογοι σε καραντίνα».

 

Το εργαστήριο απευθύνεται σε μαθητές Γυμνασίου και Λυκείου

 

Διάρκεια: 4 διδακτικές ώρες για τμήμα ή ομάδα μαθητών/ Δύο 2ωρα

 

 

Εμψύχωση: Σόνια Ντόβα

Σχεδιασμός: Σόνια Ντόβα


 

Σύντομη περιγραφή

Το εργαστήριο «Ο ήχος της πέτρας» πραγματοποιείται στο πλαίσιο του προγράμματος «Κι αν ήσουν εσύ;», ένα πρόγραμμα ευαισθητοποίησης της εκπαιδευτικής κοινότητας στα ανθρώπινα δικαιώματα και σε θέματα προσφύγων με βιωματικές δραστηριότητες, και τεχνικές θεάτρου και εκπαιδευτικού δράματος. Υλοποιείται από τον Φεβρουάριο 2015 από το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση σε συνεργασία με την Ύπατη Αρμοστεία του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες.

Στόχος του εργαστηρίου αυτού είναι να προτείνει νέες δημιουργικές διεξόδους στους μαθητές, να ερεθίσει την φαντασία και την ικανότητα συναισθησίας τους, να προάγει τη συνδυαστική και συνειρμική σκέψη, να ωφελήσει και να διευκολύνει την παραγωγή λόγου και εν τέλει να εξοικειώσει τους συμμετέχοντες με νέα εργαλεία και νέα μέσα όπως η παραγωγή ενός ηχητικού έργου, όλα ενταγμένα στο πλαίσιο της θεατροπαιδαγωγικής προσέγγισης.

Με αφορμή τα εικαστικά έργα με πέτρες που δημιουργεί ο Σύριος καλλιτέχνης Nizar Ali Badr κι έχουν θέμα το προσφυγικό (βλ. εδώ) και με οδηγό μας τους κώδικες και τις συμβάσεις της ραδιοφωνικής γλώσσας, θα προχωρήσουμε βήμα βήμα στη δημιουργία σύντομων ηχητικών έργων, όπου τόσο τα επιμέρους στοιχεία (κείμενο και ηχοτοπία), όσο και η σύνθεσή τους (με βασικές τεχνικές μείξης ήχου) θα γεννηθούν και θα επεξεργαστούν κατά τη διάρκεια του εργαστηρίου.

Για τον λόγο αυτό, οι συμμετέχοντες θα πρέπει να έχουν δίπλα τους, πριν ξεκινήσει το εργαστήριο δύο πέτρες, καθώς και να έχετε κατεβάσει (και ίσως ρίξει μια πρώτη ματιά) στο πρόγραμμα μείξης ήχου audacity, το οποίο μπορείτε να βρείτε και να κατεβάσετε δωρεάν από εδώ:

Κατά τη διάρκεια του εργαστηρίου θα δουλέψουμε διαδραστικά, τόσο ατομικά όσο και σε ομάδες, και θα υπάρξει μόνο ένα μικρό πολύ σύντομο διάλειμμα.

Προσδοκώμενα αποτελέσματα: στο τέλος του εργαστηρίου οι συμμετέχοντες θα μπορούν να αξιοποιήσουν τις βασικές γνώσεις παραγωγής ενός ηχητικού έργου.


 

Κινώντας το Νομαδικό Σώμα - Όλα τα εργαστήρια

«Κινώντας το Νομαδικό Σώμα – Μονόλογοι σε καραντίνα»

Διαδικτυακά, 15/11/2020 (Κεντρική), Εργαστήρια για μαθητές

«Κινώντας το Νομαδικό Σώμα – Μονόλογοι σε καραντίνα»

Διαδικτυακά, 8/11/2020 (Κεντρική), Εργαστήρια για μαθητές

«Κινώντας το Νομαδικό Σώμα – Μονόλογοι σε καραντίνα»

Διαδικτυακά, 28/10/2020 (Κεντρική), Εργαστήρια για μαθητές

«Κινώντας το Νομαδικό Σώμα – Μονόλογοι σε καραντίνα»

Διαδικτυακά, 26/10/2020 (Κεντρική), Εργαστήρια για μαθητές

«Κινώντας το Νομαδικό Σώμα – Μονόλογοι σε καραντίνα»

Διαδικτυακά, 21/10/2020 (Κεντρική), Εργαστήρια για μαθητές

«Κινώντας το Νομαδικό Σώμα – Μονόλογοι σε καραντίνα»

Διαδικτυακά, 19/10/2020 (Κεντρική), Εργαστήρια για μαθητές