Ένα πρόγραμμα ευαισθητοποίησης στα ανθρώπινα δικαιώματα και σε θέματα προσφύγων 
με βιωματικές δραστηριότητες, τεχνικές θεάτρου και εκπαιδευτικού δράματος

 


ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣΤΙ ΕΙΝΑΙ - ΔΡΑΣΕΙΣ - ΧΡΗΣΙΜΟ ΥΛΙΚΟ - Η ΟΜΑΔΑ
η επιμόρφωση 2024-2025

 



 Διάλογοι σε καραντίνα - ονόματα, ιστορίες, στίχοι - ΜΑΖΙ

 

Η δράση «Διάλογοι σε καραντίνα» στοχεύει να δώσει φωνή σε έφηβους και έφηβες πρόσφυγικού και τοπικού πληθυσμού, που διαμένουν σε διάφορες δομές και περιοχές της χώρας και έζησαν για ένα διάστημα από τον Δεκέμβριο 2020 έως τον Μάιο 2021, σε κατάσταση προσωρινής καραντίνας λόγω του COVID-19.

Το βιβλίο "Διάλογοι σε καραντίνα"

Το υλικό σε αυτό το βιβλίο είναι το αποτέλεσμα πέντε κύκλων διαδικτυακών εργαστηρίων γραφής τα οποία έγιναν κατά την περίοδο της δεύτερης προσωρινής καραντίνας λόγω της πανδημίας, από τον Δεκέμβριο 2020 έως τον Μάιο 2021.
Τα εργαστήρια έγιναν στο πλαίσιο της δράσης «Διάλογοι σε καραντίνα: ονόματα, ιστορίες, στίχοι - ΜΑΖΙ» του προγράμματος «Κι αν ήσουν εσύ;» -ένα πρόγραμμα ευαισθητοποίησης στα ανθρώπινα δικαιώματα και σε θέματα προσφύγων, που υλοποιεί το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση σε συνεργασία με την Ύπατη Αρμοστεία του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες στην Ελλάδα

Τα 55 κορίτσια και τα αγόρια, που συμμετείχαν στη δράση, γράφουν και παρουσιάζουν συνεργατικά κείμενα
 

 


 

" Διάλογοι σε καραντίνα: ονόματα, ιστορίες, στίχοι - ΜΑΖΙ"  
Επιμέλεια: Αντιγόνη Τσαρμποπούλου, Νικολέττα Δημοπούλου, Κατερίνα Αλεξιάδη
Εκδότης: Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση
Αθήνα 2022
ΙSBN: 978-960-9529-10-5

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

"ταυτότητα" του βιβλίου

ΕΝΟΤΗΤΑ Α’ - Η δράση "Διάλογοι σε καραντίνα"
Διάλογοι σε καραντίνα: ονόματα, ιστορίες, στίχοι – ΜΑΖΙ
Αντιγόνη Τσαρμοπούλου

Ιστορίες πίσω από τα ονόματα -Πώς σε λένε; -Θέλεις να παίξουμε;
Πόπη Διονυσοπούλου

Χτίζοντας γέφυρες με τα ονόματά μας
Κατερίνα Αλεξιάδη, Νικολέττα Δημοπούλου, Χριστόδουλος Κωτσίνας, Αντιγόνη Τσαρμποπούλου

Το όνομά μου είναι δικό μου!
Τζένη Καραβίτου

Jidariya
Μαχμούντ Νταρουίς

 

ΕΝΟΤΗΤΑ Β’ – Τα ποιήματα

“Η αποδοχή και η συγγνώμη”
ALI - ELEUTHERIA

“Για όλα αυτά που αγαπάμε”
ΜΠΑΝΆΦ - ΓΙΑΣΜΙΝ - ΜΠΕΝΆΡ

“Μαχητές”
ΧΑΡΟΎΝ - ΓΕΏΡΓΙΟΣ - ΔΗΜΗΤΡΗΣ

“Καλύτερες μέρες”
RAYHAN - ΒΑΣΙΛΙΚΗ

“Να αναπνέω στην ειρήνη”
RAYHAN - LYDIA - ALI

“Η ομορφιά του κόσμου και «η κόρη του ήλιου»”
FATEMEH - ΕΛΕΆΝΑ - ΝΕΦΕΛΗ

“Οι φίλες”
ΣΙΦΑ - ΣΙΝΤΡΑ

“Η αγάπη θα σώσει τον κόσμο;”
USAMA – ΠΟΛΎΜΝΙΑ - HASAN

“Η ευχή”
ΆΓΓΕΛΟΣ - ΠΑΝΑΓΙΏΤΑ - SHAHAD

“Τα κορίτσια”
ΒΑΣΙΛΙΚΗ - ΑΛΕΣΙΑ

“Το όνομά μου είναι γραμμένο στ΄ αστέρια”
ΔΑΝΆΗ - ZHILA - ALAA - ΙΩΆΝΝΑ

“Όταν ανατέλλει και δύει ο ήλιος”
ΕΛΙΣΆΒΕΤ - IMAN - BAMAN

“Η κουβέντα με το φεγγάρι”
ΚΑΤΕΡΙΝΑ - MAHNOOR

“Οι μέρες που αλλάζουν”
ΒΆΓΙΑ - ΜΑΡΙΑ - ΜΑΡΙΆΝΘΗ

“Άνεμος που αποπνέει ελπίδα”
ΡΕΝΑ - ΜΑΡΙΤΑ - KOUROSH

“Ο γενναίος ποιητής και το θαύμα”
BAHAR - AHMED - ΧΡΙΣΤΙΝΑ

“Ουράνιο τόξο”
AMIR - DANAR - NATALIE

“Το καθρέφτισμα στην περιπέτεια του κόσμου”
NICOLINA - MASUMEH - ASHWAK

“Για τον χορό των φλεγόμενων αστεροειδών”
ANIS - ΦΏΤΕΙΝΗ

“Ταξιδιώτες στην ίδια Γη”
JAVID - GEORGE - SAFI

 

ΕΝΟΤΗΤΑ Γ’ - Δραστηριότητες για την τάξη

Οι συντελεστές

 


 


Οργάνωση: Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση σε συνεργασία με την  Ύπατη Αρμοστεία του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες στην Ελλάδα στο πλαίσιο του Προγράμματος «Κι αν ήσουν εσύ;», ένα πρόγραμμα ευαισθητοποίησης της ευρύτερης εκπαιδευτικής κοινότητας στα ανθρώπινα δικαιώματα και σε θέματα προσφύγων με βιωματικές δραστηριότητες, και τεχνικές θεάτρου και εκπαιδευτικού δράματος.