ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΔΙΚΤΥΟ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Μαθητικά Καλλιτεχνικά Φεστιβάλ & Ημέρες Δράσης


Κατά το διάστημα 2015-2023 οργανώθηκαν 138 Μαθητικά Φεστιβάλ-Ημέρες Δράσεις με τη συμμετοχή 18967 μαθητών/μαθητριών, 1750 εκπαιδευτικών από 777 σχολεία σε πάνω από 25 πόλεις
 


 


ΜΑΘΗΤΙΚΑ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΑ ΦΕΣΤΙΒΑΛ-ΗΜΕΡΕΣ ΔΡΑΣΗΣ 2024

Δελτίο Τύπου

ΜΑΘΗΤΙΚΑ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΑ ΦΕΣΤΙΒΑΛ - ΗΜΕΡΕΣ ΔΡΑΣΗΣ 2023

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ


 

Απολογισμός 2023:
 
16 φεστιβάλ, 2862 μαθητές/μαθήτριες, 343 εκπαιδευτικοί,
142 σχολεία, 68 συνεργαζόμενοι φορείς, 14 πόλεις & διαδικτυακά

 

Όλα τα βίντεο των φεστιβάλ του 2023 σε playlist

Όλα τα βίντεο των φεστιβάλ του 2022 σε playlist


2022

12 Μαθητικά Καλλιτεχνικά-Θεατρικά Φεστιβάλ & 6 Ημέρες Δράσης 
130 σχολεία, 2921 μαθητές-μαθήτριες, 388 εκπαιδευτικοί




2021

7 Μαθητικά Καλλιτεχνικά-Θεατρικά Φεστιβάλ & Ημέρες Δράσης 
74 σχολεία & δομές εκπαίδευσης, 1111 μαθητές/μαθήτριες, 115 εκπαιδευτικοί σε 17 πόλεις διαδικτυακά



2020

7 Μαθητικά Καλλιτεχνικά-Θεατρικά Φεστιβάλ & Ημέρες Δράσης 
19 σχολεία, 585 μαθητές/μαθήτριες, 65 εκπαιδευτικοί σε 4 πόλεις & διαδικτυακά



2019

22 μαθητικά καλλιτεχνικά-θεατρικά φεστιβάλ & Ημέρες Δράσης,
135 σχολεία, 18 πόλεις, 4613 μαθητές/μαθήτριες, 394 εκπαιδευτικοί, 1807 γονείς



2018

19 μαθητικά φεστιβάλ & Ημέρες Δράσης
130 σχολεία, 18 πόλεις, 2563 μαθητές/μαθήτριες, 246 εκπαιδευτικοί, 5200 γονείς, μέλη τοπικών κοινωνιών



2017

20 μαθητικά καλλιτεχνικά-θεατρικά φεστιβάλ & 17 Ημέρες Δράσης
2544 μαθητές/μαθήτριες,  170 εκπαιδευτικοί, 110 σχολεία

 



2016

Ημέρες Δράσης
12 σχολεία, 563 μαθητές/μαθήτριες, 25 εκπαιδευτικοί
Αθήνα, Πάτρα Τρίκαλα




2015

22 Ημέρες Δράσης,
26 σχολεία, 1235 μαθητές, 55 εκπαιδευτικοί




Όλα τα ΜΑΘΗΤΙΚΑ ΦΕΣΤΙΒΑΛ & ΗΜΕΡΕΣ ΔΡΑΣΗΣ

Κάλεσμα: Διεθνής Ημέρα Δράσης Μονόλογοι σε καραντίνα

Κάλεσμα: Διεθνής Ημέρα Δράσης Μονόλογοι σε καραντίνα

Διαδικτυακά, 27/11/2020

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 27/11/2020 Export event


Παγκόσμια Ημέρα Θεάτρου στην Εκπαίδευση 27 Νοεμβρίου 2020
Διεθνής Ημέρα Δράσης Μονόλογοι σε καραντίνα

Έφηβοι πρόσφυγες γράφουν στον καιρό της πανδημίας 

Αναλαμπές της καραντίνας

Τα χρήματα δεν είναι και τόσο σημαντικά.
Δεν μου ανήκει η Γη και είμαι απλώς φιλοξενούμενή της.
Συνειδητοποιώ την αξία του σχολείου.
Τελικά μου αρέσει να περνώ χρόνο με την οικογένειά μου.
Δεν υπάρχει κάποια ουσιώδης διαφορά μεταξύ φτωχών
και πλούσιων ανθρώπων τον καιρό της πανδημίας.
Μου αρέσουν τα ποιήματά μου.

