Αποτελέσματα αναζήτησης

Δραστηριότητες βιωματικής μάθησης στα ανθρώπινα δικαιώματα και στα δικαιώματα των προσφύγων (γυμνάσιο-λύκειο)

Δραστηριότητες βιωματικής μάθησης στα ανθρώπινα δικαιώματα και στα δικαιώματα των προσφύγων (γυμνάσιο-λύκειο)

Αθήνα, 22/11/2014, Εργαστήρια για εκπαιδευτικούς, Νάσια Χολέβα

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 22/11/2014 9:30 πμ - 12:30 μμ Export event

ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΘΕΑΤΡΟΥ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ 2014

ΗΜΕΡΙΔΑ & ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΑΘΗΝΑΣ
ΣΑΒΒΑΤΟ 22 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2014

«Θέατρο και δικαίωμα στην εκπαίδευση»
Τόπος: 72ο Δημοτικό Σχολείο Αθηνών, Ακταίου 2-4 και Επταχάλκου Θησείο
(5΄από Σταθμό ΗΣΑΠ Θησείου, στον πεζόδρομο παράλληλα και ακριβώς διπλά στις γραμμές)
Είσοδος ελεύθερη

ΤΑ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΤΗΣ ΗΜΕΡΙΔΑΣ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ 22/11/2014

ΠΡΩΙΝΟΣ ΚΥΚΛΟΣ

Εργαστήριο 4: 9.30πμ-12.30μμ "Δραστηριότητες βιωματικής μάθησης στα ανθρώπινα δικαιώματα και στα δικαιώματα των προσφύγων (γυμνάσιο-λύκειο)"
Νάσια Χολέβα, θεατροπαιδαγωγός
To εργαστήριο θα παρουσιάσει ένα δείγμα βιωματικών δραστηριοτήτων για μαθητές γυμνασίου και λυκείου, πάνω στα Ανθρώπινα Δικαιώματα που προτείνονται στο νέο εγχειρίδιο της Ύπατης Αρμοστείας του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες. Το εγχειρίδιο έχει τίτλο «Δραστηριότητες βιωματικής μάθησης στα ανθρώπινα δικαιώματα και στα δικαιώματα των προσφύγων» και είναι αποτέλεσμα του προγράμματος «Συμβίωση: Σχέδιο Δράσης για την προώθηση της ανεκτικότητας και την πρόληψη του ρατσισμού στο σχολείο», που υλοποιήθηκε από την Υ.Α. τη σχολική χρονικά 2013-2014 με την υποστήριξη του Ιδρύματος «Σταύρος Νιάρχος». Αποτελεί συλλογή εκπαιδευτικών προτάσεων από εκδόσεις διεθνών, περιφερειακών και εθνικών φορέων/οργανισμών σε 10 θεματικές ανθρωπίνων δικαιωμάτων, όπως η ταυτότητα, οι διακρίσεις, η μετανάστευση και η προσφυγιά, η δημοκρατία κ.ά. Το εργαστήριο απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και συντονιστές ομάδων νέων.

Η Νάσια Χολέβα είναι απόφοιτος του τμήματος Θεάτρου του Α.Π.Θ. με Μaster στο Εφαρμοσμένο Δράμα (Θέατρο-Εκπαίδευση-Κοινωνική Παρέμβαση). Ως θεατροπαιδαγωγός και εμψυχώτρια έχει δουλέψει με μια μεγάλη γκάμα ομάδων, με διαφορετικές ηλικιακές, μαθησιακές, κοινωνικές, σωματικές και άλλες ιδιαιτερότητες, στα πλαίσια πολύ διαφορετικών δομών της τυπικής και μη τυπικής εκπαίδευσης. Εργάζεται επίσης ως επιμορφώτρια εκπαιδευτικών γύρω από τη βιωματική μάθηση και τις δυνατότητες χρήσης του θεάτρου στη διδασκαλία οποιουδήποτε διδακτικού αντικειμένου. Επιμορφώνεται τακτικά στη θεατροπαιδαγωγική και την εκπαίδευση γενικότερα (εκπαίδευση ενηλίκων, ειδική αγωγή κτλ) και έχει παρουσιάσει τη δουλειά της με ανακοινώσεις και βιωματικά εργαστήρια σε συνέδρια, ημερίδες, συνδιασκέψεις στην Ελλάδα και το εξωτερικό (Ηνωμένο Βασίλειο, Κίνα, Βραζιλία). Τον Ιούλιο του 2014 επιλέχτηκε από την ActionAid στα πλαίσια του ευρωπαϊκού προγράμματος Send my friend to School, για να ταξιδέψει με άλλους 7 εκπαιδευτικούς στη Ρουάντα. Διετέλεσε Γενική Γραμματέας του Πανελληνίου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση (2011-14). Για λογαριασμό του Δικτύου δημιούργησε και υλοποιεί από το 2007 το θεατροπαιδαγωγικό πρόγραμμα «Εσύ όπως κι Εγώ – εξερευνώντας τη διαφορετικότητα μέσα από το θέατρο» σε δεκάδες σχολεία της ανατολικής Αττικής, συμπεράσματα και εκπαιδευτικό υλικό του οποίου συνέγραψε στο ομότιτλο βιβλίο. Είναι μέλος της Συντακτικής Επιτροπής του επιστημονικού περιοδικού ‘εκπαίδευση & θέατρο’ από το 2000


