Αποτελέσματα αναζήτησης

Κι αν ήσουν εσύ; - Θεατροπαιδαγωγικές δραστηριότητες για την ευαισθητοποίηση στα ανθρώπινα δικαιώματα και σε θέματα προσφύγων

Κι αν ήσουν εσύ; - Θεατροπαιδαγωγικές δραστηριότητες για την ευαισθητοποίηση στα ανθρώπινα δικαιώματα και σε θέματα προσφύγων

«Κι αν ήσουν εσύ;» Θεατροπαιδαγωγικές δραστηριότητες για την ευαισθητοποίηση στα ανθρώπινα δικαιώματα και σε θέματα προσφύγων
Επιμέλεια: Νάσια Χολέβα

B΄Έκδοση ISBN 978-960-9529-09-9, 2021
(A΄Έκδοση ISBN: 978-960-9529-04-4, 2019)

© Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση
Με την υποστήριξη της Ύπατης Αρμοστείας του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες

Δείτε το βιβλίο...εδώ!

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Ταυτότητα βιβλίου

Εισαγωγή

Κεφάλαιο 1ο: Το πρόγραμμα «Κι αν ήσουν εσύ;»
Νίκος Γκόβας, Εύα Σαββοπούλου, Πόπη Διονυσοπούλου: Το πρόγραμμα «Κι αν ήσουν εσύ;»
Χαρά Τσουκαλά: Η Δράση «Μονόλογοι από το Αιγαίο»
Χριστίνα Κρίθαρη: «Η πολύχρωμη μετανάστευση της πεταλούδας» – Μια παράσταση Θεάτρου Φόρουμ
Νικολέττα Δημοπούλου, Σόνια Μολογούση: Οργανώνοντας μια δράση «ΜΑΖΙ»
Νάσια Χολέβα, Αντώνης Λενακάκης: Η συμβολή της βασικής θεατροπαιδαγωγικής επιμόρφωσης του προγράμματος «Κι αν ήσουν εσύ;» στην καθημερινή πρακτική των εκπαιδευτικών για μια εκπαίδευση στα ανθρώπινα δικαιώματα

Κεφάλαιο 2ο: Θεωρητικές βάσεις του προγράμματος
Μπέττυ Γιαννούλη: Θέατρο στην Εκπαίδευση και αρχές βιωματικής μάθησης και κριτικής παιδαγωγικής – Το πλαίσιο προγράμματος εκπαίδευσης για την ευαισθητοποίηση σε θέματα προσέγγισης του «άλλου»
Χριστίνα Ζώνιου: Αρχές διαπολιτισμικής εκπαίδευσης στην εμψύχωση θεατρικών/ θεατροπαιδαγωγικών εργαστηρίων
Brendon Burns: Ο διάλογος είναι θεμελιώδης: η τέχνη της εμψύχωσης ενός θεατρικού εργαστηρίου
Κώστας Μάγος: «Τι λένε τα πράγματα όταν μιλάνε;»: Προσωπικά και οικογενειακά αντικείμενα ως διαπολιτισμικά εκπαιδευτικά υλικά
Μάριος Κουκουνάρας-Λιάγκης, Άγγελος Βαλλιανάτος: Ο θρησκευτικός γραμματισμός στην εκπαίδευση και την κοινωνική παρέμβαση

