Ένα πρόγραμμα ευαισθητοποίησης στα ανθρώπινα δικαιώματα και σε θέματα προσφύγων 
με βιωματικές δραστηριότητες, τεχνικές θεάτρου και εκπαιδευτικού δράματος

 


ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣΤΙ ΕΙΝΑΙ - ΔΡΑΣΕΙΣ - ΧΡΗΣΙΜΟ ΥΛΙΚΟ - Η ΟΜΑΔΑ
η επιμόρφωση 2023-2024

«Μονόλογοι από το Αιγαίο» - Εργαστήριο για μαθητές/μαθήτριες

Δηλώσεις ενδιαφέροντος: οι ενδιαφερόμενοι εκπαιδευτικοί πρέπει να στείλουν αίτημα-πρόσκληση, από το ιμειλ του σχολείου (όχι προσωπικό) με τη σύμφωνη γνώμη της Διεύθυνσης του σχολείου, στο  info@theatroedu.gr
 Λόγω του μεγάλου αριθμού αιτημάτων και περιορισμένης δυνατότητας υλοποίησης θα γίνεται κλήρωση. Προτεραιότητα έχουν τα μέλη του Πανελληνίου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση.

Οργάνωση: Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση

Συνεργασία: Ύπατη Αρμοστεία ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες - Γραφείο Ελλάδας

Γραμματεία: 2106541600 / info@theatroedu.gr

 

Το εργαστήριο στηρίζεται στο βιβλίο "Μονόλογοι από το Αιγαίο" που προέκυψε το 2017 στο πλαίσιο του Προγράμματος "κι αν ήσουν εσύ;" Το βιβλίο περιλαμβάνει 27 μαρτυρίες έφηβων προσφύγων όπως αυτές καταγράφτηκαν κατά τη διάρκεια σειράς θεατρικών εργαστηρίων σε Αθήνα και Πάτρα το 2016 που οργάνωσan το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση σε συνεργασία με την Ύπατη Αρμοστεία του ΟΗΕ για τους πρόσφυγες και την οργάνωση PRAXIS. 
To βιβλίο διατείθεται δωρεάν στα ελληνικά και αγγλικά.

Περισσότερα στη δράση "Μονόλογοι από το Αιγαίο".

Μονόλογοι από το Αιγαίο
Το ταξίδι και τα όνειρα ασυνόδευτων ανήλικων προσφύγων


Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση
Ύπατη Αρμοστεία του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες
Αθήνα 2016
ISBN 978-960-9529-02-0
Επιμέλεια: Χαρά Τσουκαλά

Δείτε όλο το βιβλίο ...εδώ! 

Παρουσίαση βιβλίου στην Αθήνα: Πέμπτη 24/11/2016, 6.30μμ, στο πολυχώρο "Φάμπρικα"

Μονόλογοι από το Αιγαίο - Όλα τα εργαστήρια

Εργαστήριο για μαθητές - "Μονόλογοι από το Αιγαίο"

Σέρρες, 7/4/2017, Εργαστήριο για μαθητές, 2ο ΕΠΑΛ Σερρών

Εργαστήριο για μαθητές - "Μονόλογοι από το Αιγαίο"

Καρδίτσα, 3/3/2017, Εργαστήριο για μαθητές, Μουσικό Λύκειο Καρδίτσας
1234