Ένα πρόγραμμα ευαισθητοποίησης στα ανθρώπινα δικαιώματα και σε θέματα προσφύγων 
με βιωματικές δραστηριότητες, τεχνικές θεάτρου και εκπαιδευτικού δράματος

 


ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣΤΙ ΕΙΝΑΙ - ΔΡΑΣΕΙΣ - ΧΡΗΣΙΜΟ ΥΛΙΚΟ - Η ΟΜΑΔΑ
η επιμόρφωση 2024-2025

«Ακολουθώντας το αγόρι με τη βαλίτσα» - Εργαστήριο για μαθητές/μαθήτριες

Δηλώσεις ενδιαφέροντος: οι ενδιαφερόμενοι εκπαιδευτικοί πρέπει να στείλουν αίτημα-πρόσκληση, από το ιμειλ του σχολείου (όχι προσωπικό) με τη σύμφωνη γνώμη της Διεύθυνσης του σχολείου, στο  info@theatroedu.gr
 Λόγω του μεγάλου αριθμού αιτημάτων και περιορισμένης δυνατότητας υλοποίησης θα γίνεται κλήρωση. Προτεραιότητα έχουν τα μέλη του Πανελληνίου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση.

Οργάνωση: Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση

Συνεργασία: Ύπατη Αρμοστεία ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες - Γραφείο Ελλάδας

Γραμματεία: 2106541600 / info@theatroedu.gr

 

Για μαθητές/μαθήτριες δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και ΣΤ' Δημοτικού

 

Στο πλαίσιο του Προγράμματος «κι αν ήσουν εσύ;», που υλοποιεί το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση σε συνεργασία με την Ύπατη Αρμοστεία του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες, παρουσιάζεται σε σχολεία το θεατρικό εκπαιδευτικό εργαστήριο «Ακολουθώντας το αγόρι με τη βαλίτσα».

Το πρόγραμμα "κι αν ήσουν εσύ;" είναι εγκεκριμένο από το Υπουργείο Παιδείας και το ΙΕΠ.

Διάρκεια: 2 διδακτικές ώρες για τμήμα ή ομάδα μαθητών.

Εμψυχωτές: εκπαιδευμένοι και πιστοποιημένοι θεατροπαιδαγωγοί του προγράμματος.
Σχεδιασμός: Γιούλη Δούβου, θεατροπαιδαγωγός


Σύντομη περιγραφή/στόχος: Με αφορμή το εξαιρετικό έργο του Μάικ Κένυ “Το αγόρι με τη βαλίτσα”, φτιάχνουμε ένα θεατρικό εργαστήρι, που στόχο έχει οι συμμετέχοντες να προβάλουν τις προσωπικές τους σκέψεις και να διερευνήσουν τις απόψεις των άλλων μέσα από την αλληλεπίδραση, χωρίς να δίνουμε ιδιαίτερη έμφαση στις υποκριτικές ικανότητες.
Επιθυμούμε να ενισχύσουμε την πρωτοβουλία, να αναπτύξουμε τη φαντασία και να μπορέσουμε να επεξεργαστούμε το φλέγον κοινωνικό ζήτημα της προσφυγιάς, με τέτοιο τρόπο ώστε να μας αφορά.
Ευελπιστούμε στη συναισθηματική εμπλοκή και την συν- κίνηση! Θα χρησιμοποιηθούν μέθοδοι θεατρικού παιχνιδιού, ασκήσεις ενεργοποίησης, συνεργασίας, ρυθμού, φαντασίας, δυναμικές εικόνες, σωματική έκφραση, παντομίμα, παιχνίδια ρόλων, ασκήσεις status, αυτοσχεδιασμοί, δραματοποιήσεις και τεχνικές θεάτρου forum.

 

Ακολουθώντας το αγόρι με τη βαλίτσα - Όλα τα εργαστήρια

«Ακολουθώντας το Αγόρι με τη Βαλίτσα»

«Ακολουθώντας το Αγόρι με τη Βαλίτσα»

Αθήνα, 7/2/2020, Εργαστήριο για μαθητές, 4ο ΓΕΛ Κορυδαλλού

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 7/2/2020 9:30 πμ - 11:30 πμ Export event


"Ακολουθώντας το Αγόρι με τη Βαλίτσα"

Αθήνα, 7/2/2020

Τόπος: 4ο ΓΕΛ Κορυδαλλού

Διάρκεια: 2 ώρες

Εμψυχώτρια: Δέσποινα Μιτσιάλη

Εκπαιδευτικός: Σταυρούλα Μιχελή

Παίρνουν μέρος: 17 μαθητές/τριες της Α΄ Λυκείου


Λίγα λόγια για το εργαστήριο

Διάρκεια: 2 διδακτικές ώρες για τμήμα ή ομάδα μαθητών.

Σχεδιασμός: Γιούλη Δούβου, θεατροπαιδαγωγός

Σύντομη περιγραφή/στόχος: Με αφορμή το εξαιρετικό έργο του Μάικ Κένυ “Το αγόρι με τη βαλίτσα”, φτιάχνουμε ένα θεατρικό εργαστήρι, που στόχο έχει οι συμμετέχοντες να προβάλουν τις προσωπικές τους σκέψεις και να διερευνήσουν τις απόψεις των άλλων μέσα από την αλληλεπίδραση, χωρίς να δίνουμε ιδιαίτερη έμφαση στις υποκριτικές ικανότητες.
Επιθυμούμε να ενισχύσουμε την πρωτοβουλία, να αναπτύξουμε τη φαντασία και να μπορέσουμε να επεξεργαστούμε το φλέγον κοινωνικό ζήτημα της προσφυγιάς, με τέτοιο τρόπο ώστε να μας αφορά.
Ευελπιστούμε στη συναισθηματική εμπλοκή και την συν- κίνηση! Θα χρησιμοποιηθούν μέθοδοι θεατρικού παιχνιδιού, ασκήσεις ενεργοποίησης, συνεργασίας, ρυθμού, φαντασίας, δυναμικές εικόνες, σωματική έκφραση, παντομίμα, παιχνίδια ρόλων, ασκήσεις status, αυτοσχεδιασμοί, δραματοποιήσεις και τεχνικές θεάτρου forum.


Οργάνωση: Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση, σε συνεργασία με την Ύπατη Αρμοστεία ΟΗΕ για τους πρόσφυγες.

Γραμματεία/Πληρ. 2106541600 / humanrights@theatroedu.gr / www.TheatroEdu.gr

Στο πλαίσιο του προγράμματος "κι αν ήσουν εσύ;" που υλοποιεί το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση, σε συνεργασία με την Ύπατη Αρμοστεία ΟΗΕ για τους πρόσφυγες.

Print

Number of views (2145)/Σχόλια (0)