Κεφάλαιο 3ο: Περιγραφές εργαστηρίων
3α: Θεατροπαιδαγωγικά σεμινάρια επιμόρφωσης εκπαιδευτικών
Νάσια Χολέβα, Τζένη Καραβίτη, Νίκος Γκόβας: Επιμόρφωση εκπαιδευτικών με τεχνικές θεάτρου, Εκπαιδευτικού Δράματος και βιωματικής μάθησης σε θέματα ανθρωπίνων δικαιωμάτων και προσφύγων
Νικολέττα Δημοπούλου, Νάσια Χολέβα, Σόνια Μολογούση, Ηρώ Ποταμούση: Αγκαλιάζοντας τα παιδιά-πρόσφυγες μέσα στην τάξη και στο σχολείο – Ένα σεμινάριο επιμόρφωσης εκπαιδευτικών
Τζωρτζίνα Κακουδάκη: Ο εαυτός μου ως ντοκουμέντο – Ένα καλλιτεχνικό εργαστήριο εκπαιδευτικών
3β: Θεματικά εργαστήρια
Μαντώ Κουρετζή, Στέλιος Βγαγκές: Εγώ – εσύ – εμείς... μαζί: απόπειρες προσέγγισης του άλλου – Θεατροπαιδαγωγικό εργαστήριο για μαθητές νηπιαγωγείου και δημοτικού
Κατερίνα Πουταχίδου, Ρίτα Πουταχίδου, Χριστίνα Ζουρίδου: Ο ελέφαντας, το μυρμήγκι και η σκιουρίνα – Ένα θεατροπαιδαγωγικό εργαστήριο για μαθητές προσχολικής ηλικίας και δημοτικού
Ειρήνη Μαρνά: Γιατί οι νυχτερίδες κρέμονται ανάποδα; – Ένα εργαστήριο Εκπαιδευτικού Δράματος για την αποδοχή της διαφορετικότητας
Ειρήνη Μαρνά: Ειρήνη – η ιστορία ενός παιδιού-πρόσφυγα – Ένα εργαστήριο Εκπαιδευτικού Δράματος για την ευαισθητοποίηση στα δικαιώματα του παιδιού και στο προσφυγικό ζήτημα
Αντιγόνη Τσαρμποπούλου: Σκληρό καρύδι – Ένα θεατροπαιδαγωγικό εργαστήριο ενσυναίσθησης και αλληλεγγύης για μαθητές μεγάλων τάξεων Δημοτικού και Γυμνασίου
Γιούλη Δούβου: Ακολουθώντας το αγόρι με τη βαλίτσα – Θεατροπαιδαγωγικό εργαστήριο
Ηρώ Ποταμούση, Σόνια Μολογούση, Γιώργος Μπεκιάρης: Συναντώντας τους «Μονολόγους από το Αιγαίο» – Ένα θεατροπαιδαγωγικό εργαστήριο με αφορμή τις μαρτυρίες ασυνόδευτων ανήλικων προσφύγων για το ταξίδι και τα όνειρά τους
Άβρα Αυδή, Τζένη Καραβίτη: Σιωπές στη ζωή και στο θέατρο – Εργαστήριο θεατρικής γραφής

Παράρτημα 1: Επιμόρφωση εκπαιδευτικών με τεχνικές θεάτρου, Εκπαιδευτικού Δράματος και βιωματικής μάθησης σε θέματα ανθρωπίνων δικαιωμάτων και προσφύγων: ντοκουμέντα και αφορμήσεις για δυναμικές εικόνες

Παράρτημα 2: Αγκαλιάζοντας τα παιδιά-πρόσφυγες μέσα στην τάξη και στο σχολείο: αφορμήσεις για δυναμικές εικόνες

Παράρτημα 3: Ειρήνη – η ιστορία ενός παιδιού-πρόσφυγα.

Παράρτημα 4: Ακολουθώντας το αγόρι με τη βαλίτσα – αποσπάσματα του έργου

Παράρτημα 5: Συναντώντας τους «Μονολόγους από το Αιγαίο» – Αποσπάσματα

Παράρτημα 6: Πρόσθετες πηγές

Παράρτημα 7: Ευρετήριο ασκήσεων, τεχνικών και παιχνιδιών

Ταυτότητα του προγράμματος

Βιογραφικά σημειώματα συγγραφέων

Άλλες εκδόσεις του Πανελλήνιου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση

Έτος Έκδοσης2019
Print

Number of views (15975)/Σχόλια (0)

Αρχείο

«Φεβρουάριος 2025»
ΔευΤριΤετΠεμΠαρΣαβΚυρ
2728
2930
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Διαδικτυακά 30/01/2025, Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση
31
Το "Πρόγραμμα TIM2" (Θέατρο και Μαθηματικά): Διδάσκοντας μαθηματικά  με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

