Ένα πρόγραμμα ευαισθητοποίησης στα ανθρώπινα δικαιώματα και σε θέματα προσφύγων 
με βιωματικές δραστηριότητες, τεχνικές θεάτρου και εκπαιδευτικού δράματος

 


ΑΡΧΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣΤΙ ΕΙΝΑΙ - ΔΡΑΣΕΙΣ - ΧΡΗΣΙΜΟ ΥΛΙΚΟ - Η ΟΜΑΔΑ
η επιμόρφωση 2024-2025

Εκπαίδευση εμψυχωτών, επιμορφωτών,συντονιστών
 σεμινάρια στελεχών

Στο πλαίσιο του προγράμματος "κι αν ήσουν εσύ;" και της συνεχούς επιμόρφωσης των στελεχών, εμψυχωτών και επιμορφωτών του προγράμματος, το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση οργανώνει σειρά Σεμιναρίων - Εργαστηρίων στελεχών σε θέματα διαπολιτισμικής εκπαίδευσης, εκπαίδευσης ενηλίκων, θέματα που αφορούν τη προσφυγική κρίση, τεχνικές αξιοποίησης του εκπαιδευτικού υλικού του Προγράμματος, ανατροφοδότησης κ.ά. ​Παράλληλα οργανώνει σε διάφορες πόλεις σειρά "παιδαγωγικών-συντονιστικών" συναντήσεων με τοπικούς συντονιστές, εκπαιδευτικούς και στελέχη τοπικής κοινωνίας, για την οργάνωση και συντονισμό των εκπαιδευτικών δράσεων του προγράμματος στη περιοχής τους.

Εκπαίδευση στελεχών - Κι αν ήσουν εσύ;

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 1/12/2019 2:30 μμ - 5:30 μμ Export event
«Διερευνώντας το θέμα Έρωτας-Αγάπη»

«Διερευνώντας το θέμα Έρωτας-Αγάπη»

Θεσσαλονίκη, 1/12/2019, Εργαστήρια για εκπαιδευτικούς, Άβρα Αυδή

Παγκόσμια Ημέρα για το Θέατρο στην Εκπαίδευση 2019

«Μπροστά στις νέες προκλήσεις 2019:
Διαμορφώνοντας κοινότητες μάθησης και
δημοκρατίας μέσα από την θεατρική εμπειρία»

ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ 
Κυριακή 1 Δεκεμβρίου 2019
ΗΜΕΡΙΔΑ 

1ο ΓΕΛ Συκεών (Επταπυργίου 150)
Είσοδος ελεύθερη 

2.30 μ.μ.-5.30 μ.μ.: Εργαστήρια

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ 4:  «Διερευνώντας το θέμα Έρωτας-Αγάπη»
Εμψυχώτρια: Άβρα Αυδή, θεατροπαιδαγωγός
Απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.
Ερέθισμα για το εργαστήριο αποτέλεσε η νουβέλα «Η Τιμή και το Χρήμα» (Κ.Ν.Λ. Β΄λυκείου). Με βάση το κείμενο του Θεοτόκη επινοήθηκε η ιστορία της Ζωής που είναι ερωτευμένη με τον Πέτρο, τον γόη του νησιού. Με τη μέθοδο του Εκπαιδευτικού Δράματος οι συμμετέχοντες βιώνουν  μέσα από ρόλους την ιστορία, αντιμετωπίζουν διλήμματα και παίρνουν αποφάσεις. Παράλληλα διερευνούν διάφορες πτυχές του θέματος απαντώντας σε ανοιχτά ερωτήματα, π.χ. Τι είναι έρωτας και τι πραγματική αγάπη; Το εργαστήριο περιλαμβάνεται στο βιβλίο της Άβρας Αυδή και της Μελίνας Χατζηγεωργίου «Όταν ο δάσκαλος μπαίνει σε ρόλο». Μπορεί να αξιοποιηθεί είτε στη διδασκαλία του κειμένου του Θεοτόκη είτε στη γλωσσική διδασκαλία, π.χ. βλ. «Έκφραση-Έκθεση για την Α΄λυκείου». 


Τα εργαστήρια είναι δωρεάν για περιορισμένο αριθμό εκπαιδευτικών και παρέχεται βεβαίωση συμμετοχής στους συμμετέχοντες. Προτεραιότητα έχουν τα μέλη του Πανελληνίου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση.
Σε περίπτωση που υπάρχουν περισσότερες αιτήσεις συμμετοχής θα γίνει κλήρωση.
 
Οι συμμετέχοντες πρέπει να φορούν άνετα ρούχα και παπούτσια για κίνηση και ασκήσεις στον χώρο.
 
Αιτήσεις συμμετοχής: Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να υποβάλλουν αίτηση συμμετοχής μέχρι την Τετάρτη 27-11-2019 στην ΦΟΡΜΑ ΑΙΤΗΣΗΣ εδώ και θα ειδοποιηθούν στο προσωπικό email τους για τη συμμετοχή τους μέχρι την Παρασκευή 29-11-2019

Οργάνωση: Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση - Γραφείο Β.Ελλάδας
Οργανωτική Επιτροπή: Γιούλη Αλεξίου, Χριστίνα Αμανατιάδου, Ευγενία Γραμμένου, Ειρήνη Ζώη, Ανέτα Λιάπτση, Δάφνη Μουστακλίδου, Γιάννης Πουταχίδης, Αφροδίτη Ρίζου, Αντιγόνη Τσαρμποπούλου
Γραμματεία/Πληροφορίες: Γιάννα Παπαδοπούλου humanrights@theatroedu.gr, 210-6541600 


Άβρα Αυδή
Φιλόλογος και θεατροπαιδαγωγός. Υπηρέτησε στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση ως καθηγήτρια και ως Υπεύθυνη Πολιτιστικών. Δίδαξε, επί 15 έτη (2001-2016), στο Τμήμα Θεάτρου του Α.Π.Θ. τα μαθήματα «Δραματοποίηση» και «Το Θέατρο στο σχολείο». Συνέγραψε με τη Μελίνα Χατζηγεωργίου το βιβλίο «Η τέχνη του Δράματος στην εκπαίδευση. 48 προτάσεις για εργαστήρια θεατρικής αγωγής» (Μεταίχμιο 2007) και το βιβλίο «Όταν ο δάσκαλος μπαίνει σε ρόλο. 50 προτάσεις για θεατρικά εργαστήρια με Δάσκαλο σε Ρόλο»  (Μεταίχμιο 2018). Συμμετείχε στη συγγραφή των παρακάτω ομαδικών έργων: Εγχειρίδια «Έκφραση-Έκθεση» για το λύκειο (1985-89),  Πρόγραμμα Σπουδών για τη Νεοελληνική Γλώσσα (1998), ψηφιακό έργο ΠΟΛΥΤΡΟΠΗ ΓΛΩΣΣΑ (2017). 


 

Print