Κατηγορία Δράσης
  • Επιμορφωτικά Σεμινάρια - Εργαστήρια
Έτος
  • 2014
Πόλεις
  • Αθήνα
Εμψυχωτές
  • Χολέβα Νάσια
Print

Number of views (1974)/Σχόλια (0)

Αρχείο

«Οκτώβριος 2025»
ΔευΤριΤετΠεμΠαρΣαβΚυρ
29301234
«Η τέχνη αντίδοτο στη βία»

«Η τέχνη αντίδοτο στη βία»

Θεσσαλονίκη, 4/10/2025 εργαστήρια για εκπαιδευτικούς, Άβρα Αυδή, Ειρήνη Ζώη, Ειρήνη Μαρνά, Φωτεινή Παπαχαραλάμπους, Αντιγόνη Τσαρμποπούλου, Γιάννα Τσόκου, Μελίνα Χατζηγεωργίου
5
678
9101112
13141516
R-Lab

R-Lab

Online, 16/10/2025 Partners Kick-off meeting
1718
19
20
2122
«Η τέχνη αντίδοτο στη βία» - 'Σχολικός εκφοβισμός και ψυχική ανθεκτικότητα εκπαιδευτικών'

«Η τέχνη αντίδοτο στη βία» - 'Σχολικός εκφοβισμός και ψυχική ανθεκτικότητα εκπαιδευτικών'

Διαδικτυακά, 22/10/2025 εργαστήρια για εκπαιδευτικούς, Ματίνα Γαβριήλογλου
23242526
27282930
31
1
2
34
«Βιωματική μάθηση με τη μέθοδο Εκπαιδευτικού Δράματος»

«Βιωματική μάθηση με τη μέθοδο Εκπαιδευτικού Δράματος»

Διαδικτυακά, 4/11/2025 Σεμινάριο για εκπαιδευτικούς, Άβρα Αυδή, Μελίνα Χατζηγεωργίου
56
Πάμε θέατρο ‘Εχθρός του λαού’

Πάμε θέατρο ‘Εχθρός του λαού’

Αθήνα, 6/11/2025, Πάμε Θέατρο
7
Το «Πρόγραμμα TIM2 (Θέατρο και Μαθηματικά): Αξιοποιώντας τεχνικές του θεάτρου για τη διδασκαλία των μαθηματικών»

Το «Πρόγραμμα TIM2 (Θέατρο και Μαθηματικά): Αξιοποιώντας τεχνικές του θεάτρου για τη διδασκαλία των μαθηματικών»

Αθήνα 7-9/11/2025, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Ολγα Ορφανίδου, Αρετή Τζελέπη
8
Το «Πρόγραμμα TIM2 (Θέατρο και Μαθηματικά): Αξιοποιώντας τεχνικές του θεάτρου για τη διδασκαλία των μαθηματικών»

Το «Πρόγραμμα TIM2 (Θέατρο και Μαθηματικά): Αξιοποιώντας τεχνικές του θεάτρου για τη διδασκαλία των μαθηματικών»

Αθήνα 7-9/11/2025, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Ολγα Ορφανίδου, Αρετή Τζελέπη
9
Το «Πρόγραμμα TIM2 (Θέατρο και Μαθηματικά): Αξιοποιώντας τεχνικές του θεάτρου για τη διδασκαλία των μαθηματικών»

Το «Πρόγραμμα TIM2 (Θέατρο και Μαθηματικά): Αξιοποιώντας τεχνικές του θεάτρου για τη διδασκαλία των μαθηματικών»

Αθήνα 7-9/11/2025, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Ολγα Ορφανίδου, Αρετή Τζελέπη

Κατηγορίες

Αναζήτηση με φίλτρα

Αναζήτηση με λέξεις κλειδιά