Το "Πρόγραμμα TIM2" (Θέατρο και Μαθηματικά): Διδάσκοντας μαθηματικά με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

Θεσσαλονίκη 31/1 & 1-2/2/2025, εργαστήριο για εκπαιδευτικούς, Χριστίνα Ζουρνά, Αντιγόνη Τσαρμποπούλου
1
2
3
«Να τους πάρετε στα σπίτια σας!» - Διαδραστική παράσταση θεάτρου φόρουμ & θεατροπαιδαγωγικό πρόγραμμα

«Να τους πάρετε στα σπίτια σας!» - Διαδραστική παράσταση θεάτρου φόρουμ & θεατροπαιδαγωγικό πρόγραμμα

Διαδικτυακά, 3/2/2025, Γιώργος Μπεκιάρης, Λάμπρος Αραπάκος, Νίκος Γκόβας, Χριστίνα Κρίθαρη, Γιώργος Μόσχος, Διονύσης Παύλου, Ευγενία Ζάγουρα
4
Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Διαδικτυακά 4/2/2025, πρόγραμμα "κι αν ήσουν εσύ;" Συντονιστική Ομάδα και Σύμβουλοι. Συντονίζουν Νίκος Γκόβας
5
"Καλώς ήρθες παράΞενε στον τόπο μας"

"Καλώς ήρθες παράΞενε στον τόπο μας"

Ρέθυμνο 5/2/2025 Σεμινάριο για εκπαιδευτικούς, Χρήστος Ραχιώτης
6
Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση

Ζάκυνθος, 06/02/2025, Παιδαγωγική - συντονιστική συνάντηση
78
9
10
11
12
13
Εργαστήριο "κι αν ήσουν εσύ;- Δράση «Μαζί»"

Εργαστήριο "κι αν ήσουν εσύ;- Δράση «Μαζί»"

Ιωάννινα, 13/2/2025 Εργαστήριο σε σχολείο. Δράση «Μαθητικά Φεστιβάλ Μαζί», Γυμνάσιο Πεδινής Ιωαννίνων
14
15

Η έμφυλη διάσταση της φροντίδας

Μεσσήνη Μεσσηνίας, 14-15-16 Φεβρουαρίου & 19 Μαρτίου 2025, σεμινάριο για εκπαιδευτικούς, πρόγραμμα DISC
16

Η έμφυλη διάσταση της φροντίδας

Μεσσήνη Μεσσηνίας, 14-15-16 Φεβρουαρίου & 19 Μαρτίου 2025, σεμινάριο για εκπαιδευτικούς, πρόγραμμα DISC
1718
Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Διαδικτυακά 18/2/2025, πρόγραμμα "κι αν ήσουν εσύ;" Συντονιστική Ομάδα και Σύμβουλοι. Συντονίζει Νίκος Γκόβας
192021
TiM2-Theatre in Mathematics2  Διδάσκοντας μαθηματικά  με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

TiM2-Theatre in Mathematics2 Διδάσκοντας μαθηματικά  με τη χρήση τεχνικών θεάτρου και βιωματικής μάθησης

Ηράκλειο, 21-23 Φεβρουαρίου 2025 σεμιναριο εκπαιδευτικών. Ιωάννα Μούντριζα, Θοδωρής Παράσχου
22
23
2425
Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Διαδικτυακά 25/2/2025, πρόγραμμα "κι αν ήσουν εσύ;" Συντονιστική Ομάδα και Σύμβουλοι. Συντονίζει Νίκος Γκόβας
26272812
34
Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Παιδαγωγική - Οργανωτική συνάντηση

Διαδικτυακά 4/3/2025, πρόγραμμα "κι αν ήσουν εσύ;" Συντονιστική Ομάδα και Σύμβουλοι. Συντονίζει Νίκος Γκόβας
567
«Ηχορροές»

«Ηχορροές»

Αθήνα, 7/3/2025 εργαστήριο. Φοίβος-Άγγελος Κόλλιας, Χριστίνα Στουραίτη
89

Κατηγορίες

Αναζήτηση με φίλτρα

Αναζήτηση με λέξεις κλειδιά