Αποτελέσματα αναζήτησης

Andreasen John

Andreasen John

Αναπληρωτής καθηγητής, Department of Dramaturgy and Musicology, Aarhus University, Δανία

Ο John Andreasen, είναι κάτοχος μεταπτυχιακού διπλώματος στις σκανδιναβικές γλώσσες και τη λογοτεχνία και στη δραματουργία. Είναι αναπληρωτής καθηγητής στο Τμήμα Δραματουργίας και Μουσικολογίας του Πανεπιστημίου Aarhus στη Δανία, όπου διδάσκει παραγωγή θεάτρου και πολιτιστική πολιτική. Ο John Andreasen έχει μελετήσει ως επί το πλείστον το θέατρο δρόμου και την σκανδιναβική πολιτιστική πολιτική. Το 1983 ανέλαβε την πρωτοβουλία για το κοινοτικό θεατρικό έργο The Aarhus Play (Århus Spillet). Το 2002-3 σχεδίασε 8 νέα σκηνικά για το «Κουκλόσπιτο». Είναι ο ιδρυτής του νέου αρχείου κοινοτικών θεατρικών έργων (Egnsspilarkivet) στη Βασιλική Βιβλιοθήκη της Κοπεγχάγης (2018). Μεταξύ άλλων, έχει δημοσιεύσει το «Teaterproduktion» το 1982 και το «CommunityPlays- aSearchforIdentity» το 1996. Μερικά από τα οράματα του σχετικά με το θέατρο σκιαγραφούνται στο «Third manifesto: We shall come to see” (1983) και στο «Theatre- Five Futures or Fuwtuwrews» (2002). Στο περιοδικό Odin Teatretτο 2000 έγραψε το άρθρο «The Social Space of Theatre - including Odin Teatret». Το 2007 ήταν ένας από τους συγγραφείς της πρώτης εγκυκλοπαίδειας του θεάτρου στα δανέζικα. Τα τελευταία του βιβλία είναι «MultipleStages 2» σχετικά με παραστάσεις, μοντέλα ανάλυσης και πολιτισμικές πολιτικές από το 2012 και «DramaTeaching&Mnemonics», μια εκτεταμένη εκδοχή από το 2015.

Print

Number of views (2862)/Σχόλια (0)

Αρχείο

«Νοέμβριος 2025»
ΔευΤριΤετΠεμΠαρΣαβΚυρ
27282930
31
1
2
TiM2-Theatre in Mathematics2

TiM2-Theatre in Mathematics2

Online, 2/11/2025 Greek trainers meeting
34
«Βιωματική μάθηση με τη μέθοδο Εκπαιδευτικού Δράματος»

«Βιωματική μάθηση με τη μέθοδο Εκπαιδευτικού Δράματος»

Διαδικτυακά, 4/11/2025 Σεμινάριο για εκπαιδευτικούς, Άβρα Αυδή, Μελίνα Χατζηγεωργίου
56
Πάμε θέατρο ‘Εχθρός του λαού’

Πάμε θέατρο ‘Εχθρός του λαού’

Αθήνα, 6/11/2025, Πάμε Θέατρο
7
8
Το «Πρόγραμμα TIM2 (Θέατρο και Μαθηματικά): Αξιοποιώντας τεχνικές του θεάτρου για τη διδασκαλία των μαθηματικών»

Το «Πρόγραμμα TIM2 (Θέατρο και Μαθηματικά): Αξιοποιώντας τεχνικές του θεάτρου για τη διδασκαλία των μαθηματικών»

Αθήνα 7-9/11/2025, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Ολγα Ορφανίδου, Αρετή Τζελέπη
9
10
«Το όνομά μου είναι ...δικό μου!»

«Το όνομά μου είναι ...δικό μου!»

Διαδικτυακά, 10/11/2025 , Σεμινάριo για εκπαιδευτικούς, Αντιγόνη Τσαρμποπούλου
1112
"Τα παιδιά που τους έκλεψαν το χαμόγελο"

"Τα παιδιά που τους έκλεψαν το χαμόγελο"

Ικαρία 12/11/2025, Εργαστήριο για μαθητές/μαθήτριες, ΓΕΛ Αγίου Κηρύκου Ικαρίας
13
14
"Τα παιδιά που τους έκλεψαν το χαμόγελο"

"Τα παιδιά που τους έκλεψαν το χαμόγελο"

Ικαρία 14/11/2025, Εργαστήριο για μαθητές/μαθήτριες, : Γυμνάσιο με Λυκειακές Τάξεις Ραχών Ικαρίας
15
«Η τέχνη αντίδοτο στη βία»

«Η τέχνη αντίδοτο στη βία»

Θεσσαλονίκη, 15/11/2025 εργαστήρια για εκπαιδευτικούς, Ειρήνη Ζώη, Ειρήνη Μαρνά
16
1718192021
22
23
24252627
«Ειρήνη - Η ιστορία ενός παιδιού πρόσφυγα»

«Ειρήνη - Η ιστορία ενός παιδιού πρόσφυγα»

Διαδικτυακά, 27/11/2025 Σεμινάριο για εκπαιδευτικούς, Αντιγόνη Τσαρμποπούλου
28
#Support_Hara

#Support_Hara

Θεσσαλονίκη, 28-30/11/2025 εργαστήριo για εκπαιδευτικούς, Ειρήνη Μαρνά, Αγλαΐα Νάκα
29
30
123
«Βιωματική μάθηση με τη μέθοδο Εκπαιδευτικού Δράματος»

«Βιωματική μάθηση με τη μέθοδο Εκπαιδευτικού Δράματος»

Διαδικτυακά, 3/12/2025 Σεμινάριο για εκπαιδευτικούς, Άβρα Αυδή, Μελίνα Χατζηγεωργίου
4567

Κατηγορίες

Αναζήτηση με φίλτρα

Αναζήτηση με λέξεις κλειδιά