Ίκραμ, 15 ετών

Είκοσι τέσσερις έφηβοι πρόσφυγες που ζουν στην Ελλάδα παρουσιάζουν κείμενα και ζωγραφιές τους, με αφορμή την περίοδο της προσωρινής καραντίνας λόγω του κορωνοϊού, μέσα από τη δράση «Μονόλογοι σε καραντίνα». 

Η δράση «Μονόλογοι σε καραντίνα» ξεκίνησε τον Μάρτιο του 2020, στο πλαίσιο του εκπαιδευτικού προγράμματος «κι αν ήσουν εσύ;», που πραγματοποιούν το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση και η Ύπατη Αρμοστεία του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες (Υ.Α.). 
Νεαροί πρόσφυγες, αγόρια και κορίτσια 13 έως 19 ετών, που ζουν σε διάφορες δομές και περιοχές της χώρας, είτε με τις οικογένειές τους είτε ασυνόδευτα, συμμετείχαν στη δράση μέσα από έναν κύκλο διαδικτυακών εργαστηρίων γραφής. Τα εργαστήρια εμψύχωσαν τρεις συγγραφείς με την υποστήριξη μιας ομάδας από διερμηνείς, εκπαιδευτικούς, ψυχολόγους και κοινωνικούς λειτουργούς των φορέων που στήριξαν τη δράση. 

Η έκδοση «Μονόλογοι σε καραντίνα», διαθέσιμη δωρεάν στα ελληνικά και αγγλικά, περιλαμβάνει τη φωνή των εφήβων, όπως προέκυψε από τα παραπάνω εργαστήρια, την περίοδο που «έμειναν σπίτι», όπως όλος ο πληθυσμός της χώρας. 

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα για το Θέατρο στην Εκπαίδευση το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση σε συνεργασία με τον Διεθνή Οργανισμό για το Θέατρο στην Εκπαίδευση (IDEA) 
καλούν στις 27 Νοεμβρίου  

σε μια Διεθνή Ημέρα Δράσης με τίτλο «Μονόλογοι σε καραντίνα». 

Για να ακουστεί η φωνή τους!

Το κάλεσμα απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς, μαθητές, σχολεία, καλλιτεχνικές ομάδες και συλλόγους στην Ελλάδα και σε όλον τον κόσμο, που επιθυμούν να αξιοποιήσουν το υλικό της έκδοσης ως πηγή έμπνευσης και περαιτέρω δημιουργίας μέσα από καλλιτεχνικά δρώμενα, αναγνώσεις κειμένων, θεματικά εργαστήρια, παρουσιάσεις κ.ά. 

Φορείς στη δράση «Μονόλογοι σε Καραντίνα»: Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση, Ύπατη Αρμοστεία του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες στην Ελλάδα, με τη συνεργασία των ΑΡΣΙΣ, PRAKSIS, Ηλιακτίδα ΑΜΚΕ, Κοινωνικό ΕΚΑΒ, Αναπτυξιακή «Πάρνωνα» ΑΕ Ο.Τ.Α. Τρίπολη, Αναπτυξιακή Καρδίτσας ΑΝΚΑ Ο.Τ.Α Καρδίτσα, Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Καρδίτσας, Διεθνής Οργανισμός Μετανάστευσης.

Πρόγραμμα και Δράση πιστοποιημένα από τον Διεθνή Οργανισμό για το Θέατρο στην Εκπαίδευση (IDEA)


 

Print

Number of views (3661)/Σχόλια (0)