Θέατρο του Καταπιεσμένου
Θέατρο Φόρουμ

ανακοινώσεις - υλικό - βιβλίογραφία - άρθρογραφία - δράσεις
 

"...to be citizens, it is not enough to live in society;
w
e have to transform it..."  (Augusto Boal)

 

 

"Θέατρο Φόρουμ στην εκπαίδευση"

Γλωσσάρι

Γλωσσάρι του Θεάτρου του Καταπιεσμένου

Δείτε εδώ

Βιβλίο

 Θεατροπαιδαγωγικά προγράμματα και τεχνικές θεάτρου φόρουμ

Άρθρα

Άρθρα (στα Ελληνικά) για τον Μπόαλ και το Θέατρο του Καταπιεσμένου

Φεστιβάλ

Διθενή Φεστιβάλ & Εκδηλώσεις Θεάτρου του Καταπιεσμένου

The Aesthetics of the Oppressed

"Το παραμύθι της Σούα-Σούα" 

From spectarors to spect-actors

Bruce Burton & John O'Toole (2005) Enhanced Forum Theatre: Where Boal’s Theatre of the Oppressed Meets Process Drama in the Classroom

Δράσεις ΘτΚ & Θεάτρου Φόρουμ

Εργαστήριο Θεάτρου Φόρουμ - Διαφυγές

Εργαστήριο Θεάτρου Φόρουμ - Διαφυγές

Κέρκυρα, 27/11/2016, Εργαστήρια για εκπαιδευτικούς

Ημ/νίες Εκδήλωσης: 27/11/2016 1:00 μμ - 2:30 μμ Export event


2008_11_27Afisa-pagkosmia-iΠαγκόσμια Ημέρα Θεάτρου στην Εκπαίδευση 2016

«Μπροστά στις νέες προκλήσεις 2016»
Θέατρο - Εκπαίδευση - Κοινωνική Παρέμβαση

 ΚΕΡΚΥΡΑ Κυριακή 27 Νοεμβρίου 2016

Εργαστήριο Θεάτρου Φόρουμ –«Διαφυγές» – Διαδραστική παράσταση.

στο 2ο ΕΠΑΛ και 4ο ΓΕΛ Κερκύρας

Συντελεστές: Νίκος Γκόβας (εμψυχωτής/kuringa), Στέλα Καναργιέλη, Ελένη Κόρδα, Κωνσταντίνος Μενύκτας, Μαρτίνα Ολχάβα, Σταύρος Παπουτσής, Δανάη Αθανασία Ριζούδη.

Συνεργασία: Μαριάννα Μανέτα, Φωτεινή Δημουλή-Βάσιου και Αννέτα Τσελέντη ψυχίατρος, επιστημονικά υπεύθυνη της ΔΗΜΟΠ-«Νίκος Μώρος»

Οργάνωση: Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση-Γραφείο Κέρκυρας (Δυτική Ελλάδα)

Συνεργαζόμενοι Φορείς Κέρκυρας: Γραφείο Σχολικών Δραστηριοτήτων Πρωτοβάθμιας  Εκπαίδευσης  Κέρκυρας, Γραφείο Σχολικών Δραστηριοτήτων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Κέρκυρας, Συμβουλευτικός Σταθμός Νέων, Ξενώνας Φιλοξενίας Γυναικών Θυμάτων Βίας & των Παιδιών του Δήμου Κέρκυρας,  ΔΗΜΟΠ-«Νίκος Μώρος»- Κέντρο Πρόληψης Εξαρτήσεων και Προαγωγής της Ψυχοκοινωνικής  Υγείας Περιφερειακής Ενότητας Κέρκυρας 

Print

Number of views (1473)/Σχόλια (0)





Αναζήτηση