Ένα πρόγραμμα ευαισθητοποίησης στα ανθρώπινα δικαιώματα και σε θέματα προσφύγων 
με βιωματικές δραστηριότητες, τεχνικές θεάτρου και εκπαιδευτικού δράματος

 


ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣΤΙ ΕΙΝΑΙ - ΔΡΑΣΕΙΣ - ΧΡΗΣΙΜΟ ΥΛΙΚΟ - Η ΟΜΑΔΑ
η επιμόρφωση 2024-2025

Οι δράσεις του "Κι αν ήσουν εσύ;"

 


 


Σεμινάρια εκπαιδευτικών

Διάλογοι σε καραντίνα

Δράσεις για μαθητές

Διαδραστικές παραστάσεις

Μονόλογοι σε καραντίνα

Μαθητικά φεστιβάλ

Μονόλογοι από το Αιγαίο

Πώς μπορούν οι ενδιαφερόμενοι να πάρουν μέρος​

  1. Για τη συμμετοχή των εκπαιδευτικών και των άλλων επιμορφούμενων στα σεμινάρια οι ενδιαφερόμενοι πρέπει να βλέπουν τις κατά περίπτωση οδηγίες-ανακοινώσεις στις επιμέρους σελίδες των δράσεων καθώς σε διαφορετικές πόλεις η διαδικασία εγγραφής και συμμετοχής ενδέχεται να διαφέρει.
     
  2. Η επιλογή σχολείων για τα Δίκτυα Σχολείων «κι αν ήσουν εσύ;» γίνεται με τη συνεργασία των Περιφερειακών και των Τοπικών ανά πόλη Συντονιστών του προγράμματος με τα κατά τόπους στελέχη της Εκπαίδευσης (Περιφερειακές Διευθύνσεις Εκπαίδευσης, Διευθύνσεις Πρωτοβάθμας ή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, Υπεύθυνους Σχολικών Δραστηριοτήτων, Πολιτιστικών Θεμάτων, Περιβαλλοντικής, Αγωγής Υγείας, Συντονιστές Εκπαίδευσης στα ΠΕΚΕΣ, Υπεύθυνους ΚΠΕ κ.ά.). Τα ενδιαφερόμενα σχολεία υποβάλουν αίτημα ένταξης στο πρόγραμμα.
     
  3. Για τα αυτοτελή εργαστήρια σε μαθητές, το ενδιαφερόμενο σχολείο θα πρέπει να συμπληρώνει τη σχετική φόρμα αίτησης.
     
  4. Οι δράσεις «Μαζί» είναι ανοιχτές στην εκπαιδευτική αλλά και την ευρύτερη τοπική κοινότητα. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να ενημερώνονται με σχετικές ανακοινώσεις για τον τρόπο συμμετοχής και επικοινωνίας από την ιστοσελίδα του Πανελληνίου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση.

     

 

Χρονολογική λίστα των δράσεων του "Κι αν ήσουν εσύ;"

Εργαστήριο για μαθητές - Τεχνικές "Κι αν ήσουν εσύ;"

Εργαστήριο για μαθητές - Τεχνικές "Κι αν ήσουν εσύ;"

Θεσσαλονίκη, 20/5/2018, Εργαστήριο για μαθητές, 1ο ΕΠΑΛ Επανομής

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 20/5/2018 10:00 πμ - 12:00 μμ Export event

Eργαστήριο για μαθητές - Τεχνικές "Κι αν ήσουν εσύ;"

Θεσσαλονίκη, 20/5/2018

(“Το αγόρι με τη Βαλίτσα-Μονόλογοι από το Αιγαίο”)

1ο ΕΠΑΛ Επανομής

Εκπαιδευτικός: Μαγδαληνή Μπεκρή

Θεατροπαιδαγωγός: Ιωάννα Μήτσικα

Παίρνουν μέρος: 60 μαθητές

 

Λίγα λόγια για το εργαστήριο

Το εργαστήριο απευθύνεται σε μαθητές Γυμνασίου και Λυκείου. 

Διάρκεια: 2 διδακτικές ώρες για τμήμα ή ομάδα μαθητών.

Εμψυχωτές: εκπαιδευμένοι και πιστοποιημένοι θεατροπαιδαγωγοί του προγράμματος.

Σύντομη περιγραφή: Στο δίωρο αυτό εργαστήριο αξιοποιούνται επιλεγμένες βιωματικές δραστηριότητες και θεατρικές τεχνικές από το εκπαιδευτικό υλικό της Ύπατης Αρμοστείας του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες («Συμβίωσις», «Δεν είναι μόνο αριθμοί» κ.ά.) και του Πανελληνίου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση.

Στόχος του εργαστηρίου είναι να διερευνηθούν με ευχάριστο βιωματικό τρόπο, ζητήματα ανθρωπίνων δικαιωμάτων και δικαιωμάτων του παιδιού, διαφορετικότητας, προσφύγων και ενεργού πολιτειότητας. Το περιεχόμενο του εργαστηρίου καθορίζεται κάθε φορά με βάση τις ανάγκες και τις ιδιαιτερότητες κάθε Τμήματος/ομάδας, σε συνεργασία με τους εκπαιδευτικούς, ανάλογα με το πλαίσιο στο οποίο θέλουν να το εντάξουν. Μπορεί, για παράδειγμα, να συνδυαστεί με διάφορα διδακτικά αντικείμενα του αναλυτικού Προγράμματος (σχετικά κεφάλαια στα μαθήματα της Νεοελληνικής Γλώσσας, της Λογοτεχνίας, της Ιστορίας, της Κοινωνικής και Πολιτικής Αγωγής κ.ά.), με προγράμματα σχολικών δραστηριοτήτων, καθώς και με τις διαθεματικές εργασίες.  

Οργάνωση: Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση, σε συνεργασία με την Ύπατη Αρμοστεία ΟΗΕ για τους πρόσφυγες.

Γραμματεία/Πληρ. 2106541600 / humanrights@theatroedu.gr / www.TheatroEdu.gr

Στο πλαίσιο του προγράμματος "κι αν ήσουν εσύ;" που υλοποιεί το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση, σε συνεργασία με την Ύπατη Αρμοστεία ΟΗΕ για τους πρόσφυγες.

Κατηγορία Δράσης
  • Εργαστήρια για μαθητές
Προγράμματα
  • κι αν ήσουν εσύ;
Εργαστήρια για Μαθητές
  • κι αν ήσουν εσύ;
Έτος
  • 2018
Πόλεις
  • Θεσσαλονίκη
Εμψυχωτές
  • Μήτσικα Ιωάννα
Σχολεία
  • 1ο ΕΠΑΛ Επανομής
Print

Number of views (1233)/Σχόλια (0)